SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

وقتی برا رفتنم شعر نوشت!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ

شهریور است و شهری وَر ِخاموشی ست 

شهریورِ تو!من...مجبور به فراموشی ست  

.


پاییز ِ زودرس آمدودیگر کسی درراه نیست 

پاییز می آید ولی با من کسی  همراه نیست 

.

مرداد رفت ،گرما رفت ،من ماندم و شهریوری...

دل تر شدو دیده شکست!من ماندم و دربه دری

.


پاییز می آید ولی...پاییز  می گرید  به خود 

با مهر آغاز میشود!مهر ماه  میپیچد به خود 

.


شهریور من دردو شهری کنارت سرخوش است 

میمیرم و مرد میشوم زن را،که حالم ناخوش است 

.


پاییز شو... برگرد به من!این من بهارت میکند!

همگام با پاییز بیا ...!این من سلامت میکند 

.


زرد میشوی ومیشوم!زردی که عاشق ماند و مرد 

این عشق طوفان میشود!طوفان تورا برداشت و برد 

.


سردی و من یخ میزنم!جوت مرا گرفته است 

جوگیر جاگیر میشوم!جایی که عطرت خفته است 

.


عاشق نمان،عاشق نمیر...فارغ شو از این قافله 

پاییز رفتن آمد و یکماه بعد شهریورت شد حامله 

.


از جبر و از اجبار بود!رفتی که کردت آش و لاش 

افتاد و بعد دریا شد،اشکی که می ریختی به پاش 


#مژگان_قاف




اینروزا به طرز وحشتناکی دلگیر شدم،  مژگان که تا الان کلا واکنش نمیداد به رفتنم یهو برام شعر نوشت:( این اوووج غم منه!

اونجاش که میگه مرداد رفت، من ماندم و شهریوری

حس میکنم اگر برم تو غم دوری از مژی میسوزم نابود میشم

مهسا وقتی بهش گفتم بغض کرده بود! چیزی که بیییشتر از هر چیزی باعث تعجبم شد! فکر نمیکردم مهسا اینطوری واکنش بده! بعدش زل زده بود بهم، پرسیدم مهسا چیشده؟ میگه: مائده نرو بمون، بذار یکم ببینیمت، از ما دور نشو

فری بر خلاف همیشه روزی ده بار میپرسه چه خبر-___- روز آخر یه جوری بغلم کرد که انگار یه عمرِ همو ندیدیم! همشون منتظرن خبر بدم که دیگه دارم رسما میرم!

حس میکنم با غم نبودنشون بتونم کنار بیام، اما از غم اینکه از نبودنم ناراحتن بی شک میمیرم! طاقت دیدن ناراحتی و اشکشونو ندارم! واقعا ندارم! -__-

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
Pokerface

نظرات  (۹)

ماهم وقتی من بعد شیش سال هم مدرسه ای بودن داشتم از پیش رفیقام میرفتم دقیقا همین حسو داشتیم اونا برام متن نوشتن جشن گرفتن و کلی بهت و انکار و حال بد
ولی در کمال تاسف هیچ اتفاقی نیوفتاد تو این دور شدن و الان از اون روزا صرفا دوریش مونده. ماهایی که یه زمانی از بیست و چهار ساعت شبانه روز دوازه سیزده ساعتشو پیش هم بودیم حالا شاید سال به سال هم از هم خبر نگیریم :)
پاسخ:
اره منم فکر میکنم اولش تو تب و تاب همیم! یکم که بگذره عادی میشه! ولی از طرفی میبینم اینا همه خوشیِ دنیای منن:(
بهترین خاطره های زندگیم باهاشونه!
نمیدونم!
دوست منم امسال رفت یه شهر دیگه! 
نمیدونم من خیلی پوتیتوعم که عین خیالمم نیس یا بقیه خیلی احساسین که دارن در تب دوری از هم میسوزن :| 
به نظرم اونقدری توی این دوره ارتباطات افزایش یافته که بشه با آدمایی که دورن ازمون هم در ارتباط باشیم! و به هم اونقدرا دور نشیم! 

+ راستی مائده مشخص شد کدوم شهر میرین ؟ تهران میاین؟
پاسخ:
بستگی به تایم فرندشیپ هم داره!
میدونی من با این چند نفری که اسم بردم بهترینای دنیا رو تجربه کردم! نمیدونی چقدر سخته الان برم تو یه محیط دیگه تنهایی!
نه مشهد
منم همین بودم :)
از ته ته ته دلم امیدوارم ته داستان شما شکل ما نشه ولی خود داستانتون مو نمیزنه
ما شش سال بیشتر از خانواده هامون کنار هم زندگی کردیم باهم رفتیم باهم اومدیم باهم خاطره ساختیم. گاهی فکر میکنم به اون روزا باورم نمیشه این روزامونو :)
حتی هنوز برگه متن وداعشونو دارم :)) فیلم گریه زاری هارو :)))
پاسخ:
آره منم بوده روابطی که وقتی برمیگردم عقب چتامونو میخونم عکسامونو میبینم با خودم میگم، ماهموناییم؟ چی عوض شده که انقدر غریبه شدیم باهم!
خیلی سخته اینطوری نابودی روابط
سخت نگیر ...زندگی همین از دست دادنا و بدرست آوردناس دیگه ...برای خاطره هات ارزش قائل شو و پیش به سوی آدمای جدید دنیای جدید و تجربه های جدید
پاسخ:
شاید یکی از قشنگترین دلگرمی هایی بود که تو این مدت شنیدم:)
یعنی عاااا فقط می‌تونم بگم هعی ‌.. :((((
پاسخ:
:((((( خودمم واکنشی جز این ندارم
خوش به حالتون
دوستای ما فقط وقتی احتیاجشون میفته میان سراغمون
....
پاسخ:
:)))) آدما همینجورین غصه نخور
کجایی گل دختر
پاسخ:
پشت هیچستانم :)
درسا نمیذارن
حقیقتا نوع بدتری هم هست 
جایی که در کنار دوستت هستی و بشدت غریبه.
فاصله ی فیزیکی و مسافتی چیز ِبدی برای  توجیه کمرنگ شدنِ روابط نیس .
ولی خب آدم همیشه از فراموشی دلگیر میشه.
+کمیاب شدی :/
پاسخ:
اره به قول یه شاعری کنارمی ولی دوری یه عالمی:)

حالم خوش نبود یه مدت
زیبا بود
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">