SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

رفیــــــــق:)

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

مـــدت ها بود دنبال یک دلنوشته بودم:)

دلنوشته ای که شاید واسه تشکر باشه شایدم واسه اینکه یادآوری کنه به خودم که چقدر خوشبختم که رفیق به این خوبی دارم:)

خیلی گشتم متنی پیدا نکردم در این باب

درنتیجه از دل خودم میگم:)

از بزرگترین نعمتای دنیا داشتنِ یه دوستیِ که پایه همه ی کارات باشه

دوستی که شاید به زبون نیاره ولی نگرانته،دوستی که تو غم پشتته،تو شادی همراهته

دوستی که نبودنش رو حس نکنی هیچوقت چون هیچوقت تنهات نمیذاره

کسی که گشتی و گشتی با هزارو یک نفر دوست شدی همه رو پس زدی تا تهش با اون باشی:)

دوستی که باهم ته همه چیو تجربه کردیم:)

کسی که یک ساعت نبودنش باعث میشه بشم یه ادم افسرده ی عصبی

همون دوستی که فقط به حرمت وجودشه که دیگه هیچوقت اون ادم قبل نمیشم

خلاصه این دوست خییییلی خوبه،کسیِ که همیشه شونه هاش تکیه گاه خستگی هامه


شاعر چی میگه؟دلت با من هماهنگه که من میخوام فدا شم:)

+رفیـــــــــــق مــــــــــرسی که هستی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
Pokerface

نظرات  (۱۳)

اقا فرست کامنت :))))))
پاسخ:
:))))))))))
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۰ ابو اسنفنج بلاگفانی
خواهش میکنم :دی
پاسخ:
تو تدی یا دوستشی؟
اگه دوستشی که کپی همدیگه اید:/
ابواسفنج همون ریفیق مذبوره ؟؟ یا ایشون مزه پرانید ؟! ؛دی
پاسخ:
نه بابا مزه پرانید
رفیق مذکور پریِ
ایش :|
شما ها چقدر لوسین :دی
خب رفیقه که رفیقه ، رفیق باس همین باشه دیگه ! غیر اینه ؟ :دی

ولی قاموسا عجب رفیقی داری :)
پاسخ:
خب دختریم قرار نیست مث شما پسرا باشیم که:دی

خب درسته ولی الان دیگه نیستن ازین رفیقا:)

اره قاموسا خیلی خوبه:)
مختو صب تاحالا اسفالت کرده ها😂😂😂😂😂😂😂
تعداد نا رفیقا بیشتر از رفیقاست ولی....
خیلی بیشتر
پاسخ:
این یکی رفیقِ برا من:)
فرق ابواسفنج با تد اینه که ایشون مونث اند و تد مذکر (تد توی بلاگ رو منظورمه :/)


پاسخ:
نه بابا
جفتشون مذکرن،تد که خب مشخصه ابو اسفنج هم از ادرس جیمیلش مشخصه:)
مرسى که هستش
پاسخ:
:دیـــــــی
فدااااااااات
بهش میگم حتما
:))
چقدم که خوب 
پاسخ:
هــــــــــــــوم:)
:دی
جاهای دیگش سعی میکردم تغییر حس کنم ک فقط تغییر شعرو فهمیدم
جای دیگه رم تغییر دادی؟!
پاسخ:
نه همون شعر
ایشالا به پای هم پیر شید :))

خارج از شوخی! خیلی خیلی مراقب دوستی تون باشید!
(میدونم که میدونید.خواستم تاکید کنم)
:)
پاسخ:
ایشالا:))

ممنون بابت تاکیدِ خاص:))
الان لازمه منم گیر بدم یا همون ابو اسفنج کافیه؟
:)))
پاسخ:
نه دیگه کافیِ:دی
رفیق بمونه برات ان شا الله:))))
پاسخ:
ان شالا:)
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۰ ابو اسفنج بلاگفانی
این حساب کاربری منه خب به تِد چیکار داره؟! خخخ
یه نگاهی به ایمیل بندازین.
بابا زندگی دو روزه. سخت نگیرین.
پاسخ:
بعد اینکه جواب کامنت قبل و دادم همین کارو کردم ینی نگا جیمیل کردم و دیدم خب متفاوتید
ولی بعد دیگه اگر ادیتش میکردم خز بود:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">