SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

تعیین سطح

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ
امروز پس از یه اخر هفته ی خرخونی رفتم برا تعیین سطح:))
صبح داشتم پیاده میرفتم و سینونیما و اینا رو مرور میکردم یهو دیدم عه این یارو چقدر اشناست که کنار عابر بانک ایستاده یهو دیدم داییه:))
خیابونم خلوت بود رفتم کنارش همین که برگشت گفت خانوم محترم حریم...
یهو گفتم پخ....
یهو گفت دختر گنده خجالت نمیکشی تو خیابون:/ بعد خندید به قیافه پوکرِ من
خب نکن همچین ذوقم و نابود کردی که.بعد پیشنهاد میده حالا برسونمت:/ همینم مونده بشینم تو ماشین پلیس:/ میگن دخدره چیکار کرده ها:/ خلاصه کلا با یه حال گرفته رفتم سمت کانون:))
اول رفتم هزینه رو دادم و فرم گرفتم و اینا منتظر موندیم صدامون کنن 100تا تست بود اولیاشو زدم کلی ذوق کردم که چنگده راااااحته و منو الان میندازه سطح high
از 80که رد کردما در حد داغوووونی سوالا سخت شد:/ گرامراش خوب بودا وکبا رو اصن نمیفهمیدم
دومین نفر پاسخنامه رو دادم رفتم گفتن منتظر بمونید برا شفاهی:)
از اونجایی که میدونستم با مستر حقیقیه انقده خرکییییییف بودم که خدا میدونه.انتظار داشتم اینجوری که ازش تعریف میکنن یه جنتلمنِ قدبلندِ چشم آبی ببینم....البته که جنتلمن بود خداییش محشر بود اصن حیف این که برگشت ایران یکی نیست بگه بیبی 15سال امریکا زندگی کردی برگشتی ایران که چی؟
ولی خب یهو دیدم یه پیرمرد بی مو هست که سیبیلاش سفید شده ولی لعنتی رنگ چشاش نابودم کرد:/ از اسمونم ابی ترترتر بود:))
خلاصه کلی سوال پرسید و اینا یه سریش گرامری بود یه سریشم همینطور بحثمون جذاب شد دیگه سوال نبود دیسکاشن بود:)) بعد یهو یه خانومه رو صدا کرد گفت بیا ببین از بچه ها فرزانگانه(سمپاد)خیلی مسلطه رو اسپیکینگ و اینا زبانش خیلی خوبه این خانوم منم که اوج خرکیف بودنم بود ولی تیریپ ادمیزادی برداشته بودم و کلی با شخصیت جواب میدادم و اینا
خلاصه درنهایت گفتم اینطوری که این گفت میوفتمhigh
بعد گفت اگ کتبیتو یکم بهتر داده بودی مینداختم high:))
گفتم بله خیلی وقته زبان نخوندم کلما یادم رفته:)) 
بعد گفت خب حالا برو اینتر مدییت
یه عمریییییییی این تو دلم مونده بود به کسی بگمش گفتم 
+its a pleasure to meet you
-yeah its a pleasure to meet you too
+nope pleasure is all mine
یعنی این جمله سوم و یه عمریییییی حسرتشو داشتم به یکی بگمش:دی!
خلاصه اینکه طبق انتظارم سطح خوبی افتادم و مستر حقیقی به معنای واقعی کلمه جنتلمنه:)))))
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
Pokerface

نظرات  (۱۱)

دارم فک میکنم به خاطر جمله سومی ک تو حلقوم منم گیر کرده برم تعیین سطح :|
پاسخ:
اره اصن انقدر چسبید به من:))
یه سوال ورى فور کجا تعیین سطح دادى 
سخت بود اسون بود 
منم امروز تعیین سطح دارم تو مؤسسه ملى 
خوشت به حالت خفن طور داییت پلیسى هعىىىى
کاش دایى منم پلیس بود
پاسخ:
کانون زبان
خب تستاش از اول به اخر که میای هی سخت تر میشه ولی درکل خووب بود
اصن خوش به حالت نداره هرموقع تعطیلیه و میخووایم بریم بیرون نیستش:/
:-[ چی بگم
پاسخ:
شما اعلام حضورت کافیه:))
من کانون زبان بودم دارم میرم ملى اخه میگن بهتره خودمم از کانون راضى نبودم
خب راجب داییت اونم بده اخى پس اگه من در اینده پلیس بشم برا برادر زاده هم بده :(((((
پاسخ:
اگه ادم باحالی باشی بعد پلیس بشی به همه ضدحال میخوره:))
خب شهر تا شهر فرق داره 
اینجا طبق پرس و جو های من کانون زبان از همشون بهتره
/: تعین سطح کابوس منه
پاسخ:
حالا در اون حدم داغون نیستا:)
ولی خوفناکه:(
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۰ بهار مینویسد
من این ترم میرم های وان :))
پاسخ:
الان هی دارم افسرده میشم:/
منم باید میرفتم های خووو:(
ایشالا موفق باشی عزیز:)
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
سلام
همین الان دنبالم کن
پاسخ:
اگه به جا این همه دنبالم کن یه بار یه کامنت غیر این گذاشته بودی تاالان دنبال کرده بودم :دی!
خب الآن معنی جمله ی سوم چیه؟! :)))
پاسخ:
به ترتیب اینه که 
+خوشحال شدم از افتخار اشناییتون و ازین تعارفا
-اونم میگه اره منم مفتخر شدم
بعدم من میگم که نه افتخار همش برا منه
در کل یعنی اینکه من خیلی مفتخر تر و خشنودترم از اشناییتون
(تعارف کردن خارجیاست :دی!)
این کلاس زبان رفتن تو گلوی من گیر کرده :|
 سه سال بخاطر درس کنار گذاشته بودم الان باید برگردم  به 5 سال پیشم :|
پاسخ:
آره منم خیلی پشیمونم
به مدت یک سااااااال گذاشتمش کنار و الان تو تعیین سطح خیلی از وکب ها یادم رفته بود:/
متاسفانه:(
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۹ فریبرز جلوه گر
سلام
دوست عزیز وب بسیار زیبایی داری ....و مطالب بسیار جذاب ممنون میشم حد اقل یک بار به وب متا سر بزین و نظر خود را بدهی.ممنون
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۶ محسن فرج اللهی
تعییین سطح زبان -_- فقط یک بار تغییر آموزشگاه دادم ولی اون سه جمله انگلیسی واقعا عالی بودن منم تو دلم موند ازشون استفاده کنم :(
پاسخ:
اوهوم
لامصب خییییییلی باکلاسن این سه جمله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">