SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

سنگ توالت

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

‏اگه یه روز خواستم از ایران برم فقط و فقط سنگ توالت ایرانی بعنوان وسیله اضطراری با خودم می‌برم.










من اصلا با فرنگی اُنس نمی‌گیرم😂


++تاحالا با یه جوک در این حد انس نگرفته بودم:دی!

لامصب زده تو خال:))


موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
Pokerface

نظرات  (۱۱)

خخخخخ
وبت خیلی باحاله
خوشحال میشم یکی از دنبال کنندگان وبلاگم باشید
پاسخ:
ممنونم
منم همینطور:))
:////😂😂😂😂
پاسخ:
:))
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۵ آقای سوژه خوار
آفتابه :))))
پاسخ:
اون که اصلا نباشه نمیشه:دی!
اوه یههههه :دی
پاسخ:
:))
حرفی ندارم 
بامزه بود ولی :)
پاسخ:
اره خودم میدونم:)
واقعا ضروری ترینه...
خیلی خیلی زیاد
پاسخ:
اصن نباشه غربت بیشتر حس میشه:)
اصن میدونی این سنگ توالت هایِ سنتی یا همون ایرانی عامل اصلی آرتروزه ؟ :/
فشاری میاره به زانو ها که نگو -___-
پاسخ:
ولی خب بدون اونم نمیشه دیگه قبول کن:)
مثلا تو خودت میشینی سر فرنگی؟
زوی کارو تمومش کنی حله خبری از آرتروزم نیست😊😊😊
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۷ محسن فرج اللهی
این جور چیزا تو سرعت معلوم نمیشه زیاد به خودتون نگیرید P:
پاسخ:
چرا من منظور این کامنت و نفهمیدم؟
من:😢
سرعت:😳
سنگ توالت:😂
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۱ رادیو بلاگی ها
این پست سوژه شد :))))))))
سربزنین
پاسخ:
ینی نابود شدم از خنده:دی!
خودم هم خودمُ تو این موقعیت تصور نکرده بودم
شما هم که سوژه شدین :دی
۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۷:۲۹ ✿شمیم زندگی✿
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">