SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

له شدیم تا گذشت ولی گذشت

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

قرار بود امتحانات که تموم شد مثل ترم اول با شور و هیجان یه متن بنویسم و تمام حس انفجار رو منتقل کنم.

اما قرارهایی که ما برای خودمان میگذاریم کجا و واقعیت کجا!

هیچوقت معدل زیر نوزده نداشتم! فی الواقع حتی معدلی که از ۱۹.۳ پایین تر باشد نداشتم!

اما امسال نگرانم، خیلی هم نگرانم، فقط امیدوارم بالای ۱۹ بشه!

قصد داشتم بعد از آخرین امتحان با شور و ذوق بگم که چه برنامه های توپی برا تابستون دارم، اما بعضی وقتا یه سری حرفا هیجانتو سرکوب میکنن! من هم با یه هیجان سرکوب شده در خدمتتون هستم!

اولین خبری که میتونم بهتون بدم اینه که پارسال اول مهر پست گذاشتم که حضورم کمرنگ میشه، که این ماه های اخر بیشتر از هر وقتی شاهدش بودین!

این ماه های اخر هم سرم شلوغ بود، ولی اینجوری هم نبودش که نتونم سر بزنم، سر نزدم چون خسته بودم، چون حوصله هیچ چیز و هیچکس رو نداشتم در واقع، یه جورایی موزیک هم برام بی معنا شده بود.

خب الان بعد از امتحانا برگشتم، اعلام میکنم که حضورم پر رنگ میشه!

ولی اینکه چی اینقدر زد داغون کرد اون همه هیجانی و که داشتم میتونه مسئله جالبی باشه که قبل از توضیح دادنش باید به این امر که کمال گراها تا چه حد حاضرن بخاطر اهدافشون دیگران رو زیر پا بذارن واقف باشین. حقیقت اینه که فرقی نداره که دوستشی یا خانواده ش، کمالگرایی که عود میکنه زیر پاش له میشی به همین راحتی! 

اگر تو وجودتون کوچکترین اثری از کمالگرایی دیدین سرکوبش کنین!

از جمله چیزایی که دوسش ندارم اینه که دارم درونگرا میشم! شایدم درونگرا نمیشم نشونه های وخیمی ازش دارم فقط.

تصور این موقعیت رو بکنید که یه ادم برونگرا تمام طول سال و برنامه بریزه تابستون شه با رفیقش بترکونه!

حالا یهو اون رفیق شوهر میکنه! و در حقیقت تنها کسایی که از بیرون رفتن باهاشون لذت میبرم خانواده مادری فقط وقتی دایی ها هستن و خونواده پدریه

حالا نه خونواده مادری هستن نه پدری

تنها کسی که برام میموند یه رفیق بود که خوش میگذشت باهاش که اونم دیگه نیست

عایا انگیزه ای میمونه اصلا؟ 

مثلا امشب قراره ملال اور ترین گردش زندگیم و برم! البته فک کنم اینکه خوشم نمیاد از خونه برم بیرون بخاطر همین خوش نگذشتن بیرونه!

خسته شدم از ادمای دور و برم!

یه سری جدید میخوام:)

لدفا یه سری ادم پایه ی جدید پیدا شید باهم بریم بیرون:)

فعلا که هیچی

انشالله پر انرژی میام برنامه های تابستونم توضیح میدم:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
Pokerface

نظرات  (۱۰)

یک ساله شدنه وبتون مبارک:)
پاسخ:
متشکرم:)
دوستای جدیدی هم پیدا میشن (:
پاسخ:
نمیشن لعنتیا نمیشن!
حیف که هم شهری نیستیم و گرنه پیدا میشدم:دی
پاسخ:
هعی
بیبی خب یه سفر بیا اینجا:)))))
مگه آدما وسیله ان که میگی یه سری جدید میخوام :)))

برو خوش بگذرون، اینها همه بهونه اس جانم
پاسخ:
نه خب
ولی ادماهم میتونن یه سری جدید به قبلیا اضافه شن
اخه با کی برم؟ :(
(((-:به دبیرستان میرسی کارنامه زیر نوزده برات عادی میشه بهش فکرنکن
پاسخ:
اخه من الان سال دوم دبیرستانم
فک نکنم هیچوقت عادی شه
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۹ لیمو ترشـــ🍋
مشکل اینجاس ک فقط چند بار میتونی بگی من نمیام! بعدش ب زور میبرنت و باید اونجا ب صورت :| بمونی:|
خداوند یاری ات کند:/
وایس امتحانامون تموم شده! قرار بود تابستون بترکونیم ولی...!
داریم از خستگی میمیریم!!
پاسخ:
خداوند یاریم کرد و کنسل شد:)
بابا تموم شد دیگه ما که همشهریم بیاید بریم یه جا:)
ارهههه واقعا
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۸ آندرومدا :)
نخسته :)
پاسخ:
مرسی داریم شدید:)
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۸ فــــ . میم
له شدیم تا گذشت 
ولی گذشت.


پاسخ:
فرا تر از له حتی:)
معدل فقط تاثیر مثبت داره . خیلی نگران مباش 😐
پاسخ:
باشه
اهان یادم نبود دوم دبیرستانی . 
همون تاثیر مثبتم نداره ... :/ 
پاسخ:
😂😂😂 
بعله 
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">