SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

اسطــــــوره

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بعضی ها هستند توی زندگی ادم که فقط با دیدنشون حس میکنی ادم دیگه ای هستی

همون بعضی هایی که وقتی هستند اسونتر میخندی

همونایی که کنارشون حس ارامش داری

همونایی که فقط با نگاه کردن به چشم هاشون احساس امنیت میکنی همون حسی که میگه تااخر دنیا باهاتم

همونایی که نگاه کردن به شقیقه های سفیدشون کوله بار غم رو مهمون قلبت میکنن

همون بعضی هایی که وقتی میخندند دلت میخواد دنیا اروم بگیره تا صدای خنده هاشون توی گذر ثانیه های پوچ زندگیت منعکس بشه

همونایی که وجودشون امید به زندگی میده

همونایی که وقتی هستند هرچقدر هم زندگی سخت بگذره کنار اونا حس میکنی خوشبخترینی

این بعضی ها قدر تموم دنیا ارزش دارند... مواظب این بعضی ها باشید اینا نقطه ی امیدند توی اوج ناامیدی:) اینا زیبایی روح انسان هستند اینا روح ادم رو پرورش میدند غنچه ی وجود ادم رو باز میکنند

اینا رو نباید دوست داشت باید پرستیدشون...مواظب پرستیدنی ترین های زندگیامون باشیم:)

این افراد پرستیدنی برای هرشخص تو یه یک نفر خلاصه میشه همون نفری که اسطوره ی زندگیت میشه برای من میشه یه پدربزرگ باخنده های مهربون

برای هر شخص دیگه کَسِ دیگه،یکی همسرش میشه براش پرستیدنی ترین یکی هم والدینش:)

درهرصورت مواظبشون باشیم اینا تنفس زندگی اند:) نباشند شاید خودمون نفهمیم ولی ماهم نیستیم:)

مواظب باشیم :)

دیر میشه و حسرت فایده ای نداره:)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
Pokerface

نظرات  (۱۱)

چقد این بعضیا شیرینن((((:
پاسخ:
خیییییلی :))))))))
هعىىىىى واقعا 
بعضى ها همچین ادمایى رو تو زندگیشون خیلى دیر احساس میکنن
پاسخ:
دقیقا و خیلی بده روزی که دیگه نیستن و بشینی سرخاکشون و بگی چی میشد یکم زودتر میفهمیدم که کی هستی
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۲۵ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
دقیقا موافقم :)
پاسخ:
:)))))
ای بابا شرمنده کردین ک :)))
نیازی ب گذاشتن پست نبود :)) 
خجالت زده شدم اصن :))
ولی از انصاف نگذریم،خیلب خوب توصیفم کردینا :)))
باریکلا :)))
البته من دوست ندارم بهم بگن اسطوره،ریا میشه چون؛شما الگو صدام کنید :))))
پاسخ:
:دی!
چشم حتما تو پستای بعدی همون الگو صداتون میکنم
ولی خدایی این پست واسه توصیف شما اصن هیچیِ
فقط یادم باشه براتون اسفند دود کنم
:))))))))
فقط سوالی که پیش میاد اینِ که ازین به بعد بابابزرگ صدات کنم؟
چقد قشنگ نوشتی ^_^

:)
پاسخ:
:))))))
حالا چرا بابا بزرگ؟
:))
:/
پاسخ:
خب چون گفته بودم اون یه سریا برا من میشه یه پدربزرگ با خنده های مهربون:)
اها
ریا نشه حالا :/
:))

پاسخ:
نه دیه ازین به بعد بابابزگی
چندسالتِ؟از پستات مشخصِ به نسبت من بابابزرگی:دی!
حالا منو پیر نکن :))
موردی نداره :/
فقط حواستون باشه ریا نشه ک من رو ریا خیلی حساسم :))
پاسخ:
بعلههههه در جریانم اصن:))
شما که همینطوری خوبین دیگ با ریا بی ریا همه میفهمن
:)(
پاسخ:
:)))))))))
پسرم ، لازم نبود که ی پست کامل از من بنویسی همینجوری واضحه چقد منو دوس داری:)
البته ددی زیاد با ددی بزرگ فرقی نداره:)
جدا از اینا ، باید این پستو چاپ کنن رو ی بنر بزرگ  بذار ی جاهایی که وقتی آدما یه کارایی می کنن که نباید، ببینتش
خیلی خوب نوشته بودی! 
چقد خوبه که ی همچین ادمایی تو زندگی ما هستنا :)
خدا برات پدر بزرگتو حفظ کنه :) 
پاسخ:
چــــــــــرا دیه ددی به این خووووووووبی دارم باید ازش تعریف کنم دیگه:)
اره دیه ددی و ددی بزرگ اصن یه روحن تو دوتا جسم:)
خدا همه ی عزیزای هممون و حفظ کنه:)))
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۱ رقَـیـه ..
منم وقتی مامانم میره سفر حس نبودشو خیلی حس می کنم، درست میگی واقعا مثه نفس می مونه،افرین بت دختر،:/
پاسخ:
اره نبودشون تلخه:/
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">