SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بخشش

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

چقدر بخشیدن آدما کار مزخرفیه:/

وقتی میبخشیشون حس خوبی داری از اینکه قرار نیست یه عمر کینه یکی رو تو دلت نگه داری:/

ولی بعدش...

میبینی کلا بخشش طرفت غلط اضافی بوده ،بعضی از ادما با بخشش جرئت تکرار اشتباهشون رو پیدا میکنن

اونوقته که حست بهت میگه تو دیگه اخره همه احمقای دنیایی:/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
Pokerface

نظرات  (۱۰)

دقیقا :/
پاسخ:
:)
اصن نابود میکنه:/
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۵ مَهسا هَسدَم ツ.
اوهوم...

 :)
پاسخ:
:)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
دنبال شدین 
پاسخ:
ممنانم:)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
اره واقعا
بخشش لیاقت میخواد که هرکسی نداره
پاسخ:
اوهووم:)
حالا فرد مورد نظر کی هس؟ :/
پاسخ:
:)
یو نو هر:)
بخشش که کلا حال میده،چون به نظرم یکی از چیزاهاییه ک از خدا بهمون رسیده و‌ حاصل همون روح خداس.
ولی بعضیا شاید ظرفیتش رو ندارن ک بخشیده شن :/
ولی من تا جایی ک بتونم میبخشم.

پاسخ:
خب واقعا همه همینطورن یعنی خیلی خوبه ببخشی اصلا خودت انسان هم حس راحتی داره موقع بخشش
ولی خب یه سریا نه ظرفیتشو دارن نه لیاقتشو:/
بخشش آدما کار مضخرفی نیست ببین وقتی تو می بخشی بزرگیه خودتو نشون می دی ... نشون می دی که دلت چقدر بزرگه... حالا ممکنه طرفت انقدر کم ظرفیت باشه که این کار بزرگه تو رو نبینه و هضم نکنه اونوقت کسی که  ضرر کرده تو نیسی... کسیه که کوره و بزرگواری و بخشش تو رو نمی بینه...اونه که اشتباه کرده. مطمئن باش
وقتی از دریا ی لیوان آب بر داری چیزی از ماهیت دریا بودنش کم نمیشه و بازم دریاست درست مثه دل ادمایی که می بخشن، بازم دلشون همون قدر مهربونه و چیزی عوض نشده، ب همین راحتی ؛)
پاسخ:
واقعا صوبت قشنگی بود:)
خدایی قانع شدم:)
چون از این جهت بهش فکر نکرده بودم:)
رامبرم میشناسمش
همشم میگه بگس !
+چن دفه من حرف حیدر ُ ب طور خلاصه گفتم؟ :|
همش هی باید بش بگی
البته ایشون بسی بزرگوار هستند و بسی زیبا مینویسند من اصن مورچه هم نیستم در برابرشون (چ از این لحاظ ، چه از لحاظ اندام) 
و من الله توفیق!
پاسخ:
چرا من کلا از کامنتت هیچی نفهمیدم؟
یعنی از اثرات سرماخوردگیه؟
نمیدونم
شمبه توضیح مینمام😐
پاسخ:
اگه من بااین حالم بتونم بیام:)
تو غلط میکنی نیای
حالم ازت بهم میخوره اگه نیای
روانی :|
پاسخ:
نه مخولی شوخیدم:)
میام:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">