SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

من خواستم، نشد!

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

تصمیم گرفتم دفعه بعدی که کسی جلو من حرف از خدا و پیغمبر و عدالت و لطف و مهربانی زد، یه جوری سرشو بکوبم تو دیوار که یکی از من بخوره یکی از دیوار، یه جوری مخش بپاشه به دیوار که جیگرم خنک شه اصن!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
Pokerface

نظرات  (۱۰)

ای بابا چرا؟ :-"
پاسخ:
دلایلش زیاااده اخه:(
بله ببخشید :||
پاسخ:
تکرار نشه😂
((': دقیقا همین قصدو دارم به همین غلظت
خوبی؟
پاسخ:
خوبم:)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۳۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
صدا کن با هم بکوبیم
پاسخ:
بذار یه چندتا پیدا کنم دسته جمعی بریم
سکوت بهترین جوابه!
خود دانی...!
:)))
پاسخ:
مرسی:)
الله اکبر!
حجابتو رعایت کن! کفر نگو خواهر D:
پاسخ:
چش چش
:|
منم صدا کن پس :|
البته من فقط برا اینکه دلم خنک شه میکوبم :دى
پاسخ:
انتظار این همه استقبال و نداشتم واقعا😂
باشه حتما
من،حالااا وقتشوندارمم
ولی،وقتشوگیربیااارمم
بانحوه تشکیل دین
اسلام وحرف هاونظرهای
بی کله،بعضی هاکه نمیدونم
چی روکه براشون ابس
راجاخداکه براشون نونس
اشنامیکردم.....
پاسخ:
نمیفهمم منظورتونو:)
آتئیست هستی؟ 
پاسخ:
نمیدونم
یه لیوان آب بدم ؟ 
آروم باش :)
پاسخ:
نمیشه:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">