SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

sth amazing is going to happen

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
لب آب بودیم، قصد داشتم کلا این چند روز رو آن نشم و نرم فضای مجازی و از طبیعت لذت ببرم!
میخواستم یه استوری بذارم که گفتم خب بذار تله رو چک کنم که خوب شد کردم!
یه پی ام از طرف مژی: خانوم پیرمرادیان گفته فردا ساعت 9 مدرسه باشیم برا خوارزمی
اولش فک کردم که خب ای بابا برا چی؟ ما دوسال پیش طرح خوارزمی دادیم و اینا!
امروز قرار بود با مژی بریم مدرسه که خب خواب موند و خودم رفتم!
فک میکنم این چیزی که میخوام بگم از خاطره ساز ترین اتفاقای زندگیم باشه!
خانوم پیرمرادیان گفتن که یه نمایشگاه هست از طرف شهرداری، برای دست سازه ها، همون نمایشگاه بین المللی همیشگیِ ! پل شهرستان!
گفتن که برای بهبود زندگی شهروندیِ و 28 تاطرح انتخاب شدن برای اون نمایشگاه، برای تمام مدارس فرزانگان و اژه ایِ اصفهان، بقیه شون دانشگاهی ان:) و از قضا طرح ماهم از اون 28 تا طرح بوده:)
از جذاب ترین خبرایی که میتونستن بدن این بود که دکتر ظریف یکی از ویزیتورای این نماشگاهند:)))
توی اون لحظه رسما از خوشحالی غش کردم، غش کردما به معنای واقعی کلمه شاد بودم:)))
بعد گفتند که خب از روزای نماشگاه براتون بگم که: نمایشگاه سه روزه از ساعت 6عصر تا 12 شب، اونجا غرفه دارین دیگه، باید برا بقیه طرحا رو توضیح بدین و این حرفا، و من در این حین داشتم فک میکردم از بس این طرح و پرزنت کردم دیگه حالم از پرزنت کردن بهم میخوره:دیییی!
بعدش راجب فرم ها صحبت کردیم، یه سری مقنعه گفتن بهمون میدن سرمه ای و نمیدونم یه طرحی که مشخص باشه از ارائه دهنده هاییم، از طرف دیگه یه سری جلیقه سرمه ای هم باید بپوشیم، در کل ست بدی بنظر نمیرسه، جالبه!
جالب ترینش اینه که عصراش پیش ویزیتوراییم ولی صبحاش یه سری جلسات ایده شو هستند که بنظرم عااالیه، قبلا هم بودن جلساتش ولی ایندفعه فرق داره، تمام حضار اسپانسر و مدیرای مالی اند، و این یعنی فوق العاده، طرح ما از بین طرحایی که رفته از طرف مدرسمون بیشترین کمک رو به بهبود زندگی شهروندی میکنه، اگر اسپانسر پیدا شه براش یعنی عالیترین اتفاقی که تو کل زندگیم افتاده میوفته!
 در کل تمام شبایی که با دوستام گذروندم پر از اتفاق خوبه:)) امیدوارم این شبا هم با تمام خستگیاش خوب تموم شه!
ولی تازه مشکلات شروع شده! به ما گفتن یه بنر بسازید 2m*90cm
خو لعنتیا من این بنر رو چطوری پرش کنم؟ تازه بروشور هم گفته بدین بهتره :////
تازه دیزاین غرفه هم هستم! تازه منم هیچی از فتوشاپ حالیم نیست! تازه باید تا پنج شنبه هم فایل بنر رو برداریم ببریم شهرداری جلسهه توجیهی://
ولی در کل خوبه:) شادم:) حس زنده بودن دارم:) از راکد بودن بیزارم:)
دوستای اصفهانیم تاریخ نمایشگاه از 13 تا 15 مردادِ، هرشب ساعت 6 تا 12 پذیرای حضورتون هستیم:) پل شهرستان، همون نمایشگاه همیشگی:)
فقط اگر قرار شد بیاین اطلاع بدین:)
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
Pokerface

نظرات  (۴)

واى دمت گرم وجدانا عالیههه
خیلى خیلى خوش به حالت 
ایشالله همیشه بدرخشى
پاسخ:
فدااااات:))
ایشالا ببینم درخشیدنتونو:))
ایول ((:
+ موفق باشی ((:
پاسخ:
:)))))
سپااااس:))
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

باورم نمیشه!!!!!!!!
خدای من چقدر عاااااااااااااااااالی

عاقا خوش بحالتون
تورو خدا مارو هم ببرید
پاسخ:
مرررررررررررررررررررسییییییییی😊😊😊😊

گفتم که بیاین اصفهانیا:)))
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۷ فــــ . میم
ببین جانم
من از صبح تا حالا هی یادم می آد به این٬ هی یهو یه لبخند به پهنای صورتم به چه گندگی٬ کم کم فک می کنن خلم... :))))
خیلی خوشحالم٬ خیلی ذوق زده٬ منو کنارت فرض کن٬ با این که نمی تونم باشم و کمک بدم انرژیامو می فرستم... 
و می دونی که تمام خوشحالیم موفقیتتونه٬ بترکونین =)


پاسخ:
ای جانم جیگرمنی اخه تو:)))
تو همیشه یه جایی اون وسطای قلبمی تصور نمیخواد که:)
انرژی مثبتات هم همیشه شامل حال من شده؛)))
همیشه، از هر جایی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">