SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

اتفاق نامعلوم

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۵ ب.ظ

بالاخره اون اتفاقی که نباید میوفتاد افتاد!

مقصرش خودم بودم:)

ناراحتم براش ناراحتیش داره از پا در میاره منو ولی

یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیِ بی پایان

میدونستیم که یه روزی همچین اتفاقی میوفته، اینکه چرا به خودمون دروغ میگفتیم و نمیدونم، حداقل من نمیدونم چرا به خودم دروغ میگفتم!

ذهنم داره منفجر میشه، انفجارش سنگینه میدونم سنگینه! 

ولی خب من ادمی نیست که بذارم ترکش این انفجار منو زخمی کنه، همیشه تو موقعیتای سخته که آدم به خودباوری میرسه، رو پای خودش وایمیسه، تلاششو میکنه واسه زنده موندن، الان هم یکی از همون تجربه ها، یکی از تلخترینش، حداقل میدونم از کل این زندگی ما ۱۶۸ ساعت وقت داشتیم، ساعتایی که خوب گذشت، ولی خب گذشت!

برمیگردیم به روال سابق زندگی، همونی که میخواستم! مگه همینو نمیخاستم؟؟؟؟؟!!!! چشمم کور دیگه وایمیسم پا انتخابم!

کاری که همیشه کردم!

شاید تا زندگیمو برگردونم به روال عادی یه مدت ننویسم، شایدم بنویسم حتی بیشتر بنویسم، ولی نمیخوام دیگه از ضعف بنویسم

بهتون سر میزنم ولی:)

حس یه مسافر تنهای نحیف غمگین و دارم که رو عرشه ی کشتی زانوهاشو بغل زده، و حتی در مقابل نسیم دریا دفاعی از خودش نداره، چه برسه به صدای ناخدا و امر نهی ای که وجودش و گرفته!

پ.ن:بچسبید به وبلاگ نویسی بابا، هیچوقت هیچکس از تلگرام خیری ندیده:)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
Pokerface

نظرات  (۵)

۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۱ پـــــر ی
خب پس خودت چرا میخوای بری اگه توصیه ات به ما اینه که بمونیم و بنویسیم مائده؟:(
این هفته دومین نفری هستی که رفتی 
پاسخ:
من نمیخوام کامل برم که:))
وبم هست، خودم میام سر میزنم، ولی نمینویسم
نوشته هام تلخن پری تا یه مدت
نمیخوام شمارو هم بریزه بهم
همیشه قوی و خوشحال (((:
ناراحت نبینیمت (((:
پاسخ:
نه بابا من قویتر از این حرفام نگران نباشین حالم خوبه:)
اگر میگمم نمینویسم چون نمیخوام حال شماها بد باشه:))))))
 چه خوب که سفت و سخت دارید با این مشکل کلنجار می رید! :D
عرضه ای که من ندارم :D

+ای بابا...اون حس آخرتون دپمان کرد که! :)

پاسخ:
اره باید محکم بود، اگر نتونیم با مشکلایی که الان تو زندگیامون هست کنار بیایم بعدا میخوایم چیکار کنیم؟ :))

ولی حس و حال غریبش دوست داشتنیِ:)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۰ لیمو ترشـــ🍋
Be Stronger than ever.
You CAN handle it
:)
پاسخ:
I hope so:)
تو مقصر نیستی :)
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">