SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

تاوان

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۵ ب.ظ

همیشه مادر بزرگ میگفت انسان ها تاوان کارهایشان را پس میدهند، تاوان واژه ی مناسبی نیست، اجر کارهایشان را پس میگیرند، خوبی کرده باشند خوبی بدی کرده باشند بدی!

مدت ها ذهنم مشغول همین چند جمله بود، بدی کرده باشند، بدی.....

همه گذشته را ورق زدم، من چه کرده ام که او، بخشی از قلب من، تمام وجود من باید فکر کند مزاحم است؟ من چه کرده ام که میگوید مزاحمت نمیشم حالا که داری فراموشم میکنی؟

به کدامین گناه روزهای خوشمان تمام شد؟

ما که تلاش کردیم، جنگیدیم، شهر را به دشنام بستیم هنگام جدایی، چرا پس عاقبت من اینجا و او...

نمیدانم کجا، لعنتی لعنتی لعنتی نمیدانم کجا

فقط میدانم که از هم دوریم، چرا من اینجا و او از همان سرزمین دور دست ها؟ من اینجا و اون در دورترین نقطه از من و حالا حروف یخ زده ی کیبوردی که رابط بین من و او شده است؛ مهم نیست که میداند یا نه، اصلا نمیخواهم بداند، دیگر روحم کشش ابراز کردن ندارد

خسته شدم از ابراز کردن های بی نتیجه!

فقط میدانم دلتنگم، دلتنگ روزهایی که دست های همدیگر را میگرفتیم و سراشیبی ویلا تا دریا را کودکانه میدویدیم، صدای خنده هایمان فضا را پر میکرد

دلم شب هایی را میخواهد که کنار هم میخوابیدیم، خواب که چه عرض کنم، به اصطلاح میخوابیدیم

دلم برای کافه رفتن هایمان پر میکشد، دلم هات چیپس میخواهد که با سسش براش سیبیل بگذارم و بعد هنگامیکه او مشغول تمیز کردن صورتش است تماشایش کنم؟

دلم دستاشو میخواد، هردومون دختر بودیم ولی دستای من سفید تر بود، همیشه سر این قضیه شاکی بود

دلم برایش تنگ شده، لعنت به این فاصله، لعنت به این روزها، لعنت به این شب ها، دلم بیی نهایت بودنش را میخواهد، دلم میخواهد باشد تا بخندم، دلم خسته است از حسرت خنده هایش را از راه دور خوردن

دلتنگی تاوان کدام گناه من است؟

چه کسی روزی اینطور دل تنگم شده که حالا من اینگونه تاوان میدهم؟ 

کاش دروغ بود، کاش میگفتند تاوان هر کار بدی خوبیست! انقدر خوبی در وجودت حل میکنیم تا بدی را از یاد ببری!

کاش هیچ تاوانی به سنگینیِ دلتنگی نبود! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۸
Pokerface

نظرات  (۵)

۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۸ پـــــر ی
دیشب بود که یه جمله شاهکار در مورد دلتنگی خوندم
چرا یادم نمیاد:((
پاسخ:
بازم دارم تاوان میدم:())))
از دلتنگیات بگو...
حرف بزن!
پاسخ:
چشم:)
شاید اشتباه از حرف مادر بزرگت بوده!
پاسخ:
نمیدونم شاید:((
۰۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۷ نویسه های یک پسرایرانی:))
:((،همه روزبه وفق آدم نیست،یه روزضدآدمه،:((
توخودت ببین چه کسی باعث شده ایشون این رفتاروباهات
داشته باشن:(
پاسخ:
:((( نمیدونم با کی چیکار کردم!
فقط میدونم الان سخت میگذره
بهترین رفیقم بود خب، حالا فک کن دختری که همه زندگیت باشه، حالا نباشه:)
من دلتنگ توام
شعر مینویسم و
واژه هایم را کنار می زنم
که تو را ببینم
- شمس لنگرودی
پاسخ:
چه دردی میکشیدن شاعرا که از دل اون درد شعر میزده بیرون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">