SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

روز طبیعت

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۷ ق.ظ


 دکتر نیستم... 

اما برایت 10دقیقه راه رفتن،روى جدول کنار خیابان را تجویز میکنم،

 تا بفهمى عاقل بودن چیز خوبیست، اما دیوانگى قشنگ تر است..

 برایت لبخند زدن به کودکان وسط خیابان را تجویز میکنم،

 تا بفهمى هنوز هم،میشود بى منت محبت کرد..

 به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم گاهى بلند بخندى،هرکجا که هستى،

 یک نفر همیشه منتظر خنده هاى توست...

 دکتر نیستم،اما به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم که شاد باشى!

 خورشید، هر روز صبح،

 بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میکند!

 هرگز، منتظر" فرداى خیالى" نباش. سهمت را از" شادى زندگى"، همین امروز بگیر.

 فراموش نکن "مقصد"، همیشه جایى در "انتهاى مسیر" نیست!

 "مقصد" لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم!

  

  چایت را بنوش!

 نگران فردا مباش،

 از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها......


سیزده تون بدر:))) امیدوارم لحظات خوبی رو کنار خانواده هاتون داشته باشین:))))

فقط یادمون نره که روز طبیعتِ، حین لذت بردن ازش محافظت هم بکنیم، فقط کافیه کیسه های زباله همراهمتون داشته باشین:)))


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۳
Pokerface

نظرات  (۲)

۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۹ 💖 miss fatemeh 💖
واعی بسی زیبا و باحال بود :))
"عاقل بودن چیز خوبیست،ولی دیوانگی قشنگ تر است..."
پاسخ:
ارهههههه دیوونگی هم عالمی داره:))
را رفتن روی جدول کنار خیابون
+نشستن روی اون صندلی ته اتوبوس:)
پاسخ:
همشوووون محشرن لعنتیا:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">