SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

رسالت الهی

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ
خرّم آن روز که بازآیی و سعدی گوید: 
آمدی؟! وه که چه مشتاق و پریشان بودم …


این پست صرفا جهت انجام دادن رسالتی الهی است و جنبه ی دیگری ندارد:)
هفتــــه ی خوبی داشته باشین:)

+18هفته تا آغاز خوشبختی
+اینجوری که من حساب کردم هفته های اول خوشبختی با ماه رمضان یکی میشه-___-
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
Pokerface

نظرات  (۵)

18 هفته :((((( زیاده باز :((( بعد ببین 18 هفته مونده تا خوشبختی بعد کلا خوشبختی مون 12 هفته ـس :| بعد 4 هفته کم کنی برا ماه رمضون که هیج جا باز نیس بری بیرون و اینا میشه 9 هفته .. آخه این عاقلانه و منصفانه ـس که 18 هفته صبر کنی تا 9 هفته راحت باشی ؟ :| به خدا انصاف نیس این :( مرگ بر آمریکا :| مرگ بر صدام که ما رو انداختن تو این روزا :|
ایش :|
مرسی اه -_______-
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂یه نفس بکش نگرانتم!ماه رمضان کامل تو تیر نمیوفته از اخرای خرداد شروع میشه!ولی انصافا بی رحمیِ که36هفته درس بخونی ولی همش 12هفته تعطیل باشی:// ایش!
ن والا من هیچ منطق و انصافی توش نمیبینم!

مرگ بر همشون اصن!من الان میتونستم مازندران باشم و تعطیل باشم ولی این اسرائیل یه کار کرده اینجا برف نیاد😂😂😂😂😂.
خواهش میکنم،اه
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۰۱ خاتونِ گیس گلابتون...
آخه چقدر این سعدی خوبه
چقدر من عاشقم این بیت رو
چقدر ممنون که گذاشتیش اینجا و من خوندمشو و برای هزارمین بار لذت بردم :)
پاسخ:
خییییلی:) سعدی کلا شعراش خیلی خوبن:))

خواهش میکنم:)
:| 
پستم گذاشتی ولی هنوز درس نخوندی نه ؟
:)))
پاسخ:
نمیشه درس خوند لعنتی!
برای تو هم هفته خوبی باشه =)
تحمل این سختی ها ارزشمنده ، در جریانی که؟
پاسخ:
ممنانم:)))))))
اره ددی خیلی ارزشمنده:)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مگه ۱۸ هفته دیگه چه خبره؟
پاسخ:
تابستونِ:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">