SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

اعتراض گونه....

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ
بطورعجیبی خسته شدم از امتحان و درس و اینجور چیزا!
یه دوستی میگفت که مواظب اعصاب و سلامتیت باش تااخر زندگی نیازشون داری!
حالا از اعصاب که بگذریم،تو دوران امتحانا کمرم داغان شده اقا داغان!به حدی که به زور میشینم!مخصوصا از بعد از امروز که از امتحان اومدم.از درد گردن و ایناهم که نمیخام بگم اصن.اصلا درد جسم اشکالی نداره ولی اینکه روح ادم خسته بشه خیلی سخته.
یه مدته که خسته شدم از این وضع درس خوندن و بلاتکلیفی که حالا بالاخره کنکور هست و نیست و اینا.از ایناش که بگذریم به گفته ی دوستی دلم میخواد برم صفه کلی عکس بگیرم،یا حتی بریم تلکابین از اون بالا شهرو ببینیم ذوق کنیم،یا حتی از رو سراشیبیای چمنی غلت؟قلت؟ فک کنم اولی درسته غلت بزنیم بیایم پایین،وقتی میگم خسته شدم یعنی به معنی واقعی کلمه دیگه کشش این همه فشار رو ندارم،اصلا هوا جوری شده که شیطونه میگه بپر دم مغازه چندکیلو گوشت بخر برو باغ خودت تنهایی درست کن بخور بعدش همونجا تو افتاب بخواب و بگو گوربابات زندگی.دلم میخواد برم بعد از امتحانا تهران یکم حال و هوام عوض شه پیش بقیه ولی میدونم که نهایتا طاقت نمیارم که-____- میدونم تهش منصرف میشم از رفتن که!میدونم تهش میگم مدرسه واجبتره که!
وقتی زندگی زیاد از حد تکراری و روتین میشه روح ادم خسته میشه خب!انقدر حوصله ی روحم سررفته که دیشب خواب میدیدم که با لیلا رفتیم کنسرت احسان(خواجه امیری) بعد متوهم تر از اون این که اخر سر احسان بهمون گفت کنسرت امشب رو انگشت کوچیکه شما چرخیدا!حقم داشت اونطوری که من تو خواب دیدم منو لیلا داشتیم داااد میزدیم و اهنگ 30سالگی رو باهاش میخوندیم!تازه تو خواب باباهامون باهم اوکی شده بودن قرار گذاشتن دورهمی بریم کیش:/// البته ذهنم تقصیر نداره انقدر داغان خواب میبینه ها!بخاطر این انقدر داغانِ که قبل خواب کلی اهنگ 30سالگی رو گوش دادم و داشتم به این فکر میکردم که کاش عید بشه بریم مشهدبرم مجتمع ارمان روحیه بگیرم:// لامصب خیلی لاکچریِ!مثل پالادیوم تهران:// خب بگذریم ازش!کلی غر زدم خالی نشدم چرا هنوز؟چرا نگا درس و کتاب میکنم حالم بد میشه؟ چرااین پست انقدر بی محتوا بود خب؟://چندشب پیش عمو میگفت تفریحات سالمت چیه؟مجبور شدم سکوت کنم.فرمودند که بابا انقدر درس نخون علاوه بر زبان یه کلاس ورزشی برو عصرا با رفیقات باهم برید بیلیارد،برید بولینگ،برید خرید،برید دور دور،همینم کم مونده دیه!یه جمع بریم لش شیم تو کلوب دور میز بیلیارد:// والا فک کرده اینجا تهرانِ!ولی خب داغان شدم از اینکه هیچ تفریح سالمی نداشتم!درواقع هیج تفریحی غیر از فیلم دیدن ندارم،حق دارم خسته بشم،حق دارم یه تومار بنویسم پر از اعتراض:دی!
پارسال همین موقعا بود که با داییم اینا شب تا ساعت 4صبح کنار پل مارنون(مارنان) بودیم صبحش خسته و داغان رفتم مدرسه.حالا بابا شده ،بگی اصن تا پارک سر کوچه بیاد نمیادا!اینجاست که دلم میخواد بخوابم 3ماه دیگه بیدار شم:دی!صاااااااااف وسط شب سال تحویل پاشم!
معذرت که انقدر غر زدم...بازم مونده بودا!ولی دیگه دیدم زشته:دی!
بدرود
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
Pokerface

نظرات  (۱۱)

(-:اینجاهم تهران نیست ولی ما شبا از ساعت ده تا دوازده داخل باشگاه بیلیارد بازی میکردیم((-: خیلی ام خوبه چرا فک میکنی فقط باید تهران باشی تا تفریح کنی؟
پاسخ:
خب فرق داره شما فکر کنم بزرگتر از منی!من اگر خودم بخوام و خونواده ی خودم بااین سنم بذارن هم خونواده ی دوستام اوکی نیستن باهاش!

صفه عشقه عشقق((-:
پاسخ:
خییییییییییییلی:))) 
قصددارم تو دوران بازنشستگی هر روز صب برم اونجا ورزش!از بس روحیه میده:)
حالا کنکور کی هست؟
منم خسته شدم از درس ومخصوصا حفظ کردن:///
پاسخ:
اگه باشه که من دوسال دیگه کنکور دارم://
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۸ علیـ‌ تَرین :)
بیخیال درس و مدرسه والا ! قشنگ برو صفه، یه دو سه روز همونجا بمون، اینقدر خوبه! با صدای شهر میخوابی، با صدای شهر هم بیدار میشی! اصلا همه چیز جور دیگه ای‌ـه اونجا! تازه بولینگ هم بازی میکنی! تهران هم نیستی :| جداً ارتباط هیچ کدوم از قسمت ها را با تهران نفهمیدم!!!
پاسخ:
بخدا!همون کبابِ خوبه اصن!والا اگه دست خودم بود از یه طریقی میرفتم حالا چ صفه چ هرجای دیگه!
اصن دیگه برنمیگشتم!
بحث سر اینه که عموی گرام تهرانِ بعد پسرم هستن فک کرده دخترا هم همونقدر ازادی پسرا رو دارن!این تهران هم بخاطر عمومِ دیه!میخام برم پیششون!
منم مث خودت شدم میدونی که :/:/:(( 
پاسخ:
اره که!
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۹ لیمو ترش🍋
دارم ب نتایج مشترک زیادی باهات میرسم!!!:)
روح منم خعلی خستس... دلش تهران میخاد...
ب خدا دیگ حالم از درس خوندن داره بهم میخوره...
انگار عاینده مون معلوم نیس... 
تفریح منم فقط زبانه!!!! ک بعضی اوقات همین تفریح هم اذیت میکنه:(
فقط باید مقاوم بود!!!
پاسخ:
تفاهم مووووج میزنه ها!
:((( هعــــــــــــــی چی بگم:؟؟
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۲ پرتقالِ دیوانه
منم همون خصوصیا که بهت گفتم :)
میتونی تفریحات باحال تری از فیلم دیدن حتی توی همون خونه هم برا خودت دست و پا کنی. یکم خلاق باش
پاسخ:
:))) چشـــــــــم:)
منم خسته م. هم تنم هم روح و روانم.

پاسخ:
:// بقول یاس هعیی زندگی چیکار کردی بامن!
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۲:۱۹ امیرحسین تنها
خیلی غر زده بودی وقت نکردم همه رو بخونم ولی وبتو دنبال می کنم بعد میام میخونم
پاسخ:
:دی! اینکه خیلی غر میزنم و همه میگن:/
خوش اومدین:)
باز تو خواب می بینی میری کنسرت خوش می گذره 
من فلک زدهتا صبح خواب امتحان فردا رو می بینم 
( تصور کن شبی رو که فرداش امتحان جغرافی داشتیم یا عربی ) 
:| 

پاسخ:
عخیییییی:)
شبش به من فکر کن که خواب منو ببینی:)
شت!
ب تو ؟!
OMG !!!
:|
=)
پاسخ:
:)) داریم اصن مگه فکر بهتر از فکر من؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">