SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

به تاریکی سیاهچال:)

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ
دو سیاهچال تاریک از دور پیداست!
انگار در آن یک عمر آرزو را به آتش کشیده اند!
همانقدر سیاه!همانقدر عمیق!همانقدر غم زده!
سایه ای از من در من پیداست!
او خودِ من است!آینده ی من!
پای صحبت هایش که مینشینی کوهی از غم از چشمانش لبریز میشود!
و من میشکنم!با هر قطره آرزو که از چشمانش میچکد خرد میشوم!میان حجم نامردیِ دنیا کمر خم کرده ایم!
من،او،سایه هامان!
سایه هامان گذشته ای شوم است که کمر هردویمان را خم کرده است!
ما ایستادیم!مقاومت کردیم!جنگیدیم!حتی سخت تر از این شب های سخت!
اما روزگار معلمی است سختگیر که هیچگاه هیچکس از او نمره ی کامل نگرفته است!
من و اوهم بازیچه ی همین روزگاریم!
روزگار مهره های بازی را در صفحه ی شطرنجی میچیند!
من و او!دوباره مقابل هم!
خسته ام!از ادامه دادن!
در این بازی یا من میبازم یا او!
و چه زیبا شکستی است،زانو زدن مقابل رقیبی که روحت درگیر اوست!
اما رقیب من،او خودِ من است!جان میدهد!برای ارزش هایش!
برای لحظه لحظه خندیدن عزیزانش!
و در این بازی تلخ!اوست که فدا میشود!
گفته بودم که او چقدر فداکار است؟چقدر میبخشد؟گفته بودم بی نهایت برای حجم مهربانی هایش عددی نیست؟
و دوباره من میمانم و صفحه ای شطرنجی که به بازی میگیرد شب های سردی را که با خاطراتش میگذرد:(
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
Pokerface

نظرات  (۶)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۲ سِناتور تِد
چه عجب!! یه متنِ عمیق و مفهومی خوندیم اینجا ؛))
خیلی خوب بود و نشون داد میتونی بنویسی! فقط لازمه ش بیشتر نوشتنه.
فقط چرا غمگین؟
پاسخ:
:)) ایشالا هی ببینید از این پستا!

۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ علیـ‌ تَرین :)
بله بله! :)
بسیار خوب و با مسمّا بود! 
قلم شما مستدام! احسنت احسنت! :))
+ در نقش داور مسابقه‌ی ادبی :/
 
+ چه خبر ؟! خوبید شما ؟! :)
پاسخ:
اوهوم اوهوم! :)
قلم شما نیز:)

+:/ قیافه داور ادبی بود؟

+سلامتی!خوبم!خوبین شما؟
الان دیدگاه بالایی تیکه انداخته بودن به من ؟ 😂
پاسخ:
ن بابا منظورشون از اینجا وب خودم بود-___-
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ زوج مهندس
بی اغراق زیبا نوشتی!
بدون کلیشه و ...کلا عالی بود!
معلومه استعدادشو داری...
پاسخ:
ممنــون!لطف دارین شما!
نمیدونم!ایشالا که بهتر شه!
به تاریکی سیاهچال
به عمق دره ها
به سردی یخچال های قطبی
به شدت ایهام یک پارادوکس...


( ذوق کردن بابت این همه قشنگ نوشتنت ، آفرین :))
پاسخ:
همین چندتا خطت پوکوند متنمو:دی!

فدای ددیم:)
چه خوب نوشتی(((-:
پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">