SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

کنارهرکسی باشم همین تنهایی و دارم!

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

ثمره ی حرف زدن با تو 

مرا درمان نیست 

دروازه ی دلم رو به تمام گل های حریف باز است!

من به تنهایی حریف این شوت های شلاقی نمیشوم 

این دل،بازنده است در تمام مرحله های زندگی ،که بدون تو گذشت 

حریف این دل تنگ  را فقط دیدنت ثمره میدهد.

نمیخواهم جبر مرا مجبور کند به دوری از تو 

نمیخواهم اجبار، این من یخ زده را سرد تر کند 

من فقط میخواهم ک زندگی وجود تو را از من دریغ نکند 

سزاوار آنم ک حداقل در این روز های سخت تو باشی 

نه اینکه هر دقیقه ،در هنگام مشغول کاری ،یادم بیاید که تو فعلن نباید باشی 

خیالم از نبودنت راحت نیست 

درمان این حال خراب ،بودن توست!

بودن نگاهت 

جایگاهت 

بودن حریم گرم اغوشت 

فقط 

دلم بودنت را میخواد

مغموم به صرفه نیست خرج کردن این همه انرژی برای فرو خوردن بغض های نا به هنگام که تنها دلیلش "تویی"





چطور میشود که تویی که از خودم هم برایم مهم تری هم درد باشی و هم درمان؟

دردت مرا صبوری نیست!

دردت مرا طغیانی است که میخواهد تورا به زور از تو بگیرد..

دردت مرا دوام نیست 

من ،نبودنت را نمیکشم مشغله فکری این روز هایم...

این کیلومتر هارا به نیم وجبی تبدیل، و مرا از بند غم رها کن.. 

این چند کیلو متر فاصله ی لعنتی را بین من و خودت_ که می دانم داری صبر خرج میکنی برایش _را بردار و مرا بردار و برای هر کجای این دنیا که میخواهی بلیت بخر!آنوقت ببین که من چطور این اسطوره ی خواستنی را ول کن نیستم!

#مژگان_قاف

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
Pokerface

نظرات  (۹)

خیلی زیبا بود... به دلم نشست :)
درد بر من ریز و درمانم مکن
زان که درد تو ز درمان بهتر است
می نسازی تا نمیسوزی مرا
سوختن در عشق تو زان خوشتر است
پاسخ:
:) فدای شما:)

نمیدونم شعرش مالِ کیه!ولی میدونم امیرحسین ارمان خوندتش:) و محشــــــــره!
بله امیرحسین آرمان خونده...
شعر مولاناست :)

فکر میکردم سنت خیلی بیشتر باشه :)
پاسخ:
:)چرا؟
متن زیبایی بود 

و جاداره مخاطب خاص بگم
د برگرد لامصب پوکید این پوکر فسیمون
پاسخ:
:دی عه یادم رفت بگم که مخاطب نداره
+ مغروم ب صرفه :| :/ :|
پاسخ:
هوووووووم!
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۹ Mohsen Farajollahi
متن زیبایی بود با در نظر گرفتن اینکه چیزی از این متن ها حالیم نمیشه xD
فقط عذر میخوام نویسندش فامیلش قاف هست؟ :|
+اگر هم تو گوگل پلاس بودید هر چه قدر پست بود میتونم لایک کنم یک قلقی پیدا کردم نمیخوام تو وبلاگ بزارم ولی هیچی دیگه :(

پاسخ:
:///

نه دیه اسم هنری برا خودش گذاشته!
:/ خب لایک کنین الکی که چی؟البته تو گوگل پلاس هستمی!
۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۰۸ زوج مهندس
خیلی زیبا و دلنشین
امان از فاصله های جغرافیایی...
پاسخ:
امـــــــــــــــــــان!
مژگان _قاف 
چقد به دل می نشینه :)))
هنرمند 
پاسخ:
مژگان نوشته هاش محشره!
دوتا داداش زدین تو کار محشرنویسی!
لطف داری :)
پاسخ:
میدونم:)
:/
:|
:)
:))
...
پاسخ:
:))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">