SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

گرد دوری2

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دل را به دریا میزنم،با تمام توان پله های بلند را به سمت بالا میدوم،به خودم قول میدهم،قول میدهم که اینبار دیگر کیف را میگشایم،اینبار دیگر با صدای بلند دوباره نوایی را میخوانم،اما همین که دوباره نگاهم به آن کیف می افتد،تمام ذهنم را شک و تردید میگیرد،تمام شجاعت خود را جمع میکنم،دستم را سمت کیف میبرم،اما به محض برخورد انگشتانم با کیف تمام توانم تحلیل میرود،به خودم که می آیم میبینم که انگشت من هم فقط توانست همان مسیر قبلی را طی کند،رد همان انگشت هایی که روح و جان مرا به بازی گرفته است، و اما اینبار نوبت من هم که میشود،درماندگی را چشمانم فریاد میزنند!

نگاهی به رد طولانی انگشت ها و گردوخاک کیف مشکی میکنم و بعد با حسرت در گذشته رها میشوم!

گذشته ای که برای من هرلحظه اش روزهای شیرین بودن با خانواده ام بود!و حالا در این روزها، زندگی ام طعم قهوه ی تلخی را گرفته است که وقتی مشغول صحبت بوده ای سرد شده است و تو مجبور به نوشیدن جرعه جرعه ی آن هستی!به همان اندازه تلخ!به همان اندازه سرد!این ها همان روزهای شیرین تر از عسل بودند که اکنون تلخ تر از قهوه ی سرد شده اند! و بیا و ببین که نبودت چه بر سر روزهای پر از دلتنگی ام اورده است!بیا و بگذار بشکند این حصار تنهایی!بیا که تنها راه نجات فقط تویی!


+مخاطب هم داشت!ولی نه پسری بوده که ولم کرده باشه نه دختری که بی معرفتی کرده باشه!تمام عاشقانه های دنیا برای من خلاصه میشه تو یه واژه! "خانواده" (تکراری ولی لازم:))

+27هفته دیگه مونده!شاد باشید:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
Pokerface

نظرات  (۶)

۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ منِ مجازی
از خانواده هیچی نفهمیدم :| نه خانواده ـم نه فامیلا ـم :(
معذرت ولی من مخالفِ اینم که عشق خلاصه شده تو خانواده ... :(
پاسخ:
معذرت واسه چی؟خب نظر شماست و البته نظر من
من نمیگم عشق خلاصه میشه توی خونواده!میگم در حال حاضر همه عشقی که من دارم فقط نسبت به خونوادست:)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۱ زوج مهندس
27 هفته o__0؟
تا چیزی که من انتظارشو میکشم، هشت ماه مونده، ینی 32هفته... چه زیاد شد! 😲
ان شاالله شاد باشید
میگن هرچیزی انتظارش خوشه، الان خودم باور ندارم این موضوع رو ولی شما باور کنید :دی
پاسخ:
اره دیگه تااخر خرداد ماه اگر حساب کنید میشه 27 هفته!ما انتظار پایان مدارس رو میکشیم:)
ایشالا هرچی انتظاره به پایان برسه:)
چشم:)
انتظار تموم شدن مدرسه خیلی سخته نه؟
پاسخ:
اره لامصب:/ دااغونه!
چه عشق دوست داشتنی
پاسخ:
:)اوهووووووم:)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۶ منِ مجازی
منم منظورم حال و حاضر بود :) وگر نه عشق اصن یه مقوله جداس
پاسخ:
نه خب اگر به حال حاضر خلاصه شه عشق برا من فقط همینه:)
نباید هم باز می شد
بعضی از خاطرات باید مهرموم شده و سر بسته بممونن
نمی ارزه :(
تا کی قراره هی قهوه تلخ سرد بخوریم ؟!
پاسخ:
:( اوهووووم!اصن عیبشون به همینه!

من که تا سه سال دیگه که دانشگاه قبول شم برم پیششون:)
ولی در کل اینم نیست که زندگیم تلخ باشه ها فقط هروقت بهشون فکر میکنم اذیت میشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">