SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بادیگارد

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ
با دیدن این فیلم من میتونم به جرئت بگم سینمای ایران بالاخره بهترین فیلمش رو ساخت!
هرچند من دیر دیدمش!خیلی دیر...!ولی اونقدر این فیلم هضمش سنگین بود که وقتی به قداست هدف یه مردی مث حیدر فکر میکنم و اهداف پوچِ زندگیای پوچ خودمون!از خودم و همه چی متنفر میشم!یه مرد عاشقانه پایِ یه هدف مقدس ایستاد!هرچند توی فیلم!ولی کم نبودن اینجور آدما!وقتی عمیقا بهش فکر میکنم فقط جسم این ادما نیست که ضربه میخوره!اینجور ادما روحشون هم از یه جایی به بعد دیگه نمیکشه!دیگه مث قبل نیست!دنیا براش تغییر میکنه!هرچقدر امشب زندگی اینجور ادما رو،حداقل قداست اهدافشون رو با زندگی خودم مقایسه کردم دیدم هیچی نیستم!اینجور ادما یه روح دارن فراتر از یه اقیانوس!منم یه روحی دارم که چیزی از زیاد بودن هیچوقت نفهمیده!همیشه کوچیک بوده!نهایت بزرگی ماها یه بخشندگی ساده ست!ولی اونا...
ماها زندگیامون مقایسه ای شده!اینکه ذهنمون دائما درگیر یه چالشی به اسم مقایسه است خیلی بده!از طرفی خیلی خوب!بستگی داره که باکی یا باچی مقایسه بشیم!
اینکه خودِ من به این فکر میکنم که من اهدافم برام مهمن،این چه گندیِ که اموزش پرورش ایران داره میزنه به زندگیِ من؟من یه روزی هرطوری که شده میرم تا از دست سیاست این کشور خلاص شم!نمیگم خودش،خودش یه قسمتی از وجود منِ،توی بدترین شرایط ایران هست و ما جوونایی که باید ازش دفاع کنیم!حرف من سیاستش هست که خب من میرم اونطرف گوربابای اینطرف!و اصلا فکر نمیکنم خب به هدفت رسیدی؟چیا رو زیر پا گذاشتی تا رسیدی!حالا قداست که پیشکش!کیا رو زیر پا گذاشتی که رسیدی؟ شاید یه سری از جملاتش اصلا ربطی به فیلم یا تفسیری از فیلم نداشت!ولی همین که قسمتی از زندگیِ خودم رو با زندگیِ اینجور ادما مقایسه کردم به جاهایی رسیدم که شخصیت خودم،زد خودشو خرد کرد!
کاش ما هم میتونستیم یکم بزرگ باشیم:)
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۴
Pokerface

نظرات  (۹)

۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ علیـ‌ تَرین :)
در مورد خط اول: نظر شما هم محترمه :)) کمی صبر کن از جو فیلم خارج بشی! :دی 

با قداست هم موافقم نیستم! کلا حفاظت از جون مردم مهمه‌ها! خیلی هم خوبه! ولی ابراهیم‌ـشون (کارگردان) یکی از انقلابی ترین فیلم های موجود توی سینمای ایران را ساخته که تهش یه هدف بیشتر نداره؛ "اینکه بگه مواظب انقلاب باشید! انقلاب مهمه! قدیس ترین آدم دنیا،اونی‌ـه که مراقب انقلاب‌ـه!" 

+ ولی پرویز پرستویی خیلی خوب بود! :دی

:))
پاسخ:
از جو فیلم خیلی وقته خارج شدم عصر دیدمش خب

کاری به کارگردانش و اینکه چطور ادمیه ندارم!بنظر من که قداست انقلاب نیست!اون قداست هدف منظورم همون حالت معنویش بود!

پرویز پرستویی محشره:)
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۰ منِ مجازی
من نیز دوست داشتم میدونی که :))) بخوای عینِ پستم کامنت میزارم :دی

حتما به یه جایی رسیدی منم استخدام کن :|
پاسخ:
:دی خب دیگه خودم پستتو یه بار دیگه بعنوان کامنت میخونم

باشه چشم!
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۱ سِناتور تِد
من اومدم از شخصیتِ نظام دفاع کنم! 
عالی ترین دیالوگ فیلم! شاید عمیق ترین! 
یا یجا دیگه ک میگه مثل من خیلی ها بودن و خیلیا میان، ولی میترسم از روزی که این کشتی سوراخ شه!!

+ @علی ترین
یجوری میگی انقلاب انگار داری درمورد یه اتفاق ساده حرف میزنی. همین انقلابی ک میگی، نزدیک چهل ساله کل معادلاته جهان رو بهم ریخته و تاریخ نظم نوین جهانیشونو عقب انداخته. شخصیت نظام که تو فیلم ازش محافظت میشه، یعنی انقلاب و هدفی که بخاطرش انقلاب کردیم. من کاری با جبهه گیری های مسخره ی چپ و راست ندارم که خیلی جاها ب انقلاب و هدفش ضربه زده، ولی شخصیت نظام هنوز زنده س و راهش ادامه داره تا به صاحبش برسه‌. گوره بابای هرمسئول و غیر مسئولی که چشم دیدن پیروزی های این انقلابو نداره و نمیخواد بذاره این انقلاب ب هدف اصلیش برسه!

+ من با این فیلم به سینمای ایران  امیدوار و به حاتمی کیا ایمان آوردم : )
پاسخ:
فوق العادست این فیلم تک به تک دیالوگاش معرکه ست:))


+من همینطور!خداییش بعد از مدت ها یه فیلم سینمایی درست حسابی ساختن:))
(((-:چه جالب منم عاشقشم
پاسخ:
:))عاشق زیادداره:)
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۷ mohsen faraj(sampadi💪)
فعلا بادیگارد رو ندیدم ولی بارکد یک چیز دیگه ای هست xD
پاسخ:
من بارکد رو هم دیده ام!ولی میگم بادیگارد یه چیز دیگست:)
من ندیدم ...
پاسخ:
ببینش حتما:)
۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۱ علیـ‌ تَرین :)
@سناتور تد
ما که آخرش نفهمیدیم این انقلاب چی هست!
یه روز ولایی و خدایی‌ـه و یک روز هم مطلقه و ضد شرع و دین!
یک روز زن جایگاه بزرگی در اون داره و یک روز هم(همان اوایل انقلاب و به فرمان بنیانگذارش) زن از کوچکترین حقی برخوردار نیست... 
ولی در کل،این چیزها اصلا مهم نیست ؟! ... 
امام صادق،خیلی پیش از اینکه انقلاب جلوی سیستم نظم نوین جهانی بایسته (!) فرمودند:
« امام صادق (ع) فرمودند: 
«هر پرچمی قبل از قیام قائم برافراشته شود، صاحب آن طاغوتی است که در برابر خدا پرستش می شود.»

:)
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۰ سِناتور تِد
@علی ترین

حرف بی سند و مدرک از تف هم کم ارزش تره :))
خیلی هم معلومه کامنت اولیمو نخوندی اصن! اگه خونده بودی اینجوری نمیگفتی : ))

درمورد بخش اول حرفت ک خیلی چرت بود حرفی نمیزنم! کاملأ مشخصه چیزی از انقلاب و هدفش نمیدونی یا اگه میدونی خیلی سطحی و بچگانه س! 
درمورد حدیث هم باید بگم منبع؟
پرچم وقتی برافراشته میشه ک انقلاب به ظهور متصل شه! 
اونجاس که پرچم به دست حضرت ولی عصر داده میشه و ما پیروز میشیم. دلیل انقلاب ظهور بود اصلا! خداییش یکم مطالعه کن درمورد انقلاب و اهدافش! 
در ضمن! سعی کن هروقت حدیث یا نقل قولی میگی با منبع باشه! 
وگرنه هیچ ارزشی نداره!


:))
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۰ زیر نور ماه
این فیلم رو من دیشب دیدم

واقعا فوق العاده بود

با شما کاملا موافقم
پاسخ:
خوشحالم که همه انقدر دوسش داشتن
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">