SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

دینی:/

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ

میترسم تهش از همه امتحانا نمراتم خوب بشه طبق معمول از دینی کم بیارم:/ من حتی مورد داشتم دینی تو کارنامم 16بوده:/ از صب تاحالا هم تلاشمو کردم 2صفحه خوندم:/ اخه اینم شد درس ناموسا:/چیه باااو:/بیان جاش جرمن یادمون بدن اصن:/اه

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
Pokerface

نظرات  (۱۰)

همیشه باهاش مشکل داشتم :|
پاسخ:
افتضاااس ینی:/
دینی رو گذاشتن بیشتر با دین آشتی کنیم ، برعکس بیشتر ازش بدمون میاد :|
پاسخ:
حالا درسش خیلی بد نیستا!ولی امتحانش خر است:/
😖😖😖 

نظرمو خصوصی فرستادم چرا ؟؟ 
کپیش کن بذار تو جواب این 😆
پاسخ:
از صب تاحالا که اینستا ول بودی 😆

تله پاتی عجیبیه .. منم کلا اندیشه اسلامی خوندم امروز :/ منتهی ۲۰ صفحه شد !  


+خب کتاب دینی هم همزمان دستم بود😆😆😆😆😆
من اینستا ول بودم:/ تو چیکار میکردی؟ باز کتاب ما قطرش کمه:/ من نگا اندیشه اسلامی میکنم عقم میگیره:/


۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۱ ابو اسفنج بلاگفانی
درس به این خوبی. از خداتونم باشه.
پاسخ:
اره شما که راست میگی:/
دینی به مقدار زیادی خر است :/
پاسخ:
میشه به خر توهین نکنی؟ :دی

چه تفاهمی :/

من تو کارنامه ی ترمم درس دینی و مطالعاتم16 بوده بقیه بیست.گند زدن به همه چی این دوتا:/

پاسخ:
:/ تفااهم موووج میزنه اصن:)

نه باو من با مطالعاتم پارسال کنار اومدم هرچند امسال با جغرافی نمیام ولی این دینی و هیچ جوره نمیشه خوندش:/
((-: دینی خوبه که
پاسخ:
نگوووووووووووووو:/
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
واااالااااااااااا مخصوصا دهممممممم اه اه اه دفاعیم همینطورههههه عا یکی از یکی چیز تر:/
پاسخ:
اصن دااااغون!نمیدونم این چ وضعشه اصن:/ روانی لهجه تم!خب؟
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
من کجااااا لهجه دارم!!!مدله نوشتنمه:///
پاسخ:
اخه ببین تو لهجه اصفهانیه که ما "و" رو میگیم عا
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۲ مرتضی معادی
اتفاقا بهترین درسه !
همیشه بدون خوندن هم میشد نمره گرفت ... والا !
پاسخ:
:/ تاراهنمایی میشدا!ولی از یه جاییش به بعد دیگه نه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">