SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

65اُم

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

میگم یه وقت زشت نباشه یه بنده خدایی یه هفته پیش پی ام داده و من حسش و ندارم حتی بخونم ببینم چی گفته؟

اخه هی هر هفته پی ام میده سلام دوستم درسا چطورن؟اصن عالی تا چشات درآد اصن:/ والا

مبحث بعدی اینکه من خواهر بزرگتر نداشتم ولی همیشه آدما کمبودای زندگیشونو یه جورایی جبران میکنن بهرحال:) و خب یادمه که تقریبا شیش هفت سال پیش یه دختری هم اسم خودم شد خواهرم:) این چندسال واقعا عالی بود!تو این چندسال باهم گریه کردیم!باهم خندیدیم!باهم شکست خوردیم!کلی خاطره جمع کردیم،کل کافی شاپای شهر و بازاراشو(علیرغم تنفر من از بازار) زیر پا گذاشتیم،تااین چندوقت که خب دیگه تو سن ازدواج بود و هی دائم خواستگار میومد براش و منم دائما نگران اون آینده ای که ممکنِ براش رقم بخوره بودم:) تااینکه امروز با کلی فوش که بهم داد که تو اصلا حواست به من نیست و نمیدونم این چیزا که بهم گفت متوجه شدم که رِل زدن با یه آقایی و خونواده در جریانن و این حرفا!هرچند الان در حد صحبت و دوستی بود ولی وقتی از پسره تعریف کرد،واقعا خوشحال شدم...حس گریه داشتم اونموقع ،خیلی حس سبکیِ وقتی میبینی کسی که یه عمر نگران آینده اش بودی حالا اینده ش قراره به همون خوبی بشه که انتظارشو داشتی:) عجیییییب خوشحال بودم براش:)

هرچند اون کلا سرش تو گوشی بود و اس میداد:/ تازه به من میگه تو با کسی رل نزدی؟حالا اینکه چرا بالشی که پرت کردم طرفش بهش نخورد و نمیدونم:/ ولی اخه نمیفهمه از من نباید از این سوالا پرسید؟!

و این اتفااق اونقدر خوب بود که بعد از مدت ها از ته دل خندیدم:) نمیدونم فقط دخترا اینجورین یا پسرا هم از دیدن خوشبختی رفیقاشون خوشحال میشن:)

قسمت بعد در مورد المپیاد فیزیکه که خب امروز دوباره با هروئین کلاس داشتیم!من نمیدونم این لامصب ازدواج کرد خانومش میخواد چیکار کنه این صداش واقعا خودِ هروئینِ:/ ولی خب از این دانشجو فیزیک آن یوژوعلاست:/ خلاصه اینکه از ماهایی که هنوز تابع رو نخوندیم انتظار داشت تابع و مشتق و انتگرال رو بفهمیم:/ تازه بعد از اینکه درس داد انتگرال و اولین نفر از من پرسید:/ اونموقع یه حسی بهم میگفت الان گند میزنی:/ ولی خب درست جواب دادم:/ بعد میگه من به خودم حس زامبی بودن دارم اینطوری که شما نگام میکنین:/ یکی نیست بهش بگه اخه لامصب اونطوری که تو مشتق و مینویسی خودتم حل میکنی میری که ما اصن نمیفهمیم:/ 

تازه اونروز تاحالا فکر میکردم اُپراتور؟اوپراتور؟ هتل آسمان(یکی از هتلای اصفهان) صداش قشنگه:/ الان میفهمم که نه این نابود تر از اونه:) اصن یه وضی:/

و اینکه کوفتتون شه همه اونایی که امروز تعطیل بودین:/


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
Pokerface

نظرات  (۶)

خخخ. اون خط اول پستت:)))
 منم خاهر ندارم...عوضش یه مجازیشو دارم:))))
پاسخ:
والا اخه رو نرو آدم راه میرن:/
من خواهر دارم ولی کوچیکتر از خودم:/   ای جانم:)))))
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۷ سِناتور تِد
چقدر بدم میاد از این «رِل زدن»!
خب عین بشر بگو عاشق شدی یا نه! رابطه داشتی یا نه! نمیدونم چه کلاسی داره این عبارت :/
الان رل زدن که ازدواج کنن؟
یا مسخره بازیه؟
ایشش :/
ما تعطیلاندیم امروزو :)) بره تو چش و چالت :))
پاسخ:
ولی من بااین دوتا واژه ی "این رل" و "این لاو" خیلی فان دارم:)
اره دیگه رل زدن برا ازدواج
والا 23رابطه ی قبلی مسخره بازی بود این یکی ظاهرا نه

کوفتتون شه اصن:/
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۴ سِناتور تِد
من موندم چجوری روشون میشه بعد بیست سی تا رابطه میرن ازدواج میکنن :||
وجدان درد نمیگیرن؟؟؟
ایششششش
چندشم شد :||
پاسخ:
چرا من خودم حس میکنما اگه الان با یکی دوست بشم بعد تو چشا طرفم که نگا کنم میمیرم از عذاب وجدان:/
حالا بقیه رو نمیدونم:/
خوشبخت بشن الهی :))

خوشبحالتون هروئین دارین:| من رو بعضی از صداهای مردونه خیلی حساسم اصن:|❤

کوفتشون شه الهی 😐کیا تعطیل بودن برم براشون؟ :|
پاسخ:
الهی:)
اره لامصب عااولیه:)

تد اینا:! میتونیم حمله کنیم بهشون
کلِ پست یه طرف ، اون جمله آخر یه طرف :)))
واقعا کوفتِشون شه :دی
پاسخ:
بخدا:/
۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۹ علیـ‌ تَرین :)
نه اصلا! ما پسرا با دیدن خوشبختی دوستامون اعصابمون خرد میشه و گریه میکنیم! :/ یه چیزایی میگی‌ـا ... ! :دیییی

+ در جوابِ جوابِ تد!
23 ؟! نه آخه 23 ؟! والا توی این فیلمِ خبیث آمریکایی what's your number هم طرف 19 تا رابطه داشت! بعد تازه میانگین این موضوع توی دیار شیطان بزرگ 11 تاست! :|||||
در کل موضوع رابطه های دیگه،قبل از ازدواج به هیچ وجه بد نیست! بالاخره باید چند تا "رل" بزنی تا یکیش بگیره و ازدواج کنی (:دی) ولی آخه 23 تا ؟! :///

+ O_o
پاسخ:
نه خب!به اندازه ما دخترا که از خوشحالی گریه میکنیم منظورم بود!


در جواب تو در جواب تد:یکی دوتاش بد نیست والا ولی از وقتی دو رقمی شد دیگه اوضاع داغونه دیگه! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">