SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هفته نوشت 6

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

این هفته شنبه من بالاخرههههه کارت ملیمو گرفتم:) و از اونجایی که فکر میکردم حتما یک ساعت و طول میکشه گفتم خب به کلاس شیمی نمیرسم:/ رفتیم ثبت احوال خانومه گفت خانوم فیشتون نیست:/ میخاستم کفشمو دربیارم بزنم تو صورتش:/ اولین بار بود تو مکان عمومی انقدر عصبی میشدما:/ با یه حالت خشنی بهش گفتم یه روز که یکیتون قهره یه روز اون یکی گوشیشو جواب نمیده حالا هم بااون همه تاکیدِ من، فیشم رو گم کردید؟:/ دیگه نهایتا بدبخت کارت ملی رو پیدا کرد و داد و تهش فهمیدم عه این همونی بوده که قهر کرده:/

تشریف و بردم سر کلاس و از شب قبلش مطمئن بودم ینی مطمئن بودما الان یهو میرم سرکلاس دارن امتحان میدن:/ و دقیقا همین شد:/ رفتم دیدم دارن امتحان میدن:/ رفتم بیرون درم پشت سرم بستم:/ صدا خنده ملت بلند شد:/ دیگه رفتم تو سر امتحان:)

تازه جذابیش اینجاست که همونروز یکیشون میگفت من کلا تو رو میبینم خندم میگیره:/ دلقک کلاسم دیگه اصن من نباشم اینا از شدت نخندیدن دق میکنن:/ اون یکیشونم میگفت اگر تو میای راهیان نور که منم برم:/

راهیان نور رو هم که نرفتم!ینی ثبت نام نکردم براش

این هفته هم در کل نمرات خوبی داشتم راضی بودم از عملکرد خودم،یادمه اول که اومدم رشته ریاضی خیلی میترسیدم ولی نمراتم بطرز عجیبی بهم اثبات کرد نه من واقعا مالِ همین رشته ام:) وحتی اون اُفت تحصیلی هم که همه میگن تو دبیرستان پیش میاد علاوه بر اینکه نبود تازه پیشرفت هم داشتم به نسبت قبل:)همه نمراتم خوب بود یا کامل شدم تو اکثر درسا یا نهایتا نیم نمره و اینا کم گرفتم اونم بخاطر بی دقتی بوده نه که بلد نباشم:) بطرز عجیبی نتایج شارژم کرد واسه ادامه دادن تا ماه بعد:)

امروزم که بچه ها رفتن اون مدرسه قدیمی:) منم میخواستم برما دیدم حسش نیست ترجیح میدم با خونواده برم بیرون درضمن خانوم کاظمی(دبیر فیزیک قبلیم که کلا نفسه) هم فک میکردم نیست نگو بوده و وقتی اینو فهمیدم دلم میخواست سرمو بکوبم تو دیوار که چرا نرفتم:/

ذهنمم صب تاحالا از بس هی روبیکو ساختم خرابش کردم از اول ساختم داره به فنا میره:/

یه فیلم هم دیدم به اسم Flightاز اسمش خوشم اومد دیدمش بعد دیدم حیف وقت:/ یارو بااون طرز مصرف الکلش به زندگی خودش که هیچ به وقت و اعصاب ماهم گند زد و رفت:/

چندشب پیش که داشتم تو دفترم مینوشتم دقت کردم که من اول این وب و زدم که افکارمو اینجا بگم خاطرات روزانه رو توی دفتر،الان دقیقا بر عکس شده،یه جورایی بهتره،یکم که گذشت فهمیدم که واقعا سخته ادما افکارشون و درمیون بذارن با بقیه:)

+29هفتـــــــــه دیگه مونده... :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷
Pokerface

نظرات  (۸)

باید دوتا لنگو در می اوردی بصورت ضربدری میزدی تو سرش!!! زنه ی قهر قهرو:///
تنها کسی هستی که اقرار میکنی خوندی ونمره ت خوب شده:)))
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂 زنیکه ی قهر قهر و عااالی بود

اره!خوشم نمیاد ازونایی که میگن هیچی نخوندن و کاشف به عمل میاد که خر زدن:/
ما دیگه تو مدرسه نمیگیم درس خوندی به همدیگه... میگیم خرتو زدی؟ چقدر زدی؟؟ بعد اگ معلوم شد طرف خیلی خونده میگیم... عاره صدا عر عرش میاد:)))
بعد مامانم یبار اومده بود مدرسه این مکالمات زیبا رو از دهن یکی شنیده بود بهم گفت: چقدر دوستات بی تربیتن:|||
پاسخ:
اره دیگه رسما خر زدنه:دی
بازم مودبید شما نسبت به ما:)
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۹ mohsen faraj(sampadi💪)
من هنوز کارت ملیمو نگرفتم به راهیان نور ثبت نام کردیم دیدیم همشون گودزیلان ما هم نرفتیم XD
دوستای منم همشون فکر میکنن من دلقکم #-# راستی مگه رشتتون ریاضی بود؟! قالب وبلاگتون رو عوض کردید نشناختمتون .-.
پاسخ:
چرا دیگه ریاضی بود:) تو پست هم که گفتم
نگا کن چ دنیایی شده قالب عوض کنیم دیگه نمیشناسنمون
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۴ سِناتور تِد
خوندما! ولی نظرم نمیاد :|
از بس پراکنده و چند موضوعی بود :/
پاسخ:
دیدی نظرت اومد؟
اوهوم:) خب تو طول هفته که یه موضوع اتفاق نمیوفته
میوفته؟
((-:چرا اینقد پوکر بودی تو پست
((-: من برعکس توام داخل وبم افکارمو مینویسم روز نوشت برام سخته حس خوبی ندارم نسبت به اینکه کسی روزانه هامو بفهمه(-:
پاسخ:
الکی که اسمم پوکرفیس نیست:)
جالب بود:) منم اول افکارم همین بود:)
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۰ رادیو عاشقی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
شماهم
دوتاهم پوکر فیس داریم داخل بیان(-:
پاسخ:
عه جدنی؟
باید ته اسمم بزنم اوریجینال
((-: اره بزن قاطی نشین
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">