SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هفته نوشت _5

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

این هفته هفته ی نسبتا خوبی بود و با همه خوبیاش گذشت!

امروز که مثلا 5شنبه بود قرار بود برم ثبت احوال که بالاخره کارت ملیمو بگیرم:/ که اصن نزدیک بود اونجا بااین خانومه که مسئولش بود دعوام شه:/ لعنتی دوهفته ست دارم کل 5شنبه صبحمو میذارم میرم ثبت احوال انقدر شلوغه که نمیتونی اصن حتی نزدیک باجه بشی:/ تازه امروز که یکی از نیروهاشونم قهر کرده بود رفته بود:/ بعد خانومه میگه خب شما فیشتو بذار شنبه بیا بگیر:/ مطمئنم گمش میکنن حالا،از روی همین مطمئن بودن بهش چند سری گفتم مطمئنی گمش نمیکنی؟میخوای فیشو بدی به خودم؟گفت نه پیش من باشه جاش امنه:/ بنده زیر لب فرمودم:آره ارواح عمت:/ که بعد مامی کلی دعوام کرد که زشته و اینا:/ منم ادم شدم مثلا:/ اره ارواح عمم

بعدش ازونجایی که هفته رو دپ بودم مامانم پیشنهاد داد بریم بازار:/ فک کرده من مث بقیه دخترام دپ میشم منو ببره بازار حله:/منو اینطور موارد باید با 4تا خل تر از خودم بذارن تو یه اتاق در بسته انقدر دورهمدیگه بخندیم تا بمیریم بلکه روحیه امون بیاد سرجاش:/ اصن فقط حال دپت وقتی میتونه خوب شه که با دوستاتی:) اونم دوستای من:) یکی خل تر از اون یکی:)

خلاصه بعد از خرید شلوار و کفش زورکی:/ تصمیم گرفتن بریم پارک:)

اول بار که خواهرم رفت سمت زمین بازی یادم به بچگیام افتاد:) که انقدر واسه بازی عجله داشتم که نمیرفتم از در برم تو همیشه از رو حصار میرفتم تو:) همه بچه ها همینکارو میکنن هنوزم:) یهو یه حسی از ته وجودم گفت ایندفعه هم از روی حصار برو:) باز اون شخصیت قراردادی درونم گفت نه زشته:/ و از در رفتم نشستم کنار مامانم:) یهو دیدم بابام از حصار اومدتو:)) بهش میگم بابا زشته چرا از در نیومدی؟ میگه بیخیال مگه چندسال زندم که بگم زشته میخوام از حصار بیام:) دیدم زندگی اصلی رو اونا میکنن،اون چیزی که ما میکنیم زندگی نیست والله

خلاصه بعد برام گفت که اره یادش بخیر بچه که بودی خودت که از حصار میومدی هیچ منو مامان هم مجبور میکردی از حصار بیایم:) و نهایتا دستم و گرفت و مجبورم کرد مث بچگیا از روی حصار برم تو:) 

یه حس خیلی خوبی داشتم:) که چقدر خوبه بچه اولیم:)چقدر خوبه از بدو تولدت مرکز توجه همهههه بودم تالان:) یه لحظه به خودم بالیدم واسه داشتن همچین خونواده ای:)که کوچکترین اختلافی نیست بینمون:)همه دنیاهم که ضدمون بشه باز میدونم خونوادم هستن:)و از شدت خوشحالی نزدیک بود گریه کنم:)

بعد تازه بابام میگه بریم کباب؟بهش میگم ما که هر جمعه میخوریم بذار دیگه فردا بخوریم:) میگه از کجا معلوم یهو همین امشب مردیم بذار الان بخوریم فردا هم دوباره میخوریم:) گفتم که اونا زندگی میکنن:)

شاید این هفته کلش هفته ی بدی بود و من تو کل هفته به خودم این فکر که هفته خوبه رو تحمیل کردم:) اما این 5شنبه ی اخر جبران همه ی بدیا بود:)

زندگیاتون شاد

+30هفته دیگه مونده:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
Pokerface

نظرات  (۸)

من به بابام میگم بریم دنبالِ کارت و تعویض شناسنامه میگه هنوز وقتِش نیس :| میگم بابا وقتی 15 سال تموم شه وقته شه میگه میخوای چیکار آخه ؟ :| یکی بیاد ایشونو قانع کنه پلیز -___-
پاسخ:
:) شما یه جلسه تدارک ببین من قانعشون میکنم که شناسنامه و کارت ملی به ادم حس هویت میده:)
از همون نقطه ها ک برا حیدر گذاشتم ک خوندم ینی مثلا ، و پوکر شدم
:|
پاسخ:
چراا خب؟
داداش منم وقتی دوستاشو میاره طبقه بالا فقط دارن غش غش میخندن:)))

پاسخ:
:)))))) اصن خنده خیلی خوبه:)
اثر انگشت منو دستگاه قبول نمیکنن،هم برا قبت نام،هم برا دریافت
یه نیم ساعتی علاف من بودن،اصن یه وضی:|

خدا حفظتون کنه برا همدیگه :)
پاسخ:
اره برا منم گفت سیستم مشکل داره سه بار ازت میگیرم نشد برو یه روز دیگه بیا ولی همون دفعه اول شد:)

انشالا:) فــــــدای تو:)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۵ کفشدوزک بلاگ
(((((((((((-: حرف بابات
پاسخ:
در حال زندگی میکنه فقط:)))
۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۴ سِناتور تِد
خدا این شادی ها رو حفظ کنه واسه همه تون : )
پاسخ:
ممنــــــــون:)
چقد خوبه که یه وقتایی آدم بچگی کنه ها ^_^
پاسخ:
اوهوــــــــــــــوم:)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۴ علیـ‌ تَرین :)
اینقدر خوبه که حس کنی واسه خانواده‌ـت از هر چیز دیگری توی دنیا مهمتری ... :))) خدا حفظتون کنه واسه همدیگه :))

من هنوز واسه کارت ملی ثبت نام نکردم :| شاید هم بابام واسم ثبت نام کرده باشه؛هر چی هست یادم نیست چی هست این کارت ملی اصلا! :دی به چه درد میخوره ؟! ته‌‌ـش که فقط گرین کارت به کارمون میاد :دی
پاسخ:
اره بهترین حس دنیاست... :)

اره داداچ گرین کارت هم داریم کیلیویی میفروشیم:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">