SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

حسش نیس:/

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

اصن همون اول که عنوان و نوشتما نگا صفحه سفید کردم دیدم حس نوشتن هم نیست:/

چرا جدیدا انقدر حس درس نیست؟ینی همش با خودم میگما خب حله بلدم دیگه:/ بعد اخرش طاقت نمیارم درسو میخونم:/ حتی شده حین خوندن از مولف کتاب گرفته تااونی که این درس و برا اولین بار گذاشت تو برنامه درسی انواع فوشای اخلاقی و غیراخلاقی میدم ولی میخونم:/

بعد جالب تر اینکه حال گرفته ی این دوسه روز اخیر منم همه فک میکنن بخاطر درسه:/

به حدی که هی بابام دیشب میگفت فردا نرو مدرسه بمون خونه استراحت کن:/ اصن بمون خونه میریم بیرون:/ بعد خودمم قصدداشتم کلاس دفاعی رو بپیچونم:/ ولی شیمی و دینی رو نه:/ نمیشه که از درسا کنکوره:/ و حالا هر چی بهشون میگم نمیشه نرم مدرسه میگن نرو حالا یه جلسه نری کنکورت خراب نمیشه:/خب توهمون جلسه ممکنه دبیر یه نکته بگه که باهاش بشه حداقل یه تست زد برا کنکور:/

و مورد بعدی اینکه میشه تو اتاقی که پر از عطر کسیِ که خیلی دلت براش تنگ شده ولی نیست درس خوند؟این دوسه شب دیوووووونه شدم:/

سر میز بشینم درس بخونم یهو یادم میاد به زمانی که نشست سرمیزم یه نگا به کتابام ونمرات لیس شده رو دیوار کرد و گفت پدرسوخته چقدر بزرگ شدی:) رو تخت میخوام بخونم یهو یادم به همه خنده های سه تاییمون میوفته دقیقا دوشب قبل:/ و فکر میکنم کاش پریشب زمان متوفق شده بود:( کلا گند زد همه چی به فاز درس خونیم:/ دلم میخواد مث الینا تو ومپایر دایریز که خونشون و اتیش زد منم اتاقمو اتیش بزنم و خلاص شم از این همه خاطره:/ بعد بااین شرایطی که من دارم باهاش دست و پنجه نرم میکنم انتظار دارن اخلاقمم اوکی بشه:/ این جمله روی حالت ریپیتیشنِ توی خونه ی ما!چرا اذیت بچه میکنی؟ و من در جواب:چون حوصلشو ندارم:/ و هی تکرار میشه این پرسش کوانتومی و جوابش:/ ینی نهایت تلاشم این بود که امروز تو مدرسه بگم و بخندم که مث دیروز  هرکی میرسه نگه تو چته؟یه مرگیم هست دیگه:/ اصن حسنا رو دوووست!فهمید حالم خوب نیستا ولی هیچی نپرسید بعد تازه به پری هم میگفت تو نمیفهمی حالش خوب نیست اذیتش نکن:دی ولی خب ازونجایی که خودمم اصلا دوست ندارم غمگین باشم امروز و مث قبل گفتم و خندیدم:/

از جمله اتفاقات جالبه دیگه اینکه من خیلی قلقلکی ام:/ و پری که نقطه ضعف گرفته سر کلاس هرجایی رو که میرسه قلقلک میکنه!باهمین روند پیش بره کلا مقاوم به قلقک میشم:دی

اصـــــن قسمت فان دار قضیه همین خل بازیایِ پریِ:) 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
Pokerface

نظرات  (۱۱)

بابات به تو میگه نرو و اون وقت تو میری ؟ :| اِی خدا اینا دیگه کیَن خدایی :| اَه اَه اَه ...
شما هم دانش آموزین آخه ؟ /: ایش :دی

من نمیدونم چرا باورم نمیشه شماها سمپادی باشین :| از طرفی میگین حسِ درس نیس بعد میرین نمره بالایی میگیرین :/ بعد تو کلاس عوضِ درس خوندن همدیگه رو قلقلک میدین بعد بازم نمره بالایی میگرین :| خدایی شما درس هم میخونین ؟ :/ بعد چجوری تو سمپاد قبول شدین و نمره هایِ بالایی میگرین :| 
پاسخ:
دبیرستانه شوخی نیست که:/
اصن حقیقتا ما دانش اموزیم:دی


خب حس درست نیست ولی میخونیم:دی
بعدم اینکه بعله منو که میبینی ازونموقع که از مدرسه میام یه ساعت میخوابم بعدم درس میخوووووونم تا12 و اونوقتا!بعد من تازه ازون گشادا کلاسم که بچه ها تو اوج ناامیدی به من که نگا میکنن امیدوار میشن یه سریا هستن کلا نمیخوابن حبس میکنن خودشونو تو اتاق بعد فقط میخونن:/
خب قبول شدیم چون درس میخونیم:دی
ولی ناموسا من یادم نمیاد 6سال ابتدایی درس خونده باشم
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۷ خانه سلامتی
منم فکر میکردم همه چی رو بلدم 
اخرشم نمرم پایین شد 
حس درس نیست واقعا 
پاسخ:
نه اخه من بااینکه فکر میکنم بلدم باز میخونم!نمره هامم پایین نمیشه ولی خب حسش نیست:دی
عاخراش زیادی پی وی طور بود جهش نمودم ازش ! 

ولی خداییش اینکه فکر میکنی شیمی و دینی ای که امسال میخونی تا دوسال دیگه تو ذهنت میمونه ... این طرز تفکرت غلطه (بعنوان یک کنکور داده !) .. همه چیز به همون سال کنکور بستگی داره و باید مهارت درس خوندن رو کسب کنی .. اطلاعات دو سال میش به هیچ دردی نمیخوره .. فقط باید بلد باشی درس بخونی . 

عطر و اینا (؟!) کلن فکر کنم من تنها کسی توی بلاگستانم که تاحالا دل و قلوه رد و بدل نکرده با کسی lol
پاسخ:
خب ولی اینطوری نیست که این دوسال نباشه تو کنکور که!میگم شاید یه نکته ای چیزی دبیر بگه که بشه سرکنکور یه تست حداقل اضافه تر زد:) واینکه مرسی از راهنمایی اقای کنکور داده:)

بابا منم دل و قلوه نگرفتم که:/ اصن ازون چیزا که فکر کردی نیست که:/ طرف از اعضای خونوادمه:/
الهی حسش بیاد 
فوش اخلاقی ؟! مگ بلدی ؟
اصلاح می کنم :
هر کی می رسه می گه :| چی شده ناراحتی می تونیم کمک کنیم یا حداقل منظورش اینه ، ددی
 + پری :/  آدم چل کنه با قلقلکاش :)
++ صبر 
پاسخ:
نه ناموسا بلد نیستم

نه ببین ددی شما ها که تاج سرین ینی شما اصن وظیفتونه بپرسین:دی منظورم اوناییِ که اشنا نیستن و هی میپرسن:/

اره بوخودا:دی ولی خوبه
من نمیخونم درسمو:||
پاسخ:
:// گوووودلاک
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۷ سِناتور تِد
نظرت چیه ترک تحصیل کنی شوعرت بدن؟
:))))
کلا راحتیا! بیخیال بشین خونه بخور بخواب :))
البته اگه شوعر باشه :))
پاسخ:
کلا تو فاز شوهر دادن منی؟
میترسم اخرشم تو شوهرم بدی:/
بعدم راحتی به چه دردم میخوره باو؟
ادم باس بخونه ادم حسابی شه
نبودن حس درس خوندن که کلا عمومیت داره! ولی خب وقتی حس‌ـش نیست خودتو اذیت نکن دیگه! بعد هم دهمی ها که نیازی به درس خوندن ندارن :/ شماها فقط هفته ای 4-5 ساعت ریاضی تمرین کنید،بقیه‌ـش هم شب امتحان بخونید :/
[چرا مشاور تحصیلی نشدم ؟! :/ ]
پاسخ:
:/ دهمی ها همون دوم دبیرستان شماها میشه ها:/
ولی اخه برا من عمومیت نداشت:/ من همیشه حسشو داشتم:)
اره خدایی مشاور تحصیلی میشدی ادم به زندگی امیدوار میشد:)
عـــــی :/ میخوای عین حسنا شبیه بوقا بشم هیشکار نکنم؟ :|
بکنم این کارو؟ :|
میکنما :دی

@علی: از نمره بالا گرفتنامون معلوم نیست؟ بابا تو با جو آشنا نیسی خاب :/
پاسخ:
نه خره تو رو که نمیگم که!
منظورم بااون بقیه بود که هی میپرسیدن
تو که نپرسی باید بزنم تو سرت:/
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۲ mohsen faraj(sampadi💪)

شاید دفاعی رو بپیچونم شیمی رو خیلی دوست دارم و از دینی متنفرم -_-

خدا خدا میکنم نمره هام به دست والدین نرسه :دی

منم میخوام بخونم ولی وقتی میرسم خونه میگیرم میخوابم ساعت 8 بلند میشم :(

پاسخ:
:/ من 8پانمیشم
ولی تا 8 وقت تلف میکنم:/

من از دفاعی متنفرررررررم!از دینی هم متنفر بودم امسال دبیرش خوبه دوسش دارم:) شیمی هم که عالیه:)
یه تست اضافه تر ؟ تو بری سر جلسه کیلو کیلو تست باید رد کنی ! البته من با ۶۲۰۰ قلمچی اینطور بودم شما حتمن بهتری !!

+ ببخشید پس .. عاخه عادم درباره عضو خانواده اینقد مرموزه ؟؟ :)
پاسخ:
:( نمیدونم! کاش بشه حداقل یکمیشو زد:دی شما الان کجا قبول شدی؟

دیگه ما اینطوری ایم:دی
اخه ناموسا یه نگا به سن منو خاطره هایی که گفتم بکن:/ مگه داریم دختر تو سن من با دوس پسرش یه جا زندگی کرده باشه:دی
به اون قشنگی پرسیدم چته عصن :))))))
پاسخ:
:/ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">