SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

چالش گوگولی بلاگر

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ
از خیییلی نوزادی ها میخواستم عکس بذارم که خیلی قرمز بودم نذاشتم:/

اینـــــــجا یکم بزرگترم:)

اینجـــــــا هم تولدمه و مشخصا که سمت راستی منم:) سمت چپی هم داییمِ فقط نمیدونم کیک کجا بوده:/
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
Pokerface

نظرات  (۹)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۰ ابو اسفنج بلاگفانی
شما رو هم دریافتم. دم شما گرم.
پاسخ:
:)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ɐɹɐɓol •_•
داییت؟
از خودت کوچیک تره؟!
چه باحال :دی
پاسخ:
اوهــــــــوم:دی
نه باااو باحال نیست که:/
هرموقع امتحان داره من باید ازش بپرسم:)
لبخند شرورانه‌ی عکس اول رو ... !!!! :دییی خیلی باحاله! شبیه یکی از این استیکرهای تلگرام! 

دومی هم بزرگ شدید و شرع حکم میکنه در مورد دختر مردم نظر ندم :| 

+ الان میدونید هر دو کسی که گذاشتید،کجـــکی اند ؟! :دی
پاسخ:
:دی میتونم یه کالکشن در اختیارتون بذارم برید باش استیکر بسازید ذوق کنید

:/ استغفرلا همش چهار سالمه اینجا فک کنم

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اره به محض اینکه اپلودش کردم به همین فکر کردم
۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۶ بهار پاتریکیان D:
چقد باحاله که از دایی ات بزرگتری ! :)))
پاسخ:
اوهــــــوم:)
همه میگن:دی
:)

+
Alt +Shift + Right Arrow key

تغییر را احساس کنیم...
چی بودی چی شدیا :)/
پاسخ:
:دی
میبینی روزگار چ باما کرد؟
داییتون چقدر ازتون کوچیکه خوش به حالتون واقعا :|
پاسخ:
نمیفهمم الان واقعی گفتی یانه اخه تهش پوکرفیس گذاشتی
ولی خب این داییم 8امین عجایب خلقته
۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۱ سِناتور تِد
عخخخخی :))
پاسخ:
:)
داییت الان چند سالشه؟!!
:)))چ ناز بودی وهستی^_^
پاسخ:
فک کنم 12سالشه
:)))) فـــــدای تو:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">