SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هفته نوشت_4

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

از اونجایی که این هفته یا اتفاق خاصی نیوفتاد یااگرم افتاد تعریف کردم یا حسش نیست که تعریف کنم به وظیفه ی خودم عمل کرده و اعلام مینمایم که:

+31هفته تا آغاز خوشبختی:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
Pokerface

نظرات  (۷)

31 یک هفته زجر کشیدن بعدِش 12 هفته خوش حالی !!!؟ می ارزه ؟ :| چی میشد نصف نصف بود آخه :((
پاسخ:
:( بااین کاراشون:/
هی گفتم بذارید من بشم وزیر اموزش پرورشا نذاشتن:/
اگه میذاشتن که شما الان به جا که اینجا باشین دنس و دِرام تمرین میکردین:دی
یا اصن سیستم و برعکس میکردیم
فقط بچه ها 12ماه زجر بکشن
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۰ ابو اسفنج بلاگفانی
مزدوج میشین؟! شیرینی ما فراموش نشه. بدین دست تِد برسونه بهم.
پاسخ:
:/ 31هفته دیگه تابستونه!
شما شیرینی میخوای من میرسونم بهت دیگه ازدواج چرا:دی
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۲۸ ابو اسفنج بلاگفانی
ازدواج یک امر مقدسه. باید بهش تن داد.
شیرینیِ ازدواج مزه ش یک چیز دیگست.
پاسخ:
خب شما بهش تن بده:)
آسیاب به نوبت ماها که هنوز بچه ایم شما که بزرگید بسم الله
پس ایشالا شیرینی ازدواج خودتون:)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۶ حسین مداحی
اینجانب هنوز شلوارم رو نمیتونم بکشم بالا. چه برسه به زن گرفتن.
من در اسرع وقت میگیرم.
پاسخ:
ظاهرا اشتباه برداشت کردن همه!
بابا اغاز خوشبختی منظورم ازدواج نیست که
منظورم تابستونه
:))
نظر منم با ابواسفنج همسوـه! :دی
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
میترسم کم کم همه ی بَیان بیان همینو بگن
اگه مقدسه که خب پس چرا خودتون اقدام نمیکنید
@ابو
این دخترا چقدر جدی میگیرن همه چی رو :| 

پاسخ:
اخه ابو که کلا شوخی میکنه جدی هم بگه من شوخی میگیرم
یکی دیگه هم کامنت گذاشته که ازدواج برداشت کرده:/
فقط به خاطر این اعلامتم که شده :
مرسی که هستی ^_^
پاسخ:
فــــــدای تو بشم من بهترین:)
وظیفه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">