SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هفته نوشت قاطی_پاتی 2

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

باز هم پوکر فیس و هفته ای با یه عالمه سوتی و خنده و اینا

تو کلاس زبان من، فقط من و یه دختر دیگه هستیم که جدیدا بهشون اضافه شدیم بقیه از قبل بودن حالا روی ما لقب گذاشتن اون دانشجوی پزشکیِ برا همین بهش میگن خانوم دکتر و منم بهم میگن ریاضیدان:/

اصن این دختر محشرههههه ینی اولین دختریِ که من انقدر با اخلاقش فان دارم ینی همه علایقش مث خودمه:)بچه بوشهرِ جدا دمِ همه بوشهریا گرم اگه همتون مث همین هستید خیلی خوبید پس اصن این خانوم دکتر نفسِ منِ

سرکلاس نشسته بودیم با خانوم دکتر که یه تیکه از جمله ی کتاب این بود که من فردا به این موقع کنار بیچ هستم و اینا:)) بعد من گفتم که منم بیییچ میخوام بعد دیگ هردومون شروع کردیم از بییچ حرف زدن و اینا و نهایتا گفت که اره کنار دریا بشینی و افتاب بگیری و اینا و منم گفتم اره تازه بوی فرندتم باشه بعد اولش کلی خندیدیم هردومون بعد گفتم البته اینجا نه بیچش به درد میخوره نه بوی فرندش:/ اونطرف باید ساحلشو با بوی فرند رفت بعد هردومون یه مدت در سکوت گذروندیم یهو هردومون باهم گفتیم عای ام سینگل😂😂😂😂😂😂😂

حالا همه اینا در حینی بود که تیچر هی میگفت هییس نمیفهمم چی جواب میدن بقیه و اینا:/

و در نهایت به این نتیجه رسیدیم اصن مادوتا نیمه گمشده همیم،ینی هردمون ادمایی هستیم عاشق حرف زدن و اجتماعی و اینا و کلا عاشق زندگی مجردی و بیخیال بودن و مسافرت و اینا، در کل در اینده قرار شده هردو سینگل بمونیم بعد بریم اروپا ویلا بخریم هی پارتی بگیریم،بعد تازه هردومون طرفدار فیلمای امریکاییم میشینیم باهم توصیفش میکنیم و هی هر دفعه سرش بحث میکنیم،

بعد امروز هم یه برنامه ای گذاشته بودن که مامانا 2/5به بعد بیان مدرسه که اولا جلسه بود و بعدم یکم این دورهمی و اینا از بی مسئولیتیِ دخترای حالا نسبت به خانه داری کم کنه

خوووووب بود در کل دبیر کلاس ششم رو دیدم اصن فکرشم نمیکردم ببینم بعد همه با مامانا سر یه سفره نشستیم اش خوردیم و اینا:) و ظرف هاشم باید دخترا میشستن:/ ما یه سری بدبخت فلک زده ایم اصن:/ ولی در کل جَوِش خوب بود تازه افسار چاووشی رو هم گذاشته بودن و این شد که یادم افتاد به استارت آپِ اسفند ماه پارسال،چقـــــــدر خوب بود اون سه روز،اون سه روز یه بخشی از زندگی منه که من یه روزی اسممو یادم بره اون سه روزو یادم نمیره اصن عااااااالی بود:)))

و چقدر دلم برای اقای زمانیان تنگولیده:(((( اونروزا هی غر میزدیم بهش که تو خیلی کار به ما میگی و اینا ولی امروز که بحث شد دیدم فقط من نیستم که دلم واسه اقای زمانیان(مشاور طرحای خوارزمیمون) تنگ شده همه دلمون برا مدرسه قبلی و اقای زمانیان و مدیرمون تنگیده:))

و اییییین بود هفته نوشتِ قاطی پاتیِ من:)

میدونم طولانی بود و بی محتوا سوووو پلیز فوش ندید:))

+سوتی های پری هم که همچنان پیوسته و متداول روزی یکی اتفاق میوفته:دیییی

+33هفته ی دیگه باقی مونده:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
Pokerface

نظرات  (۹)

:|
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ بهار پاتریکیان D:
سی و سه تا همش ! ^_^
پاسخ:
بیاامیدوار باشیم تا چند وقت پیش 36تا بود:/
ببین کی میخواد سینگل باشه ... :/ 
میخواستی سوتی ها منو کامل بنویسی دیگه :/ هی بت میگم ی پست لاولی بزار هی بگو سوتی 
عیش
عصن تو سوتی ها من نبود بی چی میخندیدی؟
پاسخ: سوتی های خودت ک صد پله بدترن :دی
پاسخ:
نه سینگلِ سینگل 
تو تکست به نکته ی ریز بیرون رفتن به بیچ با بوی فرند اشاره کردم که

عه یادم نبودم ولیا یه بار واقعا باید برم تو فاز لاولی تا بذارم و متاسفانه وقتایی که میرم نت و پی سی در دسترس نیست
من همیشه یه چیزی واسه خندیدن میابم:)
اونا رو که هیچی نگو
عاقا هر روز یکی؟ امروز چی سوتی دادم؟! :|
پاسخ:
بطور متوسط گفتم خب:)
ایشالاعروسیتون(((-:
پاسخ:
حالا خوبه گفتم میخوام سینگل فوراور بمونم:دیییی
:) 
منم میاما ، گفته باشم
پاسخ:
شما که قدمت رو دیدگان ما جا داره ددیم:)
اصن پارتی بی تو صفا نداره:)
خب پس ^_^ 
کی بریم ؟!
پاسخ:
ددی من برا فوق لیسانس ایشالا میرم شمام بیا:))))))))))))
الان حس نمیکنی حرف بدی زدی به معلمت؟؟ 

اونم همسن تو بوده هی سینگل سینگل ورد زبونش بوده ://// 
پاسخ:
:/ نه حس نکردم اذیت میکنه خب

خب من غلط میکنم که سینگل سینگل میکنم خودم که میدونم همش ظاهریه:دی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۹ فرید صیدانلو
من الله توفیق
پاسخ:
تنکـــــس:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">