SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بی خاصیت:/

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

اینکه من امتحان فیزیک دارم و هیچی نخوندم که موردیِ بس جلبناک:/

اینکه بهشون میگم ساعت خواب منو بهم نزنید رو که فاکتور بگیرم:/

اینکه سرم از درد داره نابود میشه رو هم که کلا هیچی:/

اینکه چشمام خسته است و نمیتونم درس بخونمم فدا سرشون:/

من از خواهر کوچکتر از خودم داشتن حااااااااااااااااااااااااااااااالم بهم میخوره:/

موجوداتی چندش تر،بی خاصیت تر،تک سلولی تر از این بچه های کوچیک تر از خودم هیچجای دنیا پیدا نکردم:/

بعد تازه وقتی بهشون میگی چرا اذیت میکنی:/ میفرماند که یه درس میخونی انقدر شلوغش میکنیا:/

اره واقعا خب اونم جای من بود از اونموقع که از مدرسه میومد تا دو دیقه قبل خواب درس میخوند تهش همین بود:/ اونم شبا تا 12-1درس میخوند تهش همین بود:/ حالا تازه اولشِ در ماه های آتی گاهی تا صب مجبوریم بیدار بمونیم:/

از بحث اصلی خارج نشیم،داریم ازین کوچیکترا مزخرف تر؟

بی خاصیتا:/ گاهی حس میکنم خدا دیگه اون دنیا از من تکلیف نمیخواد:/ ینی رسما این نگینو به من داده به جبران تمام گناهام:/ همین دنیام گناهامو میبخشه برم بهشت:/ فقط من رسما ترجیح میدم برم جهنمی که اون توش نباشه تا بهشتی که اون توش هست:/ اه:/ ایش:/

فقطا امیدوارم دور ترین نقطه از اینجا برا دانشگاه قبول شم اصن نفــــــــــــــــــــس بکشم از دستش:)))

اصن انقده خوب یه مدت فقط صداش رو اعصابم نباشه:/ ازینم بگذریم که حتی صدای نفس کشیدنش تمرکز منو بهم میزنه و فقطم در مورد این اینطوریه:/

و اینم که خونواده میگن تو بزرگتری و بگذرو اینا همش چرتِ، اینا رو فقط باید زد:)))

خودم که میرم برم همینکارو بکنم:)) شما هم اذیتتون کردن همین کارو بکنید:)

و من الله توفیق:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
Pokerface

نظرات  (۷)

۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۰ ɐɹɐɓol •_•
فقط خودت ته تغاری باشیو بس D:

هرچند ابجی یا داداش کوپیک تر از خودم ندارم ولی از بچه های کوچیک ترم خوشم نمیا :دی
پاسخ:
اصن وجودشون ته بدبختیای دنیاست:)
برو حال کن با زندگیت اصن:)
ما امروز امتحان فیزیک داشتیم دبیرمون نیومد(((((-:
پاسخ:
خوشبحالتون:)))
بابا اگه تو با این میری بهشت من با پویا ب عرش میرسم که :دی 
+حالا چرا اینقد پوکیدی؟ :| لحظه ی ددابظی قیافت اینجوری نبود فقد خوابد میومد :|
پاسخ:
الان ریییییدن به هیکلم بابا:/ اعصاب مصاب برام نذاشتن:/ هزاااااااااااار دفعه بهشون گفتم من وقتی ظهرا میخوابم اذیت نکنید نمیفهمن که:/ یه مشت نفهمن دورم جمعن:/ اه
من با اختلاف دو دقیقه ته تغاریم:)))
پاسخ:
چرا همه اینجان اخرین اخه؟
خب اقلا بچه های خوبی باشید:)
:/
پاسخ:
:/ تر:)
یه سرم بیا خونه ما ... به تدابیرت نیازه
پاسخ:
بیبی از همین دور راهنمایی میکنم
بزنش:)
البته خونتون که حتما بخاطر بادمجون میام یه روزی:)
قدمت ب چشم :) 
خوشحالم میشیم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">