SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

school for fun

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

خب در ابتدا عرض کنم که یه درجه ای از بیشعوری(ازحولیسم:دی) توی من هست که یکی جلو چشام بخوره زمین اصن نمیتونم خودمو کنترل کنم در حد پاچیدن میخندم:)

بعد اینکه قبلنم گفته بودم ادما رو با قیافه قضاوت نکنیما:/ یعنی دبیر دینی که اومد خفه شدم یهو درصورتیکه زنگای قبلش و بعدش کلاس و سروصداها ماها داشت میبرد:/ و تو اون لحظه همین که داشتم به مخوف بودنش فکر میکردم پری یوهو دقیقا همینو گفت اصن ترسنااااااک بودا:(

ولی یکم که گذشت دیدم که عههههه چنگده این خوووبه:) ینی مث بقیه دبیر دینیای بیشعور نبود که از توضیحارو بدن و بعدم سوال بدن و تموم اصن کلا به کتاب کاری نداشت موضوع درس که هدف افرینش بود فک کنم نوشت و از خودش شروع کرد حرف زدن و شعارشم این بود که نمره برا من مهم نیست مهم اینه که یاد بگیرید و اینا:/

خلاصه هرچقدرم که دینی دبیرش خوب باشه تو مزخرف بودن خودش تاثیری نداره:/

زنگ ادبیات کولر کلاسمون خاموش بود منم نماینده ITبودما ولی بااموزشی باهم پاشدیم رفتیم بگیم کولرو روشن کنن هرچی به این اقاهه میگم اخه بیبی کولر ما خاموشه میگه نه همین حالا روشنش کردم:/

نهایتا از بس اصرار کردیم اومده بعد تو راهرو دم کلاس تجربی وایساده میگه بیا دیدی روشنِ:/ بهش میگم ما دهم ریاضیم:/ دیگ هیچیی نگفت:/ و منم همون ازحولیسم اومد سراغم و گفتم یوهاها دیدید گفتم کلا داغون شد بااین یوهاها

حالا اومده تو کلاس میگه بیا دیدی صداش میاد میگم بادش که نمیاد:/ بااین صوبتم که البته از قصد بود کلاس رفت رو هوا:)

حالا تیکه باحالش زنگ آخرِ دفاعی داشتیم،دبیر داشت از امریکای ادم کش و انگلیس روباه مکار صوبت میکرد یهو یادم به صوبتامون با پری درمورد تمدن انگلیس و پایداری حکومتشون و اینا افتاد یهو حواسم نبود بلند گفتم واااااااااااایی چقدر اینا خوبن:/ حالا بیا واسه دبیری که میگه انگلیس روباه مکارِ توضیح بده منظورت از خوبه چیه:/

مرحله اخر که خنده دار ترین تیکه ی امروزه اینه که سرهمون کلاس دفاعی تقریبا ازاد بودیم همه ی زنگ و کلی خندیدیم و اینا بعد من دستامو بصورت تکیه گاه گذاشته بودم رو دسته صندلی یکی بچه ها و خودم وایساده بودم یهو پری تکیه داد به کمرم بعد خب نتونستم وزن هردومون و تحمل کنم خودم که افتادم تو بغلِ دوستم یهو از زیر دستم یه چی سورمه ای رفت پایین:))))))))))

پری بین صندلیا واینا خورد زمین بعد از بس خودش میخندید نمیتونست پاشه منم که در بالا اشاره کردم بیشعورم کسی میخوره زمین میخندم نشستم کنار پری و هی باهم موقعیت و تصور میکردیم میخندیدیم یعنی دیگ این اخر خوابیدیم کف و کلاس و میخندیدم:دی

همین الان که داشتم مینوشتمش دوباره از تصورش پاچیدم از خنده:دی

+و اینکه این دبیرای گرام چه خبرشونه:/ شیمی اصن 6ص درس داده زرتی امروز از راه نرسیده منو صدام کرد پرسیدم:/ حالا باز خوبه به این شعارِ هفته اول درس نیست و اینا اکتفا نکردم خوندم:) بقیه شونم که تا تونستن امتحان گرفتن:/

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
Pokerface

نظرات  (۵)

شیمی نگودلم خونه صبح امتحان داریم
پاسخ:
اوووووووف :/
چه خبرشونه واقعنی:/ اصن نمیفهمن هفته اولِ؟
اینجا صب ها انقدر سرده که به فکر روشن کردن شوفاژ ها هستیم :| کولر چیه -___-

دبیر دینی هفتم و هشتم ما هم خیلی خیلی خوب و گل و ماه بود :))
پاسخ:
خوش بحالتووووون:))) من خییلی سرما دوست دارم ولی اینجا همیشه گرمِ:/
یعنی اینجوریِ که زمستونمون نهایتا مث تابستون شماست:))
اوووووف چقدر دوسش داشتی این همه تعریف کردی:)) 
ماهم دبیرامون بد نبودن ولی خوب هم نبودن شایدم بودن من از دینی خوشم نمیومده فک میکردم بدن:)
به چشم رنگی مدرسه گفتی یوهاها؟؟؟ خاک تو سرت :/ اه ! اصن شک کرد تو احتمالا اسمت اشتباها تو تیمارستان نبوده؟
بیشعوووور  -_# من تکیه دادم رو تو اسکل! مثلا دوشنبه بودآ! همش شلی :/ من چه امیدی به تو داشته باشم عاخه :/ ولی گاموسا قشنگ خوردم زمین ^.^ ینی سرریز خوردم نشست رو زمین :))) شاد شدم :)))
پاسخ:
فقط چشم رنگی بودن که مهم نیست باید خوشتیپ و خوشکلم باشه اونموقع بنده غلط بکنم بگم یوهاها:دی
چــرا بیبی اصن تیمارستان یه طبقه ش واس ماس
آره هی بهت گفتم بریم....و  اینا وا اگه اومده بودی من شل نبودم 
اره لامصب عااااااااولی خوردی زمین:دی
اره این خل بازی ها برا ما ها مخصوصا ما دخترا خیلی رایجه فکر کنم یه پسر بیاد ببینه ما رو در جا خود کشی میکنه
پاسخ:
اوهـــــــــــــــــوم:)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۱ محسن فرج اللهی
از وقتی ساعت ها رو کشیدن هوا سرد شده من موندم تو این یک ساعت ما گم میشیم :| کلاسای ما از تابستون شروع شده بود .-. الان هیچی نمیخونیم میخوان امتحان بگیرن :((((
پاسخ:
ماهم از تابستون رفتیم مدرسه ولی امتحانای تابستونو همون تابستون گرفتن:/
اصن دااغونمون کردن یعنی واضحا میخواستن بگن دبیرستان همینیِ که هست:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">