SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

ســــــــوژه

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

بااینکه کلا قصد پست گذاشتن نداشتم چون موضوعی براش نداشتم وقتی آن شدم یه کامنت دیدم بااین محتوا که این پست سوژه شد سر بزنید

و از اونجایی هم که ازین سوژه بازیا خبر نداشتم رفتم وبشون

و به محض شنیدن ویس پوکیییییییییییدم از خنده:دی!

خـــــــــدایی خیلی باحال بود تاحالا به سوژه شدن خودم انقدر نخندیده بودم:دی!

شما هم میتونید به من بخندید شاد شید:)

http://radioblogiha.blog.ir/post/153#send_comment

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
Pokerface

نظرات  (۷)

خخخخخخخخخخخخخخخخ
وطنم پاره تنم:))))
عجب اهنگی هم واست گذاشتن:)) خیلی باحال بود :دی
پاسخ:
آره اصن اون تیکه وطنم تیکه باحالش بود
خخخخخ
خخخخخخخخ
خیلی جالبن اینا 
پاسخ:
اره خییلی:)))))
اون تیکه وطنم پاره تنم نابودم کرد ^_^
پاسخ:
اوهوووووووم
ینی نابود شدم از خنده
زندگی  تو کلن سوژس بابا 
حالا اینا این یکیو پیدا کردن
نمی دونن چخبره :)
پاسخ:
بوخودا
اصن یه وضییه
پی وی منو تورو بخونن سوژه ها باحالتری پیدا میکنن:دی!
 عالی بود من بلند خندیدم اون قسمتش :))
پاسخ:
:))

(((: عالی بود عصن
پاسخ:
:)))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">