SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

new born:))))))

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

یادمِ از همون اوایل خونواده ی خلوت رو بیشتر دوست داشتم چون به این فکر میکردم که وقتی همدیگرو میبینیم بیشتر فرصت دیدنی کردن داریم:)

زمانی که من به دنیا اومدم خونواده ی پدریم رو هم رفته شدن7نفــــــر:)

یه خونواده ی خلوت همونطور که من دوست داشتم:)

و امروز درست یک ماه بعد از 16امین سالگرد 7تایی شدنمون 13امین عضو خانواده بدنیا اومد:)))

پســـــــرعموم امروز به دنیا اومد:)))))))))) و اصلا انگار روح خونواده تازه شد واقعا شور و هیجان خاصی داشت حتی برا منی که بچه گریزم:)

فقط حس میکردم مث بقیه بچه ها که بدنیا میاند باید الان مث این کلاغا که پراشون ریخته باشه نگو که رطیلیِ برای خودش:)

وچقـــــدر قشنگ که بااولین دیدار حس کردم اندازه ی بقیه ی اعضای خونوادم دوسش دارم:)

مگه داریم؟مگه میشه؟


+خدا کنه بزرگ شد مث داداشش قشنگ شه الان که قابل تحمل نیست اصن:/

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
Pokerface

نظرات  (۱۱)

سلام عالیه
پاسخ:
چی دقیقا؟ :))
چه پُر مو :))
خدا قسمت خودتون کنه :)))
پاسخ:
میگم که رطیلِ:دی!
بابا این دعا چیه اینموقع؟ از اون خوباش بکنید خو:/
منم ک گفتم گوگولیه :))) من اگه بودم همش چسبیده بودم بهش :)))) 
موام خوبه :) رطیل نه ولی :/ لقبشو عبض کن :| 

پاسخ:
نه بابا شل و ولِ نمیشه هی بهش چسبید:دی!
خب رطیل رو براش گذاشتم چون خیلی مو داره دیه:)
به باباشم میگم رطیل:دی!
اسمش چیه چقدر کوچیکه
پاسخ:
والا قرار بود مانی باشه ها
یهو اخر سر مادرجان فرمودن مهدی:/
بقیه هم گفتن خب باش:)))))
آره انقدر شلهههههه انگار اصن استخون نداره
اخیییی عزیزمممم :)چه موهایی داره:)
پسر دایی من سه ماهشه بدنیا اومد کچل بود:)
پاسخ:
بدلیل همون موها رطیل نامیدش:)
ای جان :))))))
خب بچه ها بدنیا میاند باید کچل باشن این نمیدونم چراانقدر مو داره:دی!
رطیل خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدا بخیر بگذرونه با این دهه 90دیا 

پاسخ:
:دی!
والا بوخودا:)))))))))
نکن همچین :|
پاسخ:
باچ
اوخی...این نی نی رو :)))
پاسخ:
:))))))))
بزرگ میشه قشنگ میشه ! امون بده بچه از راه برسه :)))
پاسخ:
بزرگم که بشه دیگه یا شیطون میشه یا هنوز شلِ اصن یه وضی:))))))))
آخی... چه نازه :)

پاسخ:
:))
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
اخی چشاشو ... نیمه بازه

سلامت باشه همیشه
پاسخ:
اخه مثلا الان اصلا نباید باز باشه:دی!
ایشالا
ممنونم:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">