SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

مـــــــــــذهب

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

مـــــــذهب شوخی بزرگی با من کرد

       ســــــال هــــــا مــــذهبی بودم بی آنکه خــــــدایی داشته باشم

                                                                                              (دکترشریعتی)


مثلِ خیلی از ادمایِ اطرافمونِ

جوری غرق شدن توی باورای خودشون که حتی برای لحظه ای تحقیق نمیکنن بابت اینکه اون دین و مذهب و همه ی اینایی که من باورشون دارم از کجاست

یه عمری بهشون گفتن خدا و پیغمبر و امام رو قبول داشته باشید و گفتن باشه

یه عمری گفتن از خدا بترسید و گفتن باشه

جوری کلِ زندگیشون رو گذروندن،جوری حلال خدا رو حرام کردن که تهش رسید به یه دینی که الان خیلی از ماها ادعا داریم از پیروانشیم،اسلام دینِ کاملیِ چون به اعتقادِ ما محمد انسان کاملی بود اما اسلامی دین کاملیِ که محمد آورد نه اسلامی که الان همه ازش دم میزنن:/

گاهی آدم یه سری تعصبات کور کورانه رو که میبینه داغــــون میشه:/

و من امشب نمونه ی بارزش رو دیدم مردی رو دیدم که از کمک به خانومی که واقعا تو اون لحظه نیاز به کمک داشت اجتناب کرد چون خدا گفته چی؟به نامحرم دست نزنید:/

در همین حد دین براشون کافیه:/ خوش باشن با حوریایی که انتظارشو میکشن:/

کاش این همه چشمامون و رو واقعیت نمی بستیم:/ کاش یکم تفاوت  شرایط الان و 1400سال پیش رو درک میگردیم:/

دموکراسی میگوید:

رفیق حرفت را خودت بزن،نانت را من میخورم!

مارکیسم میگوید:

نانت را خودت بخور،حرفت را من میزنم

فاشیم میگوید:

نانت را من میخورم،حرفت را من میزنم تو فقط برای من کف بزن

اسلام حقیقی میگوید:

نانت را خودت بخور حرفت را هم خودت بزن من برای اینم که به حقت برسی

اسلام دروغین میگوید:تونانت رابیاور بده به ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن اما حرفی را که ما می گوییم

(دکتر شریعتی) 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
Pokerface

نظرات  (۱۱)

مشکل همین درک نادرست خیلی از ماها از اسلامه حقیقیه!
خیلی مثل داعش و وهابیت فکر میکنن و اسمشو گذاشتن اسلام :|
پاسخ:
دقیقا:/
این افکار مالیخولیایی داغونمون کرده:/
خدارحتمش کنه دکتر شریعتی 
باریکلا بهش 
اسلام ناب یکیه
پاسخ:
اوهوم:)
خب الان هرچیزی هست جز اسلامِ ناب:)
100% 
سنی اونوریختن شیعه اینور
وهابی اونور بهایی اینور که توی شهر ما شکرالحمد کم نیستند از این بهاییا
پاسخ:
شما مگه بچه کجایی؟
درهرصورت احاطه شدیم ما شیعه ها :/
شنیده بودم که ظاهرا از طرف استان قدس اعلام شده خونه های اطراف حرم رو نفروشید چون دورتا دور رو وهابیا وسنی ها دارن میخرن:/
یعنی موافقتم رو با این‌پست نمی دونم چجوری بیان کنم‌..
پاسخ:
الان بیان شد:)
البت میتونی پایین و بالام بپری:دی!
سوال پیش میاد که
کل قضیه چیه؟ :/ کی چی کجا؟ ://
پاسخ:
کلِ قضیه انسان های مذهبی نما و نفهمِ
واقعا متاسفم براى کسایى که واقعا هیچ بویى از اسلام نبردن و مسلمون نیستن اما میگن ما مسلمونیم و اسلام رو بیش تر لکه دار میکننن
براهمینه که مردم کشور هاى دیگه دید بدى نسبت به اسلام دارن
پاسخ:
دقیقا با کاراشون اسلام رو لکه دار میکنن مردم بقیه کشورها هم به جای دیدن اسلام واقعی اینارو میبینن و اسلام گریز میشن:/
کاملا درسته 
یه عرب اومد نقد هتل درویشی (فک کنم مجلل ترین هتل ایرانه) رو خرید ، میگن آستان رفت دوباره خرید مفت مفت داد دست مدیر قبلیش 

پاسخ:
یعنی ترجیح داده که پولشُ بریزه تو چاه ولی هتل دست عرب جماعت نده:)
یه جاهایی دیگه واقعا باید رد شد و توجهی نکرد...
یه سریا به اسم دین و مذهب و اعتقادات و .. .کفرادمو در میان.انگار ن انگار انسانیت مهم تره ...
پاسخ:
نه دیگه نمیشه توجهی نکرد شاید با توجهمون تاثیری رو بقیه نذاریم ولی حداقل میتونیم رو خودمون تاثیرگذار باشیم:)
اصلا حرف اسلام انسانیتِ،انسانیت که باشه دین خودش به همراهش میاد:)
بی دین باشی و انسان جات وسط بهشته:)
((: بهترین پست وبت بوده تاحالا
پاسخ:
ممنانم:)))))))

حرف حساب زدی ...:)

پاسخ:
:)
آفرین 👍👍👍 لایک
پاسخ:
اوهوم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">