SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

ســــــــن

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ
سن موضوعی بود که مدت زیادی ذهنمو درگیر خودش کرده بود
که چرا ما ادما هیچوقت متناسب سنمون رفتار نمیکنیم؟
تا بچه ایم دوست داریم بزرگ بشیم وقتی بزرگ شدیم حسرت بچگی رو میخوریم:(
تا وقتی خیلی کوچیک هستیم کفش مامان بابا رو میپوشیم که بگیم بزرگ شدیم
وقتی 5-6سالم بود همیشه مینشستم بین بزرگا و نمیرفتم با بقیه سرسره بازی
چــــرا؟چون من دیگه بزرگ شدم
بزرگ تر شدم زمانی که تو مدرسه دغدغه ی همه مدادرنگیشون و رنگ دفتراشون بود تفکرات و دنیای من چیز دیگه ای بود
بزرگ تر شدم و رفتم راهنمایی به اصطلاح و زمانی که همه دنبال رنگ لاکشون و رنگ رژشون و دعواهاشون با خونواده بودن من درگیر ساعتای کلاس زبانمو شرایط مدرسمو رفتن خونوادم بودم
رفتم دبیرستان زمانی که همه دغدغه شون کادوی ولنتاین واسه دوست پسرشون بود و اینکه چطوری عکس بندازن که میخوان براش بفرستن قشنگ باشه، من همه فکر و ذکرم کنکور و اینکه چیکار کنم که همیشه بهترین باشم و المپیاد فیزیک و زبان و چمیدونم تمام این جور چیزا بود
فقط هم من اینطوری نیستم خیلی از ما هستیم که خواسته هایی که دیگران دارن و خوشی هایی که روح دیگران رو ارضا میکنه برا ما کافی نیست:(
نمیدونم دوران دبیرستان که گذشت دغدغه بعدیم چیه ولی مسلما باز هم مثل بقیه نیست:(
وقتی همیشه بزرگتر از سنت رفتار کنی بزرگتر از سنت هم ازت انتظار خواهند داشت این انتظار شیرینه اینکه روت حساب میکنن ولی گاهی اوقات یه حسی از اون درون سرکشی میکنه:(
هیچوقت پشیمون نبودم بابت تمام کارایی که باید میکردم و نکردم ،تمام اشتباهایی که یه نوجوون باید بکنه و نکردم،هیچوقت پشیمون نبودم بابتش و حتی یه دوره خیلی کوتاهیی که فقط سعی کردم مثل یه نوجوون رفتار کنم و یادمه و هنوز پشیمونم اینکه چه کار الکی بود که فنِ چندتا سلبریتی باشی یااینکه فازِ دپ برداری و اینا....
ولی گاهی فقط گاهی که بهش فکر میکنم میبینم که کاش تا بچه بودیم  بیشتر خندیده بودیم از اون خنده های ته دل که صدات تو کل خونه میپیچه کاش بیشتر دیوونه بازی دراورده بودیم چون الان شاید شاد باشیم شاید بگیم و بخندیم ولی بعضی وقتا اینکه هیچکدومشون از ته دل نیستن حس میشه:) چون روحِ ما رو دیگه اینطور خوشیا ارضا نمیکنه چون خوشی برای ما رنگ و طعم دیگه ای داره:)
کاش تا زمانش بود بیشتر ریسک کرده بودیم بیشتر تو موقعیتای خطرناک قرار گرفته بودیم:)
کاش تا زمانش بود حس رها بودن رو تجربه کرده بودیم:)
الان برای سن من دیر نیست که همه ی کاش ها عملی بشه ولی برای من دیره:)

+کاش در گذشته به کاش معنا نمیدادیم:)
+امشب یه مـــــردپاییزی،آقای عاشقانه ها،اسطــــوره ی طلایی ها در خندوانه حضور دارند حتما ببینید:)
+عیدتون مبارک:)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
Pokerface

نظرات  (۱۲)

مطلب خوبی بود 
پاسخ:
ممنونم:)
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۵ محسن فرج اللهی
مطلب جالبی بود عید شما هم مبارک :)
پاسخ:
ممنونم:))
عیدت به صورت خفن مبارک 
نگرفتم مهمون خندوانه کیه:؟
منم همین طوریم منم مثل نوشته هاى تو هستم اما منتها کوچک تر و متفاوت تر منم به هیج عنوان دوست ندارم این دنیاى خودم رو تغییر بدم و باهاش حال میکنم یعنى اصلا وقتى میخوام تغییر بدم یا دلم بخواد تغییر بدم اذیت میشم برا همین ترجیح میدم تغییر ندم 
پاسخ:
آره دقیقا چون مطمئنی که این رفتارت بر حسب معیاراییه که خودت قبولشون داری
مهمون خندوانه هم احسان خواجه امیریه:))))))))
چ فلسفی بودا:).. ب نظرم درسته حرفات 
ملاک اینکه ما چ جور آدم هسیم سن نیس تفکراتمونه... سن فقط نشون می ده چند روز از زندگی مون گذشته اما یه کسایی هستن که سنشون زیاده ولی هنوز افکارشون بچه گونه س یا برعکس مثه تو 
ولی ب نظرم  دیر نشده برا حس کردن بعضی حس ها از ته دل... این به این بستگی داره که خودت بخای ی حسی رو تجربه کنی نه اینکهبه خودت القا کنی که آه از سر منم که گذشت
پاسخ:
خب ببین بحث اینه که فکر میکنم میخوام تجربه اش کنما ولی وقتی پای تجربه کردن کیرسه اون شخصیت قراردادی درون میگه بیخیال این بچه بازیا:/
خندوانه رو کجا ساعت چند پخش میکنه؟
پاسخ:
شبکه نسیم ساعت 11شب 11صبح و 5عصر
اگر از مخاطباش نیستید هم ایندفعه رو ببینید من خودمم معمولا نمیبینم ولی این فرق داره
حرف نداشت
پاسخ:
ممنونم
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۹ رادیو عاشقی
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم:)
(:  چرا دیر؟
پاسخ:
شاید به همون دلیلی که توضیح دادم روح ماها رو دیگه اینطور خوشیای سطحی ارضا نمیکنه:)
با همین فرمون برید جلو و با بقیه کاری نداشته باشید : ()
پاسخ:
چشم:)
قرار نیست هرکاری بقیه انجام میدن درست باشه !:) تو اون کاری که فک میکنی تو هر سن و شرایطی درست هست رو انجام بده !
پاسخ:
چشم:)
عید گذشته مبارک :)
پاسخ:
ممنونم:)

حرفهای دل من بود این پست...:)

پاسخ:
خوشحالم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">