SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بدون کتاب:(

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

چقدر بدون کتاب سخت میگذره:(

اصلا عادت کرده بودم همیشه کتاب بخونم هرموقع که وقت ازاد داشتم حتی 5مین

این چند روز که کتابام تموم شده کلا حس میکنم وقتم الکی میگذره

3تا کتاب روانشناسی 300صفحه ای داشتم تموم شد

کیمیاگر هم تموم شد تو 3روز

بینوایان رو یادمه از خیلی وقت پیش شروع کردم خوندم تقریبا 7ماه پیش خوندمش همشو 30صفحه اخرش مونده بود:) دیروز خوندمش ژان والژان مرد:(

بااینکه همیشه از کتابای علمی خوشم میومد ولی با خوندن بینوایان و کیمیاگر و اینا به این نتیجه رسیدم که یه سری از رمانای خارجی هم فوق العادن:)

امروز قصدداشتم برم رومئو و ژولیت و بگیرم از کتابخونه شناسناممو نبرده بودم:/ داستانشو قبلا تو یکی از ریدینگای زبان داشتیم فک کنم تو هدوی3 بود اما کتاب کاملشو دوست دارم بخونم

برخلاف تصورم که همش یه داستانه و الکیه ولی دیدم که رمان ها گاهی چقدر مطالب اموزنده دارن نمونه بارزش کیمیاگر یا مثلا شازده کوچولو

یه کتابی هست به اسم the fault in our starsفیلمشو دیدما ولی خیلی دوست دارم کتابشم بخرم ولی متاسفانه هیچ جا پیداش نکردم(تمام این واژه هایی که میگن مثل +okay? -okay?  یا together foreverیا infinityمال این کتاب هست:))

درکل اینکه من الان یک معتاده بی کتابم:(

کسی کتاب نداره معرفی کنه حداقل با PDFاش بخونم؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
Pokerface

نظرات  (۷)

خب تو مسابقه خندوانه شرکت کن 
امیدوار هم بسیم برنده میشی:))
پاسخ:
اولش گفتم شرکت کنما ولی بعد دیدم اخه نمیدونم که کتاباش چین کتاب رو باید دوسش داشته باشم که بخونمش:))
بابا تو دیگه کى هستى معتاد کتاب 
فکر کنم یه نابغه اى چیزى بشى 
پاسخ:
معتاد کتاب درسی که نیستم:دی!
معتاد اون بودم نابغه میشدم:)
1984
میرا
بلندی های بادگیر
دزیره
کوری

اینا رو بزن،باز جنس خواستی ندا بده بیارم واست :)))
فقط سنگکوب نکنی :()))
پاسخ:
نه ممنانم:)
از همون 1984شروع میکنم تموم شد خبر میدم:)
من یه مدتی زیاد کتاب میخوندم تا اینکه افسردگی گرفتم الآن  دلم میخواد ولی جرئت ندارم برم سمت کتاب.
بین کتاب ها عامه پسند رو بیشتر دوست دارم ولی نخوندم ...
پاسخ:
بخاطر کتاب افسردگی گرفتی؟
+به نظر من بشکن این سد و و برو:) خیییلی خوبه اصلا روحتو تازه میکنه:)
عجب پسری تربیت کردما به به :) ن جدن دمت گرم کتاب خوندن خیلی کار با کلاسو خوبیه :)

100 سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز رمان خیلی قشنگیه من نمی شه بخونمش صوتی شو گوش می دم به پای خوندنش نمی رسه اما اگ خاستی برات بریزم:)

داستان کوتاهای چخوفم بعضیاش واقعا قشنگن و توصیه می شود...:)

من چقد پا این فیلمه گریه کردم :( خیلی بی نوایان بودن :(

پاسخ:
100سال تنهایی رو 15صفحه اولشو خوندم:دی!
بعد دیگ بقیه شو چون پی دی اف بود حسش نبود:)
خیییییلی لامصبا چقدر اون تیکه کلیسا قشنگ بود دیالوگاش
you gave me infinity within numbered days
و اینکه ممنانم ددی دیگه دست پرورده ایم:))
کتاب روم خیلی تاثیر میذاره ...تم کتاب های خوب هم غالبا تلخه
پاسخ:
آهان:))
خب نمیدونم چی بگم
همشون بنظرم تلخ نیستن فقط یکم هضمشون سنگینه:))
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۰ محسن فرج اللهی
من همین امسال تو کتابخونه عضو شدم شاید کتاب های زیر به دردتون خورد البته شاید یکم بچگانه باشند
خاطرات یک الاغ (کادیشون)😝
شب بی پایان ماجرا های آرسن لوپن
فک کنم بوی درختان بید باشه یادم رفت اسم این یکی :/
بقیشون یادم رفته یادم افتاد میگم =_=
پاسخ:
ممنانم از معرفی:))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">