SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

چقدر انتخاب عنوان سخته همیشه:/

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دیروز توی وب یکی از کاربرای عزیز خوندم که درسته که وبلاگ نویسی نوشتن خاطرات روزانه ست اما حداقل پر محتوا باشه وقتی بهش عمیقا فکر کردم دیدم عقیده ی درستیه مسلما برای کسی که تورو دنبال میکنه مهم نیست که ناهار چی خوردی یا سر چی با خونواده دعوا کردی هرچند بزرگواری میکنند و به روی خودشون نمیارند و بیشتر که دقت کردم دیدم که اصلا منم از همون اول که وبم رو زدم هدفم خالی کردن ذهنم از یه سری افکار بود نه نوشتن خاطرات روزانه اما یکم یکم از هدف اصلی منحرف شدم البته خب روزانه نویسی هم کار لذت بخشیه:)

ولی مهم اینه که من از مسیری که مدنظرم بود منحرف شدم:/ و این خودش نکته جالبی برای تامل بود...که این یه مورد مشخص شد از مسیر منحرف شدی خیلی جاهای زندگی شده که از مسیر منحرف شدی راه درست و نرفتی و به مقصد دلخواه نرسیدی و نفهمیدی....فقط درنهایت شکایت و گله کردی که چرا نرسیدم به اون چیزی که میخوام:/

امروز که داشتم روی این موضوع و موضوع های دیگه فکر میکردم چندتا رو گلچین کردم برای نوشتن،چون بنظرم افکار حتی تر پوچ ترین حالت بازم بی محتوا نیستن:)

اما باز همین 5دیقه پیش از مسیر اصلی منحرف شدم قصدم تغییر کرد از نوشتن چیزایی که میخواستم بنویسم:)

بااینکه آدمی نیستم که اهل همدردی و حسای انسان دوستانه و اینا باشم و کلا بادنیای آدما رابطه ی خوبی هم ندارم اما جدیدا رفتار آدما رو خیلی استدلال میکنم...

نمیدونم کار درستیه یا نه چون گاهی اوقات باعث میشه حرف طرف رو اشتباه برداشت کنی ولی خب از تفریحات سالم بنده استدلال و آنالیز کارای انسان های اطرافمه:))

امروز پس از مدت ها با شخصی مثل خودم برخورد کردم یه شخصی که از نظر خیلی ابعاد شخصیتی شبیه منه و از قضا در گذشته چیزایی هم بینمون بوده://

بحث اینطوری شد که ایشون یه عکس نوشته فرستادن که نوشته بود (دوتا غریبه ایم با کلی خاطره ی مشترک)، برام جالب بود چون مسلما فرستادن این عکس به این معنا بود که بهش فکر کرده و اینکه شاید چند روز پیش که گفت میخواد باهام صحبت کنه و نکرد در همین موردا بوده چون بدلیل شناخت عمیقی که من از طرف مقابلم دارم شخص مغروریه پس مسلما نتونسته حرفشو بزنه:/

و نکته جالب تر این بود که من هم دقیقا یک هفته پیش به همین فکر کرده بودم...اونروز وقتی بهش فکر کردم خندم گرفت ،خنده داره این همه غریبگی واسه ادمایی که یه روزایی برا هم اشناترین بودند،خدایی خیلی خنده داره..... ولی نه اون صحبتی کرد بخاطر غرور بی جا نه من بهش اجازه ی صحبت کردن دادم بخاطر همون غرور بیجا

الان که بهش فکر میکنم میبینم حق داشته که حرفشو نزده چون میدونسته بایکی مغرور تر و بدتر از خودش درافتاده میدونسته نتیجه اونی نیست که میخواد باشه.....

ولی بازم درکل حس بدی دارم ازینکه راهشو سد کردم چون معتقدم که دربدترین شرایط هم باید به طرف مقابلت اجازه ی دفاع کردن از خودشو بدی حتی اگر دلایلش فقط یه سری توجیه الکی باشند...

دوستیِ بین منو اون دوستی ای نبود که با راحتی بدست بیاد ولی به راحتی با غرور از بین رفت:)

پشیمون نیستم از اینکه این دوستی نزدیک به یکسال پیش تموم شد چون به نفع هردومون بود اما از غرور بی جا پشیمونم:) از طرف هردومون پشیمونم:) درمورد دوستیای دختروپسر که نظری ندارم ولی درمورد اینطور دوستیا باید بگم اگر طرفتون ارزشش رو داره بگذرید از یه سری چیزا:)

دوستیِ ما ارزش نداشت از شماها اگر داره بجنگید براش:))


+قضاوت بیجا نکنیم:))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
Pokerface

نظرات  (۱۲)

سلام 
در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید 
با تشکر
نمیخوام قضاوتت کنم، نظر کلی من همیشه اینه که هیچ وقت به هیچ وجه غرور ارزش از بین رفتن روابط خوب رو نداره
:)
پاسخ:
اوهووووم:))
ولی این رابطه ی خوبی نبود ارزش گذشت داشت ولی نه بیش از حد
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
غرور خیلی وقتا همه چیو از بین برده ... داشتن غرور خیلی خوب و بنظرم ضروریه اما نه بیش از حد ... باید یه جاهایی غرور رو شکست ... کاری که من نمیتونم بکنم 
پاسخ:
:/ فک نکنم موردی داشته باشیم که بتونه :دی!
اولأ خیلی خوشحالم ک با خوندن اون پست تأمل و تفکر کردین : )
و این خیلی خوبه!
در مورد دوستیتون هم متوجه نشدم راستش!
الآن دوستتون دختر بوده یا نه :/
چون فرق دارن با هم!
ولی غرور بیجا رو به شدت رد میکنم ولی به نظرم غرور دخترا باید خیلی بیشتر از پسرا باشه!دختر اساسا اگه مغرور نباشه کلاهش پس معرکه س!مثل خیلی از دخترای جامعه ی ما ک هیچی واسشون نمونده!
پاسخ:
دوست بنده دختر بود:)
آره غرور بیجا خوب نیست ولی غرور خوبه
اصلا غرور تا یه جاییش عامل حفظ ارزش های ادمه 
بعدم اینکه منم موافقم دختر باید غرورش بیشتر از پسر باشه چون مسلما قداست و حیایی که خدا برای دختر افریده به اون اندازه برای پسر نیافریده و این نعمتا باید حفظ بشند پس نیازه
درمورد دوستیمون هم دوستی بود که خوب نبود چون آدمای خوبی نبودیم برای یه دوستی و نهایتا هم با غرور از بین رفت:)
من با سوپر تد موافق نیستم، به نظرم دختر جامعه ما باید وقار و نجابت داشته باشه نه غرور:) در عین حال، باید محکم و قد علم کرده باشه، اینطوری اسیب کمتری میبینیه
پاسخ:
ایشون اگر نظرتون رو خوندند که پاسخ میدند ولی از نظر من غرور برای دختر نیازه چون مثل یه حصار مانع ورود بقیه به ارزش هاش میشه:)
البته اون موردایی هم که گفتین رو واقعا باید داشته باشیم ماها ولی متاسفانه تو جامعه ی ما کم پیدا میشه:)
اگه دختر بوده ک خب حیفه شده ک :/
هیچ جوره راه نداشت با هم کنار بیاین؟
اگر هم ک خب با هم خیلی تفاوت عقیده و سلیقه داشتین ک هیچ
ولی غرور بیجا خرمگس است :•|
پاسخ:
:دی!
نه بیش تر از این راه نداشت:))
بلی:))
حیا و وقار به نظرم زیر شاخه ی غرورِ بجا و منطقی هستن و از هم جدا نیستن!
غرور با تکبر فرق داره و به نظرم دختره نجیب و باوقار،دختریه ک مغرور و سرسنگین و خانم باشه!
اینا مکمل هم هستن!
ولی غرور سر شاخه ی ایناس!البته غروره بجا!
پاسخ:
در جواب secret بود:)
غرور تو زندگیِ من خیلی حیلی تاثیر گذاشته کارهایی دوس داشتم بکنم که از رو غرور انجام ندادم و همینطور حرفها و .. هرچی ، هرچی که دلت بخواد ولی غرورم جلوشو گرفته و باعث شده خیلی جاها ضربه بخورم .. اینو واقعا میگم کاش هیچ وقت غرور رو نداشتم :((

پاسخ:
نه آرزو نکن که کاش هیچوقت نداشتی 
باید آرزو کنیم که به اندازه داشتیم:))
جوابی که به سوپر تد دادی رو خوندم، اسم این چیزی که میگی غرور نیست عزیزم، اسمش نجابت و تحکمه. غرور تا جایی جذاب به نظر میاد، ولی هیچ وقت نتیجه مثبتی نداره. اگه قرار بود غرور خوب باشه، حتما از صفات خدا میبود، من اینجوری فکر میکنم. 

پاسخ:
نظر و فکر شما عزیز و محترمه:))
ولی بنظر من غرور و تکبر دوتا معقوله ی جدا از هم هستن تکبر بده ولی غرور تا حدی خوبه...همون حس غرور نسبت به ارزش هاست که نجابت و تحکم رو با خودش همراه میکنه:))
هوووم ... 
فکرای من نوشتنی نیسن البته!
چرا من هی فک میکنم ک کم میحرفیم؟ -_- :/
پاسخ:
درست فکر میکنی بیبی:))
((: من نمیتونم بگذرم اگه بعضی چیزا مثل حرمت ازبین بره بخشش فایده ای نداره اسمش هرچیباشه
پاسخ:
اره حرمت واقعا کلمه ایه که تمام ارزش های و حد و حدود های انسان توش خلاصه میشه...نباید زیر سوال بره حاالا به هر نحوی
 یه زمانی بخاطر همین غرور باید یه چیزیو تموم میکردم و نمیتونستم تجربه ی فاجعه ای بود ولی یه روزی تونستم نصف کاریو که میخوام انجام بدم.
نصف دیگه ش خیلی سخته....
+مرسی بابت کامنتت
پاسخ:
بعضی وقتا اشتباهای ما ادما تجربه های تلخی رو به همراه دارن:))
ولی خوبیش اینه که تجربه ست:)) کلی درس میده بهت:))
+خواهش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">