SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بسی خوش گذشت

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

امــــــــروز کلا روز خوبی بود

بعد دوهفته که رفتیم مدرسه یه اردو گذاشتن که بچه های جدید و قدیم باهم اشنا شند(چقدم اردو طبق هدف پیش رفت)

از بچه های خودمون خیلیاشون نبودن و جاشون خالی بود مثل ددی حیدر:/

البته جا من پیش اون خالی بود:دی! اون جاش بهتره شماله:)

خلاصه اینکه صب کلی ابلیمو و عسل آماده کردم که ببرم با خودم چیپس و پفکم هیچی نخریدم اخه الانم وقت سرماخوردن بود؟ شت!

ابلیمو عسلا که گرم شده بودن اصلا نشد بخورم:/

خلاصه اینکه رفتیم و این اروم ترین اردوی عمرم بود همیشه هرجایی که میرفتیم با بچه ها میترکوندیم از هیجان ولی امروز خییییلی آرووووووم گذشت:)

خودمون چهارتایی بودیم منو مژی ولیلی و پری 

خیلی صوبتا بود که مونده بود بین منو لیلی صوبتایی که واقعا گفتنی نیستن به قوله لیلی هرچقدرم که با یکی دیگه صمیمی باشم اخرش اینا رو باید برا تو بگم:))) چقدر خوبه که لیلی هستش اصلا باید یه پست بذارم در توصیف این بشر:) 

بقیه ی روزم که با عکس گرفتن و خل و چل بازی با پری و بقیه کلییییی چسبید

ولییییییییی

ولییییییییییییییی

کلی اینا رو گفتم که برسم به بهترین قسمت امروز

به محض پیاده شدن از اوتوبوس رفتم سمت ویدئو کلوپ(اصنا دیگه هیچی نمیفهمیدم جز پوستر سی سالگی که رو در ویدئو کلوپ بود) 

رفتم تو و گفتم البوم خواجه امیری لدفن:)))))))))

واااااااااایی چه عشقی کردم من وقتی البوم رو دیدم اووووووووووووف 

احسان ترکونده بود اهنگای این البوم محشرن

طراحیش،متن اهنگاش،صدای احسان اصلا همه ی کائنات دست به دست هم دادن این البوم و ساختن:)))

بهترین قسمت امروز صدای احسان:)))

اومدی تابره فصل دیوونگی

+میدونم خیلی دیر خریدمش ولی تمام کائنات دست به دست هم دادن نذارن من بخرمش:/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
Pokerface

نظرات  (۸)

((: اردو دوستتت ((((:
پاسخ:
اوهوووووم فوق العادست:)
یادش بخیر ، حس شب اردو :)
پاسخ:
:)))))
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۵ مَهسا هَسدَم ツ.
اردو ^_^
اونم با رفقا ^_^
پاسخ:
معرکه ست:)))
متاسفانه زیاد احسان گوش نمیدم :((
پاسخ:
گوش بده قشنگن اهنگاش:)))))
هی از کیه که اردو نرفتم :(
پاسخ:
از عصر که اینو گذاشتم همه کامنتا حرف از دلتنگیه:((
خب منم برم از دبیرستان که باید آه بکشم://
من رفتم بخرم تموم کرده بود :/
قطعا اینجوری هم ک شما میگی نیست :/
پاسخ:
هست دیگه
مگه میشه احسان باشه و اینجوری که من میگم نباشه
جهت اطلاع ، من بعد با من بری و بیای زندگیت همین اینقدر آرومه
حالا چ تو خوشیا 
چ تو بدیاش 
:|
حالا گه گاهی ام شاید توش هیجان باشه ، ولی اکثرا آرومه!
+مشخصم هس نوشتی برسی ب بهترین قسمت :دی! بسی کم نوشتی 
پاسخ:
از کجا معلوم؟
شایدم تو مث من شلوغ شدی:)))))))
جو آروم خوبه ها ولی برا همیشه نمیتونم توش دووم بیارم اخرش دیوونت میکنم بعد توهم مث من شلوغ میشی:))
الان که مشخص بود ک چی شد ک! 
حالا شااااعید در آینده زده شدی و اینا 😐 من نمیدونم بتونم شلوغ باشم ، یا ن!
پاسخ:
چرا میتونی من میدونم که میتونی:))
درضمن من از آرامش زده نمیشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">