SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هــــــــوا ابریه:)

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

هـــــــوا خییییییلی دونفرست....:)

 رو اعصابه بعد همیشه عصرا اینموقع پیاده روی تشریف میبردما:/

امروز رفیق شفیق بیرونن نیومدن بریم پیاده روی:/

حالا یه امروز رفته بیرون:/

من که شانس ندارم:(

اصن هوا ابریه بعد هراز گاهی یه باد هم میزنه

بوی پاییز میاد:))

آخیییییی چقدر دلم برا این فصل تنگ شده بود:)

پاییز خوش اومدی:)))))))))))))))))

دلم برا همه سرماخوردگیای توی این سه ماه تنگ شده بود:)

دلم برا دیوونه بازی دراوردن زیر بارون با دوستام تنگ شده بود:) (شدیم یه جمعه لش همخونه اخه انقد زدیم که ته شب نشه رفت خونه پس هرکی که بهتره دست فرمونش باید بقیه رو تا صب توی شهر بچرخونه:)

دلم برا اینکه سردم بشه تنگ شده بود:)

دلم برا صبحا توی مدرسه که درس نخونده بودیم و سردمون بود تکیه میدادیم به شوفاژ تنگ شده:)

پاییز همش یه دنیا خوبیه:))

خوشحالم که داره میاد:)


+هوای سرد محشره♥

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
Pokerface

نظرات  (۶)

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۲ تبارک منصوری
باز خوبه شما جلو جلو پاییز رو حس میکنید ...ما که تو خوزستان تا اواسط آبان ماه تابستون قصد رفتن نمیکنه و تا حدودی گرمه.. :( 
پاییز فوق العاده است ..پر ازحسهای خوب :)
پاسخ:
آخیییییی چقد بده همش گرمه:((((((((((((
اره واقعا فوق العادست:)
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۱ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
منم خلیلی خوشحالم :)
پاسخ:
:)
قحطی فصله؟ ://
پاسخ:
چشه پاییز؟
به این خوبی:/
اخه تابستون خوبه بااون گرماش:/؟؟؟؟؟؟؟
من عاشق هوای سردم ^_^
پاسخ:
منم همینطور:))))))
فوق العادست:)
((: هوا دونفرس تو نیستی پیش من دلم تنگه واسه باتو قدم زدن
پاسخ:
هوا همونجوری که تو دوست داشتیه من خیسه خیسمو داره بارون میاد:)
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۳۱ آقای سوژه خوار
اوه اینا رو گفتی
جدی میگم
یادم اومد که پاییزم قشنگیای خودشو داره
واقعا قشنگ بود
خیلی خوب بود
جدی میگم :|
پاسخ:
این جدی میگما چیه تهش؟ تازه با پوکر فیس؟ :دی!
ایا مسخره کردی؟ایا واقعا تعریف کردی؟ گزینه ی هیچکدام؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">