SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

ســـــــــــــی ســـــــالگـــــــــی

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ




چه چیزی توو عمق چشاته که من😍

یک نگاه تورو به ی ه دنیا نمیدم

که بعد از تماشای چشمای تو

از زمین و زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی 

تا توو سی سالگی باورم زیرورو شه

که زیباترین خط شعرای من

از تماشای چشم تو هرشب شروع شه

اومدی تا بره، فصل دیوونگی😍❤️

شدی آرامشه کل این زندگی❤️

با تو هر ثانیه، عاشقانه‌اس برام😍❤️❤️❤️

آرزوهامو از کی به جز تو بخوام؟


دلم از تماشای چشمای تو

یه حسی مثه پرگرفتن گرفت

چشای تو تا پیشِ چِشمِ منه

مگه میشه این حالو از من گرفت؟

تمامه وجودم رو هر ثانیه

توو دریای فکر تو حل میکنم

نگاه کن واسه اینکه تو بامنی

چجوری خدارو بغل میکنم


اومدی تا بره، فصل دیوونگی

شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه، عاشقانه‌اس برام

آرزوهامو از کی به جز تو بخوام؟



مـــــــــــــــــــــــــــــرسی آرامــــــــــــــش کل این زندگـــــــــــــی

♥اومدی تا بره، فصل دیوونگی😍❤️

شدی آرامشه کل این زندگی❤️


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
Pokerface

نظرات  (۳)

محشره این آهنگ :))
پاسخ:
محشـــــر؟
فـــــــــــــــــــوق العــــــــــــادست
(: عالیه
پاسخ:
فداااتم:)
این موزیک فوق العاده اس:)
پاسخ:
اوهوووووم
ته حسای خوب دنیاست:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">