SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

اولین روز:)

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ
امروز صبح وقتی بیدار شدم برای مدرسه حس خوبی داشتم یه حس تازه ای که شاید قبلا نداشتم:)
امسال و همچنین 2 سال بعدش که پیش رومه واقعا برای من لحظات اینده سازی هستن:)
قصدم اینه که امسال برم تو موده درررررس خونی
برخلاف تصورم و اینکه فکر مینمودم واقعا تو مدرسه و جو کلاس افتضاح میشه ولی اینطور نبود
اولش که کلی از دیدن ددی حیدر باهمون لبخند همیشگی خشنود گشتم:)
خیلی خوب بود:)
سرکلاس هم اول جو خشک و رسمی بود مخصوصا بخاطر اینکه دوتا بچه مثبت منو احاطه کرده بودن:دی!
ولی ازونجایی که من نمیتونم اروم و ساکت سرکلاس بشینم شروع کردم به شیطونیای خاص خودم:)
به حدی که استاد منو میدید میخندید
یه اقای احمدیان بود استاد تندخوانی خدایی به طرز لباس پوشیدنش نمیخورد انقدر ادم مهمی باشه:/
اخرای کلاس بود گفت یه مسئول یا به اصطلاح یه نماینده نیاز داریم:)
تمام کلاس درسکوت بود یهو یکی از بچه ها گفت خب باید چیکارا بکنه گفت شما اول قبول کنید:/
منم گفتم که:اول شرایط قرارداد رو میبینند معمولا بعد امضا میکنن:)
و فرمودن شما نماینده ای از جلسه بعد لب تاب و دیتاشو رو اماده کنید نور و تنظیم کنید کولرهم بگید از پایین روشن کنن لیست هم بدید بچه ها سرفصلایی که اموزش داده شد هم بگید:/
و یه حس از اون درون میگفت میمردی دو دقه هیچی نگی:دی!
ولی خب خووووب بود درکل:)
برخلاف تصورم:)
کلاس ایروبیک محشررر بود فقط خنده بود:دی!
مخصوصا قسمت زومبا نمیتونستیم حرکات رو درست بریم و فقط بهم میخندیدیم:)
اخرشم با صدای انریکه کلاس ترکید:) مررسی جناب که انقد خوب میخونی:)
نتیجه اینکه اتفاقات رو قبل اینکه اتفاق بیوفتند قضاوت نکنیم:) شاید خوب باشند:)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
Pokerface

نظرات  (۱۰)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ پسرِ خاکستری
چشم
پاسخ:
راستش من نفهمیدم این برا چیه؟
خوشحالم که خوشحالید :))))
زیاااااد
پاسخ:
قربوووووووووونت:)
اصن تو دلیل خوشحالی ای:)
(((: منم میخوام امسال برم تو موده  خرخونی (: مدرسه شروع بشه یادم میره
پاسخ:
اره خدایی مود سختیه :دی!
ایشالا که بشه:/
خودم که فک نکنم بتونم:/
شیطونیای خاص خودم
+:|
:|
شیطونیای خاص خودم؟ :| 
دهنمو صاف کردی :|
+احمدیان بوده دیگ ! :دی !
ب این نتیجه رسیدم ک اینقد عن ِ اون کلاس ُ درآوردی میخوای بمونی همونجا بمون -_- پوکاندی مرا :|
پاسخ:
اره همونا که تو اونا رو دلقک بازی مینامی:دی!
کسی نمیتونه اندازه من شر بگه:)
بعد تازه میرزایی کامنت گذاشته جوک میگه الکی میخندم ناراحت نشه بگو اخه بوزینه من وجودم سراسر نمکه :دی!
حالا تو نمیپسندی که نپسند
نه حالا Aبهتره
فروزان چش بود؟غمگیییییییین ازینکه من نیستم تو A
:دییییییییییی ترین!
مگه فروزان غمگین بود؟
مگه چندش کامنت گذاشته؟
+عن وار میگی اینارو داداچ!
پاسخ:
داوچم چندش همون باته رو گذاشته بود دیگه
اره سگ بود فروزان
رامبرم باته گفتم بگم اشتب گفتی

حال ِ فروزانم میفمی؟ :|
پاسخ:
دیگ دیگه
یه مدت باش رفیق بودما:/
مُبصِر دیروز صبح پا شدی رفتی مدرسه؟!
دِ آخه هنوز یک ماه مونده!
هنوز شهریور عزیز مونده
تو پاشدی رفتی مدرسه |:
من هیچ ایده ای ندارم که مدرستون یک ماه قبل از شروع مدارس کار خودشو شروع کرده
البته روال مدرسه ما برای سال چهارمی ها هم همینه، اما اونا کنکوری اَن.
شما دیگه چرا اخه ؟
+
میگم مُبصِر رفتی سر کلاس بچه ها رو اذیت نکنی (:
مُبصِر تو کلاس ایروبیک هم میری؟اونم از جوونی؟
بزنم به تخته، بزنم به تخته، چقدر پر انرژی هستی (:

پاسخ:
پخخخخخخ
ینی شستی منو اتو هم زدیا:/
خب ببین مدارس سمپاد اینطوریه دیگه
بعد ورودی به یه مدرسه جدید دوهفته اول شهریور و میذارن بیشتر اشنایی با محیطه و جذب دانش اموزا و اینا:)
مگه تو دانشجو نیستی؟ مدرسه ما چیه دیگه؟ پپپخخخ
:دی! نه من با دبیر فان دارم با بچه ها کاری ندارم:)
باور کن اجباریه خب از کلاسای مدرسه ست ایروبیک وگرنه من ترجیح میدادم به جای ایروبیک و زومبا برم والیبال:)
اخیشششش دیگه نیاز نیس تابستونا برم مدرسه :دی
یعنی هیچی تو کل سال باحال تر از کلاسای تابستونی نیس شادی خوشحالی هنوز درس رو بطور جدی نمیخونی :)
پاسخ:
ما بدبختا باید بریم دوهفته اول شهریورو:/
کنکوری هم نیستیما ولی باید بریم:/
اره خییییلی خوبه تو تابستون درس خوندن راحتتره چون کسی به زور بهت نمیگه بخون:)
نه خُب مُبصر جان
مثل اینکه من 4 سال تو اون مدرسه درس خوندم ها
و یه بار سال چهارمی اون مدرسه بودم (:
پاسخ:
اهااااااان
اخه حالتش مث این بود که بگی من هنوزم اونجام:)
ماعده ؟! فروزان پوکید امروزم نیومد :دی ! 
اصن ناااااااااااابود شد :دی ! 
باس برم سر تبلت پی ام نده خدایی نکرده :دی !!
+ی مدت باش رفیق بودما پوکر :/ همین ی مدت رفیق بودن نابودت کرد ! [بعدشا !]
پاسخ:
نه دیگه در حد نابودی نبودا:دی!
فک میکنم که شماله چون اونروز میگفت من دقیقا با تاریخ مدرسا میخوام برم شمال:)
اصن به من چه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">