SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

چرا هی نمیشه؟

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

می چسبی به من،
شبیه چای بعد از خواب،
سیگار بعد از غذا،
یا عطر بازمانده بر لباسی که پارسال می پوشیدی

می چسبی
به اندازه ی تمام فالوده های تابستان،
تمام گوجه سبز های نمک زده سیدخندان،
به اندازه ی باران وقتی کولر روشن است،

می چسبی
تو از آن لبخندهایی
که می شود زبان کوچکت را بوسید

تو آخرین لذت دنیایی
که اشتباه اینجا به دنیا آمده...


کاری به متنش ندارم که چقدر احساسیه و اینا

ولی تصور موقعیتاش خیلی خوبه چایی بعد از غذا،عطر بازمانده لباسی که پارسال میپوشیدی،بارون تو تابستون

اصلا چقدر همشون خوبه


نمیدونم چرا وقتی خوبم نوشتنم نمیاد:دی!

وقتی اعصاب مصاب ندارم انقدرر میاد:دی!

:Dear Me

از اونجایی که اینا رو مینویسم که یه روزی بیای و بخونی و بخندی درنتیجه از اعصاب خوردیای الانم میحرفم:)

عرض شود که کلا اوضاع خوبه ولی خب گاهی وقتا هم خوب نیست:/

امروز از صبح کلاس مطلب داشتم تو مدرسه بااینکه کلا 8ونیم شروع میشد ولی من 7از خونه رفتم بیرون صبحونه هم فقط یه لیوان کافی میکس خوردم:)

جدیدا یه نیاز خییییلی عجیبی به راه رفتن دارم:/

ورزش اعصبانیت منو خالی میکنه کمکم میکنه راحتتر با همه چی کنار بیام:) مخصوصا تند دویدن

برای همین امروز کلی راه رفتم و اینا

رسیدم مدرسه و بقیه بچه ها هم بودن و منم که کلا حوصله نداشتم

تازه نمیدونم این میرزایی چی میگه این وسط من تا به حال تو عمرم اینطوری شخصیت یکیو خورد و داغون نکرده بودم.....اخه دختر چرا هی میخوای جلو من ادا ادما که حالشون خوبه رو دربیاری بعد میری پروفایل عکس میذاری که ارزوی من بودی واسه یکی دیگه براورده شدی

دیر می من چند روز پیش تمام کادوهاشو بهش برگردوندم حتی کاغذ کادوهاشو حتی جعبه های کادوهاش حتی نقاشیاشو برگردوندم همه رو بهش

تمام یادداشتایی که اول کتابام برام چسبونده بود رو همه رو بهش دادم

بهش گفتم منو تو درهرصورت چیزی بینمون نیست(فارغ از دروغ بزرگی که گفت اخه عمل قلب؟هه بعد بری در خونشون و ددی شون بفرماند که زهرا فریدنه تهران کجا فریدن کجا)

فک کن طرفت یه ادم احساساتی حسود باشه تازه دروغ هم بهت بگه:/

اصن گورباباش

بعدم که خب بخاطر پری و اینا به رو خودم نیوردم کلا از دست کارا داییم اعصاب مصاب ندارم:/

خب وقتی میگم برامن رسپبری و به موقع بیار بیار دیگه انکل گرامی:/

چرا جدیدا حوصله هیچ بنی بشری رو ندارم؟امروز عصر بچه ها میخوان برن کافی شاپ

خدایی هروقت دیگه بود از اولین کسایی بودم که حاضری میزدما ولی الان الکی گفتم کلاس دارم نمیام

نه حوصله ادما رو دارم نه کاراشون خسته شدم از همشون

i need a vacation away from earth

فعلا تنها کسی که موجم باهاش اوکیه پریه

که اونم کلا موجش اوکی نیست

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
Pokerface

نظرات  (۶)

سیگار بعد غذا نه
سیگار پشت سیگار... 
پاسخ:
سیگار پشت سیگار غمیگینه اخه:)
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۷ رادیو عاشقی
زیبا نوشتى
موفق باشى
پاسخ:
مرسی:)
بازم عنه موجو درآوردی؟
جلو من خودتو نشون نمیدی؟
فحشت بدم؟
گاب :/
چقد خوب ک من آنلاین نیستم ببینم :) یه حس نمیدونم چی دارم، که نمیدونم برم یا نرم! ینی دوست داشته باشم ک برم یا نرم!
اینآ دیگه! 
اصن تو روح در خود ریختنت! حالا چت هست ک عصبانیتتو با ورزش خالی میکنی؟:/
پاسخ:
تازه سوالم میپرسی:دی!
خب توکه همینطوریش فوش میدی
انلاین نیستی چیو ببینی و اینا؟ کلا خط 5ترنسلیت پلیز:)
تو یه روز با خونواده ی من در شرایطی که خودت میدونی و اینا زندگی کن....بعد تو 3سال از زندگیت و بده دست ملت گند بزنن توش بعد باهم از اعصبانیت میحرفیم:)
حالا چی هی نمیشه؟
پاسخ:
هی تلاش کنی همه چی خوب باشه هی نشه
ملت کیه؟:/
سوال چی؟
 بابا کافی شاپو گفتم برم و نرم و اینا
نیستم ببینمم برا چندش بود 
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۶ ایمان ایکس
کاری به متن پایین DEAR ME ندارم
خصوصیه، اما بگم خوندمش، ولی 20 درصد از جزئیاتشتو بیشتر متوجه نشدم، بسی گنگ بود! (:
به جای سیگار بعد غذا، چای بعد غذا خیلی رواج داره
و سیگار بعد از چای
+
در هر حال قصد و منظور مورد نظر را بنده دریافتم و زیبا بود (:
پاسخ:
خب دیگه متنش این بود دیگه
وگرنه من خودمم چایی بعد از غذا رو بیشتر دوست دارم:)
خخخ خب درسته که نوشتم dear me ولی به این معنی نیست که بقیه نخونن راحت باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">