SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

ام آی غیرِ عادی؟

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

فقط منم که منتظرم تابستون تموم شه راحت شم یا شماهم همینطورید؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۱
Pokerface

نظرات  (۶)

من که نه :/ من به این یه ماهه امید دارم ، امید دارم که خوش میگذرونم :(
پاسخ:
هرچی دوماهی که گذشت خوش گذشت این یک ماه باقی مونده هم میگذره:/
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۵ ایمان ایکس
من تو خونه پوسیدم!
دلم برای دانشگاه تنگ شده
جدا و واقعا
پاسخ:
اره بابا
حالا اگه از اوناشیم بودیم که دائم سفر بودیما باز میشد به یک ماه باقی مونده امیدوار بود:)
سو عم عای !:/
پاسخ:
یس ای نو بیبی:)
متشکرم
ما همه منتظریم...
پاسخ:
اره بخدا:/
چیه تابستون
این تابستون برام کوفت شداینقد استرس نتیجه رو کشیدم:/تا اعلام نتایج قبولی ها بیاد یه هفته میمونه تا اخر تابستون :/
پاسخ:
اخیییییی
خب ایشالا که نتایج همونی شده که میخواستی:)
کنکور واقعا چیز مسخره ایه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">