SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

MY Best

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

یعنیا لعنت به من که انقدر امین و دوسش دارم....

داریم کسی انقدر عموشو دوست داشته باشه؟

چرااین سه سال لعنتی نمیگذره اخه؟

برم پیشش تهران؟

اصلا چرا وقتی میزنه تایپینگ انگار بهم زندگی رو دادن؟

چرا وقتی اون حرف میزنه میخوام همه دنیا خفه شن؟

چرا وقتی پیششم از خوشحالی گریه میکنم وقتی نیستم از ناراحتی؟

اوووووووف چقدر وقته من ندیدمش

چقدر این خوبه؟

خدایا هرچی هم که دنیات بد باشه ها

مرسی که دارمش

پ.ن:چتامونو لینکشو گذاشتم:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
Pokerface

نظرات  (۱)

منم یه عمو دارم ، عموم نیس ها ، دوستِ بابامه ، خیلی دوسش دارم ×___×
پاسخ:
این یه جور خاصی خوبه ها...
یعنی نباشه زندگیم نابود میشه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">