SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

دوباره میسازمت جوونی

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

خب از اونجایی که من ظهر خیلی عصبانی بودم یه چیزایی گفتم قریب به واقعیت:)

ولی الان باید اصلاح کنم.....

درسته که اولین روز یکم خراب کردم...

ولی اشکال نداره...تقصیر خودم بود..خودمم درستش میکنم

قصدداشتم بعداز تولدم دیگ از بدیا و خستگیا نگم تو وبمم....چون در کل زندگیم چیزای خوب و اتفاقای خوبش خیلی بیشتر از قسمتای منفیشه....

بعد نامردیه که از خوبیاش ننویسم....

میدونم یه دوره ای از زندگی سخت میگذره ها....

ولی میگذره....

طبق قول بابا تا اذر همه چی حله....دوباره میشیم مث قبل که کلا غم تو خونه حس نمیشه

البته الانم نمیشه

ولی دوست ندارم ببینم پرنتز هرکدوم این همه مشغله فکری دارند....

درهرصورت ....

از این به بعد همش از اتفاقای خوب مینویسم:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
Pokerface

نظرات  (۲)

ایشالا :))
خوشحالم که حالت خوب شد :)
پاسخ:
ممنووونم:)
I have nothing to say
But
Your post was short baby !
پاسخ:
it wasnt for my birthday
it was for new start:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">