SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

خاک تو سرت زندگی

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

بیا اینم از روز تولد من:/

اینم از اولین روز 16سالگیم:/

لازمه که عرض کنم دست مریزاد زندگی:/

که گوه زدی به امروز....

نمیدونم شرایط بیان رو نخوندم....فقط تیکشو زدم....

ینی بکار بکردن این کلمات غیر مجازه؟

به ....که غیر مجازه

روز تولد و شروع خوب و هه همه اینا رو بیخی

اشکای مامان و چه کنم؟

دلش که شکست و چیکار کنم؟

اشکای خودم و چه کنم؟

مگه تقصیر من بود؟

اصن بابا چرا دخالت کرد؟

اگ اون دخالت نکرده بود هیچی نمیشدا

قشنگ 16سالگی بااولین روزش نشون داد چه سالیه

حالا هرچقدرم اطرافیان ارزو خوشبختی کنن

وقتی سرنوشتت و از همون اول ریدن توش تهش هیچی غیر این نییست....
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
Pokerface

نظرات  (۶)

چه بد :(( ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست .. کاش اینطوری نباشه :(
پاسخ:
اوهووووم
امیدوارم..:)
+ تولدِت هم مبارک ، یادم رفت :/
++ من فِک میکردم خیلی بزرگتری ازم :/ منم 16 سالمه :)
پاسخ:
چرا فکر میکردی بزرگترم؟
مرسی:)
خیلی ممنون ک توضیح دادی چی شده :/ 
ی پی نوشت زیر پروفایلت میدادی که برو وبمو بخون :///
پاسخ:
اونموقع عصاب اینکارا رو نداشتمو اینا:)
ماعدہ عزیزم اعصاب الف دارہ ... میدونی چی میگم؟
پاسخ:
الکی که فارسیم 19.25نشد که
میفهمی چی میگم؟
زررررر نزن فارسی خودم هفده بود یا کمتر 😂😂😆
پاسخ:
منظورم از  فارسی املا بود :-D
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴ ایمان ایکس
|:
|:
خورده نمی گیرم
بالاخره بعضی موقع ها لازمه آدم با خودش خلوت کنه، داد بزنه، غر بزنه، بدو بیراه بگه
منم انجام دادم، ولی تو خفا
+
تولدتون با تاخیر مبارک!
البته همچین دیر هم نیست، فقط 16 روز گذشته، همش 16 روز!
+
بادمجون بم آفت نداره
انشاءالله که سال خوبی رو پیش روت داشته باشی
توأم با موفقیت (:
پاسخ:
خب وبلاگ الکی مثلا خفای منه
ممنونم:)
تبریک هرموقع باشه خوبه:)
الان بادمجون بم منم:دی!
اییشالا
بازم تنکس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">