SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هعی!

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

خودمم میدونم همه حضورمو، فضای وبلاگمو، همه چی شده انرژی منفی!

ولی چقدر بعضی شبا دلگیرن:(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
Pokerface

نظرات  (۶)

آخ گفتی مثه همین امشب من کلا دیروز 5 ساعت خوابیدم الانم خوابم نمیبره دلم میخواد بزنم بیرون سیگاری بکشم و بیام ولی خانواده مشکوک میشن : ) 
و به موزیک غمگین بسنده میکنم : ) 


چاووشی یه موزیک داره به اسم دوست داشتم چند سال پیش اومد بعد آلبوم سیزده خیلی موزیک خوبیه اولین موزیکی که باش گریه کردم یاد عشق قدیمی میندازه آدمو
آخـــ که چقدر غم رو هم ریخته : )
واسه منم اینا سمه : )
برنامه ی شدیدن فشرده ای واسه درس دارم : ) 
فردا هم باز باید با قهوه سر پا نگهدارم خودمو :) 
هـــِِی زندگی
همه ی اینا رو میتونستم توی پست بنویسم ولی واسه تو نوشتم شاید واسه این که همو نمیشناسیم هووم :) همیشه ترس از قضاوت شدن داشتم 
بر منکرش لعنت
پاسخ:
منم جدیدا علاقه ی شدیدی به سیگار پیدا کردم!
وقتی میبینم یکی سیگار میکشه تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که خوشبحالش چقدر درد رو دود میکنه میره هوا!


اره گوشش دادم:) خیلی خوبه:) دوست داشتم با تمام وجودم!
ترس از قضاوت شدن با هممون هست! خود منم نمیدونم چقدر تاالان تونستم جلوشو بگیرم، اما تلاشمو کردم! ما انسانا موجودات مزخرفی هستیم! 
امیدوارم که یه روزی هممون بتونیم راحت افکارمونو بیان کنیم:)
نه.اصلا.بخودت تلقین نکن.
عیدتم مبارک.
سعی کن به اتفاقای خوب فکر کنی و باورشون داشته باشی.قول میدم که همه چی خوب میشه:))
پاسخ:
امیدوارم:)
تصحیح می کنم 
همه شبا دلگیرن :(
پاسخ:
دوست داشتنی هم هستن:)
یه موسیقی شادتوویت بزارهم حال وبتووهم خودتوعوض کن...
پاسخ:
باشه مرسی؛)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۴۱ لیمو ترشـــ🍋
خیلی دلگیرن...
جوری ک نمیشه باهاش کنار اومد.
پاسخ:
هعی ادم چی بگه اخه از دست این شبا!
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۵۴ لیمو ترشـــ🍋
وبلاگ برتر شدنت مبارکا:)
پاسخ:
مررسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">