SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

دلنشین حتی....!

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

خونه ی بابا...

همون جاییه که کلیدش رو هیچکس نمیتونه ازت بگیره،

همون جایی که چه ساعت ۳صبح بیای چه ساعت۳عصر از آمدنت خوشحال میشوند... درش ۲۴ساعت شبانه روز برای تو باز است...

همون جایی که وقتی میگویند دلتنگ اند، واقعا دلتنگ اند...


همون جایی که سر یخچالش میروی و هرچی میخواهی میخوری.

همون جایی که حتی اگر هوس کمیاب ترین خوراکی ها را هم کنی برایت می آورند.

همون جایی که همه دعوایت میکنن و غر میزنند تا غذایت را تا آخر بخوری.

همون جایی که گل وگیاه هایش به طرز عجیبی رشد میکنند.


آن جا قندهایش شیرین تر است...

نمک هایش شور تر است...

پرتغال هایش مزه ی پرتغال میدهند...

غذاهایش خوشمزه تر است...

آنجا کوفته ها و کتلت ها وا نمیروند...


حتی عدس پلو با آن قیافه ی مسخره اش مزه ی بهشت میدهد...

آنجا بالشت ها نرم ترند..

پتوها گرم ترند...

آنجا خواب به عمق جان آدم میچسبد...

آنجا پر از امنیت و آرامش است...

آنجا بابا و مامان دارد...


خدایا خودت حفظشون کن 

کپی کردم:/ از کجاشو نمیدونم:/ فقط اینکه یهویی خیلی به دلم نشست:) بااینکه خونه ی بابام ولی دلم واسه خونه تنگ شد یهو:دی!

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
Pokerface

نظرات  (۶)

من اینو دیروز تو گروه دیدم:)
 فقط با این تفاوت که اون بخش کمیاب ترین غذا هارو نوشته بود "پاچه ی مارمولک بالدار سیاه صحرای کالاهاری":دی
پاسخ:
یا خدااااااااااااا :دی!
نداریم دیگه در اون حد:)
((((((= اخرش
پاسخ:
در چه حد اخر؟:))
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۱ زوج مهندس
خیلی زیبا بود!!!
کلی به دلم نشست 
منم کپی کردم :)
پاسخ:
اصن کپی واجبه:)))))))
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۱:۴۹ 💖 miss fatemeh 💖
من این حس رو دقیقا تو خونه ی مادربزرگم که مشهده دارم ^^
خدایا برام نگهشون دار :)))
پاسخ:
عه درووووغ؟اقا منم خونه مادربزرگم مشهده:))) انقدر خوبه وقتی میرم اونجا:)
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۷ 💖 miss fatemeh 💖
نه راااااااااست :)
خیلی کیف میده.مخصوصا وقتی سر انجیر چیدن از باغچشون دعوا میکنیم ^^
پاسخ:
خیلییییییی خوبه:) اصن پدر بزرگ مادربزرگا وجودشون عالیترین نعمته!
ایشالا همیشه سلامت باشن!
اون خونه بابات(((-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">