SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

یهویی نوشت!

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ
عاشقانه ای بیش از این:
که این هوا فقط تورا میطلبد؟
هوا سرد باشد،من باشم،تو باشی،دستانت،همه درکنار هم....
و انگشتانی که درهم قفل میشوند،انگشتانی که میبرد خستگی از روح بی جانم...
انگشتانی که گرم میکند قلب سردم را،همان دستانی که وقتی در دست میگیرمشان یک تنه حریف یک دنیا میشوم!
تو همان کسی هستی که هر لحظه در تمنای یک تنهایی دونفره بااو هستم...
تو همان کسی هستی که باید باشی....وجودت تنفسی است برای ادامه ی زندگی...
تو همانی که دلم پر میزند این شب های سرد سر بر شانه هایش بگذارم...
بیا و بذار همه ی وجودم از بودنت گرم شود....

+یهویی سردم شد نوشتم:دی...!مخاطبم که خاب میدونید نداره:دی تر!
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
Pokerface

نظرات  (۷)

((-: چه اصراریه همه بگن بی مخاطبه؟
اصلا مخاطب داشته باشه (-: به بقیه چه ...

پاسخ:
اخه نداره که:دی!
بهتره ذکر بشه بی مخاطبِ که یه روزی که با مخاطب بود یهو خاص باشه:)
:)
پاسخ:
چطور بود؟
بحلههههه.یهویی بود دیگه؟
پاسخ:
😂😂😂😂اره دیگه سردم شد یهویی اومد!
خیلی زیبا مینویسی عزیزم :)
پاسخ:
ممنونم:)
خیلی خوووب :)
پاسخ:
فدای شما:)
۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۱ زوج مهندس
خیلی زیبا بود
الان اینقد سرمه درباره ی مخاطب این نوشته ی زیبا فقط میتونم به بخاری فک کنم :) یا خیلی بهتر به شومینه ^__^
پاسخ:
:/ شما که متاهلین چرا به بخاری فکر میکنین بابا؟ طرف جلوت نشسته اصن میتونی دست بخاری رو بگیری؟ :دی!
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۳ 💗 miss fatemeh 💗
بسی زیبا ^^
من تازه وبتو کفش(کشف؟شکف؟فکش؟) کردم :))))
پاسخ:
:)))) مرسی
بازم خوبه کشفش کردی:)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">