SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

عجیبه!

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ

پست قبلی که هیچ کامنتی نداشته رو سه نفر کپی کردن! چقدر عجیب! واقعا به چه دردی میخورد اون متن برا اونایی که کپی کردن واقعا؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
Pokerface

نظرات  (۱۰)

عزیزم عکس پروفایلم که به این کوچیکیه کپی کردن چه برسه به یه پست :دی 
پاسخ:
اخه واقعا حالا عکس پروفایل باز چیز عمومی تریه واسه کپی، من الان دارم از روند زندگیم میگم :دی
۲۹ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۴ آقای هرمیت
کلا یه سریا هستن فقط کپی میکنن :|
یه بار داشتم تو نت گشت میزدم رسیدم به یه سایت کاپی گر ، ببین دقیقا کل محتوای وب من اونجا بود :| یعنی قشنگ پستام کلمه به کلمشون ، یکی مثلا اگه توش نوشته بودم "هرکی کپی کنه خره" هم اونجا بود ! :| تازه یه وب که کاملا شخصیه و مطالبشم شخصیه و علمی چیزی هم نیست که بگیم یه چیزی! بعضیا دستی کپی میکنن بعضیا هم برنامه مینویسن که کپی میکنه!

پ.ن: من چرا همش فکر میکردم واسه پست قبلیت کامنت گذاشتم؟ :|||||
پاسخ:
اونکه دیگه فاجعست -___-
به این دلیل که منم فک میکردم واسه اون پست تهران رفتنت کامنت گذاشتم ولی دیروز دیدم که نححح!
۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۷ آقای هرمیت
D:
جدیدا یه جوری شدم که پست هارو که میخونم همش فک میکنم  نظراتی که راجبش به ذهنم میاد رو نوشتم و فرستادم :| چند جا دیگه هم همینطوری شده
یا پیر شدم یا روانی D:
پاسخ:
عاشق شدی جوون عااااشق 😂😂
۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۴ آقای هرمیت
برو عامووووو D:
پاسخ:
حالا ما ک چیزی نمیگیم ولی شعرایی ک میگی شاهدن😂
۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۵ آقای هرمیت
تکذیب میکنم D:
پاسخ:
باشه حالا تکذیب کن ولی شیرینی ما فراموش نشه :دییییی
منم خواستم کپی کنم که بشم نفر چهارم و لجت رو در بیارم . سلکت کردم هرچی رفتم پایین هی دیدم تموم نمیشه . خلاصه پنج دقیقه (ثانیه) ای اسکرول کردم به سمت پایین بعد دیگه بیخیال شدم چون تموم نمیشد . 

خلاصه هرکی کپی کرده خیلی حوصله داشته و یا خیلی از متنت خوشش میومده . $نیمه پر !
پاسخ:
هنوزم رو مود کرم ریختن به منی؟ :|
هرچند اگر هم کپی میکردی لجم در نمیومد :دی!
 من کی کرم ریختم ! 😂 ادم خودشو مرکز جهان تصور نکنه خوبه :دی 
پاسخ:
تو کی کرم نریختی :|
من کِی خودمو مرکز جهان تصور کردم؟
منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی ! 
من همونم که بعد از پست تد درباره شکلات خوردن من قهر کردی باش 😂 

پاسخ:
تورو یادمه :| 
تو همونی که از مترو پست میذاشتی!
و اینکه من بعد اینکه رابطه ت با پرتقال رو انقد پابلیک کردی قهر نکردم بات فقط دیگه خوشم نیومد از نوعی که بودی! (الان نمیدونم به نسبت گذشته چقد متفاوتی)
تد کیلو چنده 😜

امیدوارم یکی بدتر از پرتقال سرت بیاد ببینی چقد کیف میده اینکار 🤔👍😄

وای خدایا روزی نیست که اسم این دختر رو نبینم !!

تد نباید زیاد گرون باشه هر کیلوش ! 

راستی امروز یه کامنت قدیمی جالبتو دیدم . شاید پستش کنم 
پاسخ:
در کل کار انسانی ای نبود
عه جالب بود نمیدونستم هنوز انقد درگیری
پستش کردی به منم اطلاع بده چون زیاد سر نمیزنم بیان
کار اونم نبود . جواب گلوله گلوله است عزیزم .
پاسخ:
نمیدونم خب من در جریان نبودم حق قضاوت ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">