SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

هفته نوشت قاطی_پاتی3

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

اول که میخواستم این پست رو بذارم دیدم چیز جالبی توی این هفته اتفاق نیوفتاده که بذارم ولی بعد که فکر کردم دیدم اتفاقا خیلی اتفاقای جالبی افتاده:)

از درسو اینا که حسش نیست بگم،همه اش سختی و خر زدن و ازیناست،و اصلا داغانم،ینی دیشب رو کتاب هندسه خوابم برد صب که پاشدم حس میکردم میخوام به همه دنیا میدل فینگر نشون بدم،اصن دلم میخواست به هرکی میبینم بگم تو حول اوربیتالای میدل فینگرم در حال چرخشی...در این حد داغان بودم:/ تازه صب هم تو مسیر یه تصادف دیدیم اصن داغون شدم طرف که تو امبولانس بود بچه دبستانی بود:/ بیچــاره! خیلی ناراحت شدم براش،و اینم از جمله حسایِ عحیب غریبِ اخیر منه:/ خوشم نمیاد از این همه مهربونی نسبت به دنیا،با دنیا باید مث خودش بی رحم برخورد کرد،نباید مهم باشه اطرافتو اطرافیانت،ولی جدیدا خودِ من بااین باورا شدیدا انسان دوست شدم و از این دری وریا،از طرفی دوسش دارم این شخصیتو،از طرف دیگه بااون شخصیتِ خشن قبلی بیشتر فان داشتم:)

خب بگذریم....

یکی از خبرای خوب رو که گفتم فصل 8ومپایر دایریز اومده و عای ام هپی...

از دیگر خبرا این بود که،همیشه به این فکر میکردم که اخه جی کی رولینگ که انقدر خوب مینویسه چرا هری پاتر و ادامه نداد؟

بعد متوجه شدم که جدید ترین کتابش هری پاتر و فرزند نفرین شدست که 19سال بعد از اخرین جلدِ داستان هری پاترِ،و گویا فیلمش داره ساخته میشه توی سه تا پارت، و تا2020 فیلم اکران میشه و من روانیِ اون روزی ام که این فیلم اکران بشه:) کاش اونروز زنده باشم ببینمش:) 

چندوقت پیش که داشتم قسمت events دانشگاه استنفورد رو چک میکردم دیدم برا ستردی نایتشون یه پارتی دارن برا سالگرد اکران اولین قسمت فیلم:) اخه چرا من اونجا نبودم؟

بعد اینکه امروز پس از مدت ها قسمت 3 سری دایورجنت که اسمِ این پارتشallegiantهست رو دیدم بعد یه حالتی داشت که انگار تو اینده ان و تکنولوژی تو اوج پیشرفت خودشِ،بعد از این که فیلم رو دیدم یکی از وبلاگای آپ شده رو خوندم که اسم یه کتاب رو برده بود به اسم دنیای قشنگِ نو که بنظرم جالب بود و وقتی بازش کردم دیدم توصیف لندن توی سال های آتیِ و خب یه جورایی مث موضوع فیلم بود،و الان بین چند راهیم که کوری رو تموم کنم؟هری پاتر که زبان اصلیِ رو بخونم(زبان اصلی خیلی سخته پدرم در اومد بااون اصطلاحاشون:/) یا اینکه برم دنیای قشنگ نو رو بخونم

و از دیگر اتفاقای که ایندفعه برای بار چندم میوفتاد این بود که برای بار هزارم برای پری خیلی چیزا رو توضیح دادم،و خیلی اوقات حق میدم بهش که همچین فکرایی بکنه چون من یه ادم برونگرام که به هیچ وجه تنهایی رو نمیتونم تحمل کنم و همیشه تو جمع هستم و دورم شلوغه و اینا،درهرصورت گاهی اذیت میشم از این همه اذیت شدنش:(( همه ی اینا در حالتیِ که جز توضیح دادن براش هیییچ کمک دیگه ای نمیتونم بکنم،البته امروز یه چیزی عجیب خوشحالم کرد،نمیشه اسمشو گذاشت اعتماد ولی کم پیش میاد برا کسی راحت حرف بزنه و امروز راحت حرفشو زد:) بر خلاف تصورم:) ینی اینکه اون تصورات من که بهش گفته بودم پری فقط بیخیالشون شو تا زمان همه چیو درست کنه یکم یکم داره واقعی میشه:)

این هفته که خبری نبود ظاهرا طولانی تر از همه شد:)

+32هفته ی دیگه مونده:)!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
Pokerface

نظرات  (۱۸)

عجب رجبیه
پاسخ:
چی؟
اول اینکه خیلی خرخون نباشیم ! زندگی فقط درس نیس :دی

بعدِش مگه 2020 خیلی دوره که میگی کاش زنده باشم :| خاب 3 سال دیگه ـس دیگه !

خدا رو شکر که راحت گفت :)

+ هرهفته مینویسی اینو من نمیدونم چیه خاب :| یا گفتی یادم رفته یا نگفتی یادم نرفته :|
پاسخ:
اول اینکه چشم:) ولی ناموسا من زندگیم فقط درس نیست که:)
بعدم اینکه مگه تو میدونی تا کی زنده ای که میگی خیلی دور نیست خاب؟
خاب این مقدار هفته های باقی مونده تااخر این سال تحصیلیِ:)
و اینکه گفتم یادت رفته دانشمند:/
آخه یه چیزی هس ، تا کی بی رحمی؟ ی موقعایی نمیشه :/
چقد پیگیریا ایول :))
پاسخ:
عـااااااااااااره به همین نتیجه رسیدم:)
هـــــوم:)
۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۰ بهار پاتریکیان D:
سی و دو تاااااا :(((
پاسخ:
اره لامصب مگه تموم میشن:/
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۲ ɐɹɐɓol •_•
واعی 32 ‌-___-
پاسخ:
هـــــــوم-________-
7 فیلم اول هری پاتر رو توی 1 هفته دیدم،ولی پارت دومِ قسمت 7 (همون فیلم 8م!) رو از شهریور تا الان دارم می بینم! با همین فرمون برم جلو؛نزدیک انتشار قسمت جدید توی سال 2020،تمومش میکنم! :)

الیجنت واقعا اعصابمو خرد کرد! خیلی بد بود! :( برعکس فسمت اول که من دیوونه‌ـش شدم! :)

دنیای قشنگ نو البته چیزی بسیار فراتر از اینه! کاملا اتوپیا_طور هستش و البته یکی از کتاب های خوبی که در وصف دنیا خوندم ! (البته دنیایی که هنوز به وقوع نپیوسته!)

+ 32 هفته ی دیگه تا آغاز بدبختی ... :( کاش این 32 هفته تموم نشه! :(

پاسخ:
من همه قسمتاشو توی یه روز دیدم و بعدش نزدیک به هزار بار دوباره هرکدوم و دیدم:دی
اره با همین فرمون برو زیاد هم انتظار طول نمیکشه:دی

اره الیجنت بد بود دوست داشتم بعد این همه بدبختی نهایتا پشت دیوار بیان تو یه دنیای قشنگ از ما ادما:/ ولی بر عکس الیجنت دایورجنت محشـــــــــــر بود بنظرم قشنگترین پارتش همون دایورجنت بود:)

عه شما کنکور داری؟عخــــــی:((
قراره هری پاتال«دوره ی پیریِ هری پاتر» رو جی کی بده من بنویسم :/
به نظرت قبول کنم یا هابیتٍ ۴ رو بنویسم؟؟عاخه برادران وارنر هم خیلی اصرار دارن :/
موندم اصن :|
پاسخ:
:دی اخه نمیدونی که پیریش و دقیقا شبیه جوونیش ساختن فقط یکم ریش داره اصن یه وضیه ها

شما همون هری پاتال رو بنویس:)) فقط مترسم این وسط کارای دیگه ی جی کی زیر سوال بره:دی
دلم به طور خفنی فیلما و داشتاناییی که گفتی هری پاتر و ومپایر و اینا رو خواست من چ کنم که نمیتونم بخونم و ببینمشون وای خدا این تابستون لعنتی کی میاد
پاسخ:
32هفته ی دیگه میاد دقیقا بیبی:)
کنکور که دارم ولی 32+52 هفته ی دیگه! :)

پاسخ:
وا! خب پس چرا دوست نداری 32هفته ی دیگه بیاد؟
بله بله :)
آهنگ پرفکت واقعا پرفکت بود! اینفینیتی هم خوب بود :)
فکر کنم کم کم وان دیرکشن رو بذارم جزء علاقه هام! :)))
پاسخ:
:) خوشحالم که دوست داشتین:))
با این کار دارم به کارای دیگه ش اعتبار میدم و پرچمشو میبرم بالا :/
ایششش
چیزی از نویسندگی سرت نمیشه نظر نده خانم‌محترم :/
همونجور پوکر طور از کادر خارج شو :/
مرسی کوفد :)))
پاسخ:
بعله اصن شما درست میگید اقای محترم:دی
والا من که میبینی تو کادر جا میشم شما زیادی بلندی از کادر خارجی:دیییییی
یا مامانم اینا چه خبره :/
سه شنبه شب  نخوابیدی؟ :/ دوشب پشت سر هم؟
اقا من ورت باشم کلتو میکنم که -_-
پاسخ:
نه دیوونه شب سه شنبه رو خوابیدم سه شنبه شب رو کتاب خوابم برد
:دی
چون تابستون سال چهارم یعنی میانگین 11-12 ساعت درس خوندن در روز >_<
پاسخ:
:/ بهش که فک میکنم میخوام بمیرم:/
دهمی ها که کنکور ندارن! نکنه سومی هستی شما هم ؟! :دی
پاسخ:
نه اخه هنوز مشخص نیست که کنکور باشه یا نباشه برا ما،همین معلق بودن همه رو کلافه کرده از این جهتِ که حتی فکر کردن به کنکور هم ترسناکه
من همون دهمم

کادر واسه ما ویژه س :|
پاسخ:
:/ اره احتتمالا بقیه قدبلندام به مشکل کادر برخوردند یکی واسه خودتون درست کردن:دی
کوری ؟ دانشگاه استنفورد ؟ هری پاتر ؟ سریال ؟ چقد تو غربیجات پرسه میزنی .. برا یه دختر خو ب نیس :/

Where is DARS ??

سال کنکوری اونوخ ؟ یا چی ؟!
حس نمیکنی میدل فینگر پسرونست یخته ؟؟



پاسخ:
:/ پ برا یه پسر خوبه؟ گذشت اون زمان که چشم و گوش همه بسته بود 

چـــــــــوم یه جا همونجا
(ناموسا بلد باش چوم ینی چی)

نه من که بت گفتم دهمم:/

نه مدل دخترونشم اومده جدیدا:دی
چم به خودت ! 
نمیدونم تو همون چومی رو میگی که ما توی مهردشت میگیم یا نع :/ 
پاسخ:
چوم ینی نمیدونم
18 نومبر فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them با اقتباس از کتاب جی کی رولینگ ریلیس میشه
پاسخ:
ممنون از اطلاع رسانی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">