SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

پوکریت به توان بی نهایت

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

مدت ها بود که به این فکر میکردم که خب من اگر وبم خیلی مخاطب نداره،همین مخاطبایی رو هم که داره همشون حتی اگر کامنت نمیدن دیسلایک هم نمیدن!و همیشه بسی خشنود بودم از اینکه هیشکدوم از پستام دیسلایک نداره!

ولی امشب......

متوجه شدم که من اصلا قالبم همچین آپشنی رو نداره-___-

ینی همش خوشحالی الکی-____-

ینی خنگیت به توان ابدیت-____-

شما ضایع نکنین بیاین بگین حتی اگر همچین اپشنی داشت هم اصن دست و دلتون نمیرفت بزنیتش و اینا!بهم امید به زندگی بدین!ای تف به این سمپاد اصن:/


موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
Pokerface

نظرات  (۱۲)

هه ! من اینو همین امروز متوجه شدم ^_^
و برا همین قالبمو عوض کردم !!!

 فک کنم تو هم اسکی رفتی 
پاسخ:
جالب بود!
اسکی رو منظورتو متوجه نشدم!
عوض کردن قالبتو نیز:دی! خیلی سرم شلوغه کلا نمیرسم وبا رو سر بزنم:/ میبینمش به زودی:)
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:)))))))))))))))
پاسخ:
^___^
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۳ 💖 miss fatemeh 💖
عخی حرص نخور جوش میزنی :))))
پاسخ:
حرص نخوردم که!محووو شدم!
:)
اگه همچین امکانی هم داشتی، چه کاری بود! :)
پاسخ:
والا:) اصن پستای این وبو فقط باید لایک کرد!
خراب شه سمپاد...
زندگیم رو سیاه کرده... والا...
پاسخ:
حالا خراب که نشه!ولی اره زندگی رو سخت کرده!
میگن فشردن آیکان دیسلایک، گناهی ست نابخشودنی.
:-))
پاسخ:
اره والا!نکنید این کارو اصن چه کاریه:دی! همش لایک کنین:)
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۹ سِناتور تِد
ینی همیشه خلاء و جای خالیِ دیسلایک رو توی وبلاگت حس میکردم و بابتش اذیت میشدم!

پاسخ:
:///////// خیلی هم خوبه پستام:دی! شمام حساتون توهم زده:دی تر!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۱۸ لیمو ترش🍋
:))))))))
وای منم الان فهمیدم نمیشع پستاتونو دیسلاک کرد:))))))
پاسخ:
ولی تو همش لایک کن:دی!
قابلیت دیسلایک افزوده نخواهد شد!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۵۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تو که عالی هستی :)
پاسخ:
:) لطف داری!
کادر داری ؟ 
اگه نداری مسیر افق رو نشون بده خودم محو میشم :|

-___-
پاسخ:
کادر دارم ولی فکر نکنم جا شی:دی!

شما از همونجایی که نشستی مستقیم برو جلو هرجا خوردی به دیوار افق همونجاست!
:))))
 آخی
 گونگولی الکی شاد :)

+ تفففففففففففففف....

پاسخ:
الکی و شادو:دی!

تففففف اصن
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۳ رادیو بلاگی ها
پست ما رو از دست ندین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">