SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بازگشت

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ب.ظ

امروز به طرز عجیبی یهو حس نوشتن بعد از مدت ها برگشت. 

با خودم کلی فکر کردم که، قبلنا توی دفتر خاطراتم مینوشتم الان دیگه تنبل شدم و توی اون کم مینویسم، حداقل جایی باید باشه که لحظه به لحظه ی حسامو توش ثبت کنم. و باز یادم اومد که از زمانی که ۱۲ سالم بوده تا الان که در شرف شروع ۱۸ سالگی ام توی وبلاگ نوشتم. چرا الان ننویسم؟

چرا از وبلاگ رفتم؟ نرفتم البته! ولی خب نبودم. رفتم چون علاوه بر همه بهونه هایی که تو پستای قبل اورده بودم، من یه رابطه رو شروع کردم. راستش الان که دارم این پست و مینویسم، مصادف با ششمین ماهگرد این رابطه ست، رابطه ای که ازش خوشحالم، رابطه ای که باعث شد جدا حس کنم عشق زندست تو دل آدما، و راستش میدونین، اون یه آدم برا من بس بود. اونقدر برای من زیاد بود و اونقدر من پر از اون بودم که نیاز به کس دیگه ای نداشتم، دوست داشتم دنیا آروم شه، هیچ سرو صدایی نباشه تا من فقط صدای اونو بشنوم، فقط با اون باشم، فقط اون. میدونم کلیشه ست، اما من این کلیشه دوست داشتنی و هنوزم میپرستمش! دیگه از اون هیجان اون اوایل کم شده، بیشتر آرامش داریم کنار همدیگه، بیشتر همدیگه رو کامل میکنیم و کنار هم بزرگ میشیم. و همین رابطه انقدر منو مشغول کرده بود که وقت نکنم به این بخش از دنیای مجازیم برسم. الان تابستونه، درسته که تابستون قبل از کنکورمه، درسته که همه میگن روزی ده ساعت مطالعه، درسته که بازم چیزی از شلوغ بودن سرم کم نشده، ولی اینم بخشی از زندگی منه نباید فراموشش کنم، برای همین تصمیم گرفتم باز بنویسم، باز بگم از اتفاقای طول روز، از حسام، از قشنگی باهم بودنمون از همه چی

فقط میخوام بشکنه این طلسم ننوشتن

بنابراین شاید به طور رسمی دارم یه آغاز رسمی رو اطلاع رسانی میکنم :دی!

و از همین تریبون برا همه کنکوریا آرزوی موفقیت میکنم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
Pokerface

نظرات  (۷)

ممنون عزیزم (((: 
ان شاءالله این آرامشت مهمون همیشگی دلت باشه (: 
پاسخ:
شمام کنکوری این؟
ممنونم :))
بله (: 
پاسخ:
ینی الان کنکور میدین؟ یا اماده میشین برا کنکور ۹۸؟
جمعه آزمون دارم (: 
برای چهارمین بار البته (((: 
پاسخ:
از ته ته ته دلم برات آرزوی موفقیت دارم :))))
خوشبخت شی پیشش (((:
پاسخ:
: دییییییی!
خوشبختیم همین الانشم :)))

۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۶ آقای هرمیت
خوش برگشتی :)
بازم بنویس ترک نکن باز :دی
پاسخ:
مرسی
چشم :)
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۰ یک دیوانه
جارو و خاک‌انداز بدم خدمتتون جهت غبار روبی؟ :)
پاسخ:
اره اره مرسی :دی!
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۸ پـــــر ی
خوش برگشتی 
ولی رفتنهات زیاد شده هاااا
به امید کم شدنشون :)
پاسخ:
دیگه ایندفعه اومدم که بمونم تقریبا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">